'Mutedil Çay, Kahve İçmek Felci Önlüyor'
İsveç'in Başkenti Stockholm'de Kurulu Karolinska Enstitüsü'nde Yapılan Araştırmada, Mutedil Miktarda Çay Kahve İçmenin Felç İhtimalini Düşürdüğü Ortaya Çıktı.
İsveç'in başkenti Stockholm'de kurulu Karolinska Enstitüsü'nde yapılan araştırmada, mutedil miktarda çay kahve içmenin felç ihtimalini düşürdüğü ortaya çıktı.Nobel Fizyoloji-Tıp Ödülü'nü veren, kökü 200 yıl önce ordu cerrahisine dayanan Karolinska Tıp Araştırma Kurumu, 14 yıla yakın geniş kapsamlı araştırmasında, sigara içen erkeklerde çay, kahve içmenin yararlı olduğunu ortaya koydu.26 bin 556 Fin sigara tiryakisi üzerinde yapılan araştırma, günde iki bardak veya biraz üzerinde çay içmenin yüzde 21 oranında beyin içi ve zarı damarlarında pıhtılaşma-tıkanmanın, yani ''enfarktüsün'' yüzde 21 oranında azaldığını belirledi.Araştırma Dr. Susanna C. Larsson'un meslektaşları tarafından yapıldı ve ''Stroke (Felç)'' dergisinin haziran sayısında yayımlandı.
- AK PARTİ
- AVRUPA BİRLİĞİ
- AZERBAYCAN
- BASKETBOL
- BELEDİYE
- BEŞİKTAŞ
- CHP
- ÇEVRE
- DEM
- DİPLOMASİ
- DOĞA
- DONALD TRUMP
- DEVLET BAHÇELİ
- EĞİTİM
- EKREM İMAMOĞLU
- ELON MUSK
- EMEKLİ
- EMLAK
- ENERJİ
- ENFLASYON
- ESNAF
- FENERBAHÇE
- FİKSTÜR
- FİLİSTİN
- FUTBOL
- GALATASARAY
- GASTRONOMİ
- GAZZE
- GÜNCEL
- GÜVENLİK
- GÖÇMEN
- HAKAN FİDAN
- HASTANE
- HAYVAN HAKLARI
- HIRSIZLIK
- HUKUK
- IRAK
- İNSAN HAKLARI
- İRAN
- İSRAİL
- İSTANBUL
- İŞÇİ
- İTFAİYE
- JANDARMA
- JOSE MOURINHO
- KAZA