Yüksek Tansiyona Bitter Çikolata
Amerikan Yale Üniversitesi Uzmanlarınca Gerçekleştirilen Bir Araştırma, Günlük Bitter Çikolata Yemenin Hamile Kadınları Yüksek Tansiyon Probleminden Koruduğunu Ortaya Çıkardı.
AMERİKAN Yale Üniversitesi uzmanlarınca gerçekleştirilen bir araştırma, günlük bitter çikolata yemenin hamile kadınları yüksek tansiyon probleminden koruduğunu ortaya çıkardı.
1996-2000 yılları arasında 2 bin 291 kadın arasında yapılan araştırmada, doğum sırasında göbek bağından atardamara giden kandaki teobromin maddesinin sıklığı ölçüldü. Bitter çikolatada bulunan bir kimyasal olan teobrominin kalp kaslarını ve damarları genişlettiği, yine çikolatada bulunan magnezyumun yüksek tansiyonu düşürdüğü, flavanoid’in ise antioksidan etkisi yarattığı belirlendi.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı






