Suyunu Sıkmayın Meyveyi Yiyin
İngiltere'de Yapılan Bir Araştırmaya Göre Günde 1 Bardak Meyve Suyu İçen Kişilerin Tip 2 Diyabet Hastalığına Yakalanma Riski Ortalama Yüzde 18 Artıyor.
İngiltere’de yapılan bir araştırmaya göre günde 1 bardak meyve suyu içen kişilerin Tip 2 diyabet hastalığına yakalanma riski ortalama yüzde 18 artıyor.Elma suyu içenlerde bu artış yüzde 15’te kalırken, en büyük artış yüzde 24’le yüksek oranda şeker içeren portakal suyu içenlerde görülüyor. Meyve yemekse, meyve suyu içmenin tam aksine, bu tip diyabete yakalanma riskini azaltıyor. Ancak uzmanlar başta obezite olmak üzere pekçok diğer çevresel faktörün de diyabet hastalığında etkili olduğunu hatırlatıyorlar.
- AK PARTİ
- AVRUPA BİRLİĞİ
- AZERBAYCAN
- BASKETBOL
- BELEDİYE
- BEŞİKTAŞ
- CHP
- ÇEVRE
- DEM
- DİPLOMASİ
- DOĞA
- DONALD TRUMP
- DEVLET BAHÇELİ
- EĞİTİM
- EKREM İMAMOĞLU
- ELON MUSK
- EMEKLİ
- EMLAK
- ENERJİ
- ENFLASYON
- ESNAF
- FENERBAHÇE
- FİKSTÜR
- FİLİSTİN
- FUTBOL
- GALATASARAY
- GASTRONOMİ
- GAZZE
- GÜNCEL
- GÜVENLİK
- GÖÇMEN
- HAKAN FİDAN
- HASTANE
- HAYVAN HAKLARI
- HIRSIZLIK
- HUKUK
- IRAK
- İNSAN HAKLARI
- İRAN
- İSRAİL
- İSTANBUL
- İŞÇİ
- İTFAİYE
- JANDARMA
- JOSE MOURINHO
- KAZA