Burak Yılmaz: Emre abi iyi ki fırçayı görmedin

Burak Yılmaz: Emre abi iyi ki fırçayı görmedin

10.06.2019 21:00 | Son Güncelleme: 10.06.2019 21:00

A Spor muhabiri Hakan Gündoğar, Burak Yılmaz'ın Emre Belözoğlu'na, "Emre abi sen iyi ki o fırça uzatan arkadaşı fark etmedin, yoksa olaylar daha da büyüyebilirdi." dediğini açıkladı.

A Milli Takımımızın İzlanda'da dün yaşadığı olaylardan sonra A Spor Muhabiri Hakan Gündoğar, A Milli Takım'ın kampına giderek futbolcularla konuştu ve detayları aktardı.

Gündoğar, "Emre Belözoğlu'yla konuştuk. 'Fırçayı farketmedim, belkide iyi ki farketmemişimdir' dedi. Burak Yılmaz da aynı espriyi yaptı; 'Emre abi sen iyi ki o fırça uzatan arkadaşı fark etmedin, yoksa olaylar daha da büyüyebilirdi' dedi. Dün yapılan yayınlarda da görüyorsunuz bizde fırça uzatan arkadaşı gerçekten görmedik. Çünkü, tamamen Emre Belözoğlu'na kanalize olmuş durumdaydık ve mikrofon uzatıyorduk Emre'ye. Belki de hayırlısı buydu; Ne Emre'nin ne de bizim görmememiz. Çünkü tepkimiz daha da ağır olabilirdi bu çirkin saldırı karşısında." ifadelerini kullandı.

Burak'ın öğle saatlerinde sosyal medyadan yaptığı paylaşım

(Fotomaç)

Burak Yılmaz: Emre abi iyi ki fırçayı görmedin
Haber Yorumları (8)
AHMET: gerekli cevabi sahada verin
FURY: olayı ilk duyduğumda ben de dellenmiştim ama, adamı araştırıp tavuk kostümüyle koştuğu yarışmayı falan görünce olayın mizahi bi boyutu olduğunu düşünmeye başladım. ha oyuncuların hava alanında bekletilmeleri vs zaten karşılığını görecektir o apayrı bişi.
SAÇMA: Bu da haber mi yani ne kadar saçma sapan şeylerle uğraşıyorsunuz. Muhtemelen kimsede bişey dememiştir adam uyduruyor.
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.

Manşet

Haberler

Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: Burak Yılmaz: Emre abi iyi ki fırçayı görmedin - Spor
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 30.10.2020 08:07:09. #1.14#
title