BİLİM VE TEKNOLOJİ YÜKSEK KURULU HABERLERİ

Üstün Zekalı Çocuklara Burs Önerisi

Üstün Zekalı Çocuklara Burs Önerisi

Üstün yetenekli ve zekalı çocuklarla ilgili yapılan araştırma sonuçlarının bakanlığa sunulduğu, bu çocuklara burs verilmesinin önerildiği belirtildi.

28.02.2014 15:11
Üstün Zekalı Çocuklara Burs Verilmesi Önerisi

Üstün Zekalı Çocuklara Burs Verilmesi Önerisi

Tokat Aile ve Sosyal Politikalar Müdürlüğünce yürütülen "Üstün Zekalılar Küskün Zekalılar Olmasın Projesi" kapsamında üstün yetenekli ve zekalı çocuklarla ilgili yapılan araştırmanın sonuçlarının Bakanlığa sunulduğu ve bu özelliklere sahip çocuklara burs verilmesinin önerildiği bildirildi Vali Taşkesen:

28.02.2014 11:33
Milli Bilişime İlk Adım

Milli Bilişime İlk Adım

Tübitak, Kalkınma Bakanlığı desteğiyle 'Bulut Bilişim ve Büyük Veri Araştırma Laboratuvarı' kuruyor.

25.02.2014 12:44
Milli Bilişimde Tarihi Adım Atılıyor

Milli Bilişimde Tarihi Adım Atılıyor

TÜBİTAK, Kalkınma Bakanlığı desteğiyle Bulut Bilişim ve Büyük Veri Araştırma Laboratuvarı kuruyor.

25.02.2014 11:40
Gediz Üniversitesinden Milli Bilişimde Tarihi Bir Adım

Gediz Üniversitesinden Milli Bilişimde Tarihi Bir Adım

Gediz Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Halûk Gümüşkaya, milli bilişimde atılan tarihi bir adımın müjdesini verdi.

25.02.2014 11:19
Bakan Avcı: Amerikan Modeli Falan Diye Bir Şey Yok

Bakan Avcı: Amerikan Modeli Falan Diye Bir Şey Yok

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, "Kötü notlara üzülmeyin. Daha sonra ikinci dönem bunlar düzeltilir, hiç üzülecek bir şey yok." dedi.

24.01.2014 19:33
Gaziantep Üniversitesine TÜBİTAK'tan 10 Milyon TL Destek

Gaziantep Üniversitesine TÜBİTAK'tan 10 Milyon TL Destek

Gaziantep Üniversitesi bünyesinde kurulan GAÜN TARGET TTO, desteklenen teknoloji transfer ofisleri arasında yer alarak büyük bir başarıya imza attı.

26.12.2013 11:34
Türkiye Zeka Kongresi Nabi Avcı'nın Katılımı ile TBMM'de Düzenlendi

Türkiye Zeka Kongresi Nabi Avcı'nın Katılımı ile TBMM'de Düzenlendi

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, “Her yaşta bireylerin özel yeteneklerini önce fark edilmesini sonra da geliştirilmesini sağlamaktır” dedi.

21.12.2013 14:04
YÖK Başkanı Çetinsaya: 'Yeni sınav sisteminde yeni projeler tartışılıyor'

YÖK Başkanı Çetinsaya: "Yeni sınav sisteminde yeni projeler tartışılıyor"

YÖK Başkanı Prof. Dr. Gökhan Çetinsaya, Hükümetin harçların kaldırılması kararından sonra öğrencilik süreleri konusunda bir boşluk doğduğunu, bu sorunun giderilmesi gerektiğini ifade ederek, '...

09.12.2013 16:49
TOBB Yükseköğretim Meclisi Toplantısı

TOBB Yükseköğretim Meclisi Toplantısı

YÖK Başkanı Prof.Dr.Gökhan Çetinsaya, yeni sınav sistemiyle ilgili olarak, "Şunu açıklıkla ifade etmek isterim ki henüz somutlaşmış, bilimsel alt yapısı oluşturulmuş, karar düzeyine, yahut politika düzeyine getirilmiş bir teklif, bir model, yahut...

09.12.2013 15:24
Çetinsaya: Yeni Üniversite Sınavıyla İlgili Henüz Bir Model ve Karar Yok

Çetinsaya: Yeni Üniversite Sınavıyla İlgili Henüz Bir Model ve Karar Yok

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Gökhan Çetinsaya, yükseköğretim giriş sistemi için dünyadaki farklı modeller, Türkiye'de çeşitli sorunlara çözüm olarak önerilmiş farklı projelerin tartışıldığını, ancak henüz somutlaşmış bir modelin...

09.12.2013 15:11
Bakan Avcı Dershanelerin Röntgenini Çıkaracağız

Bakan Avcı Dershanelerin Röntgenini Çıkaracağız

Bakan Nabi Avcı, 28- 29 Kasım günlerinde ilk kez yapılan ortaöğretime geçişte ortak sınav uygulamasını değerlendirmek üzere Antalya'da, 81 ilin Milli Eğitim Müdürleri ile toplantı yaptı.

07.12.2013 15:11
'Dershanelerin Röntgeni Çekilecek'

"Dershanelerin Röntgeni Çekilecek"

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, bu ay içerisinde bütün dershanelerin envanterini çıkaracaklarını söyledi.
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Antalya'nın Kundu bölgesindeki Topkapı Place Otel'de iki gün sürecek olan il milli eğitim müdürlerine...

07.12.2013 14:24
Milli Eğitim Bakanı Avcı Açıklaması

Milli Eğitim Bakanı Avcı Açıklaması

"Bu ay bütün dershanelerin bir envanterini çıkartacağız" "Tek tek dershanelerimizin fiziki altyapıları nedir, beşeri altyapıları nedir, öğretmen ve diğer çalışanların niteliği nedir inceden ...

07.12.2013 13:43
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Bütçesi Komisyonda Kabul Edildi

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Bütçesi Komisyonda Kabul Edildi

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, Bakanlığının 2014 yılı bütçesinin görüşüldüğü TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda sunum yaptı.

14.11.2013 15:35
Teknoloji Transferi Bölgesel Danışma Toplantısı Yapıldı

Teknoloji Transferi Bölgesel Danışma Toplantısı Yapıldı

Türk Patent Enstitüsü ve Dünya Fikri Mülkiyet Teşkilatı işbirliğiyle düzenlenen Teknoloji Transferi Bölgesel Danışma Toplantısı İstanbul'da başladı.

25.10.2013 23:17
Ar Ge Harcamalarının Yarısı Özel Sektörden

Ar Ge Harcamalarının Yarısı Özel Sektörden

Kalkınma Bakanı Yılmaz: "2011 itibarıyla Ar Ge harcamalarının yüzde 43,2'si özel sektör tarafından gerçekleştiriliyor ve Ar Ge personelinin yüzde 48,9'u özel sektör tarafından istihdam edili...

16.10.2013 11:03

"Neredeyse Kapımızı Çalan Herkese Para Veriyoruz"

TÜBİTAK Başkanı Altunbaşak: "Türkiye'de şu anda şirket kuracaklar için finansman sorunu olduğunu düşünmüyorum. Çünkü neredeyse kapımızı çalan herkese para veriyoruz. Öyle bürokrasi falan da yok, sadece bize yapacağı iki paragraflık bir sunumla başlıyor olay" İSO Yönetim Kurulu Başkanı Bahçıvan: "Gelecek hafta açıklanması beklenen demokratikleşme paketinin yeni bir ivme yaratacağına inanıyorum"

25.09.2013 21:12
Enerjide Yerli Teknoloji Kullanımı Hamlesi Yapıldı

Enerjide Yerli Teknoloji Kullanımı Hamlesi Yapıldı

Enerji sektöründeki ithalatın giderilmesi ve yerli kaynakların kullanımını arttırmak için Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığında Enerji konulu Ar-Ge toplantısı yapıldı.

26.07.2013 12:03
Enerji Sektöründe Ar-Ge Toplantısı

Enerji Sektöründe Ar-Ge Toplantısı

"Enerji sektöründe Ar-Ge" konulu toplantıya Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, enerji sektöründe faaliyet gösteren ve katkıda bulanan kamu ve özel sektör kuruluşlarının üst düzey yöneticileri katıldı.

22.07.2013 15:28
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Yıldız Açıklaması

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Yıldız Açıklaması

"İthal ettiğimiz kaynakların giderilmesine dönük yapılan çalışmaların, yatırım çalışmalarıyla alakalı bir ithalata dönüşmemesi lazım" Sanayi ve Teknoloji Bakanı Ergün: "Termik santraller, nükleer santraller yapılıyor ama bunların biz bir anlamda kaba inşaat işleri yapan bir noktadayız. Bizim bunun esas teknolojisini, teknolojik bölümlerini hayata geçiren, yapan ve geliştiren bir konumda olmamız lazım"

16.07.2013 16:13
'Yurt Dışındaki Türk Bilim İnsanları 2. Kurultayı' Sona Erdi

"Yurt Dışındaki Türk Bilim İnsanları 2. Kurultayı" Sona Erdi

Bakan Ergün, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla gerçekleşen "Yurt Dışındaki Türk Bilim İnsanları 2. Kurultayı" kapanış programına katıldı.

10.07.2013 18:01

Özel Yetenekli Bireysel Strateji ve Uygulama Planı

Çocuk Vakfı: "Özel Yetenekli Bireysel Strateji ve Uygulama Planı Belgesi, Başbakanlık tarafından Milli Eğitim Bakanlığı'na iade edildi"

09.07.2013 15:55
Milli Eğitim Bakanı Avcı'nın Basın Toplantısı (3)

Milli Eğitim Bakanı Avcı'nın Basın Toplantısı (3)

Milli Eğitim Bakan Nabi Avcı, "Çocuklarımızı okulda, derste bulunmaları gereken saatte gösterilere, yürüyüşe götüren, yasal veya yasa dışı gösterilere katılmaya yönlendiren hatta zorlayan yöneticiler varsa ki olduğuna dair duyumlar var, bunlarla"...

03.07.2013 14:42
Konukoğlu, Tübitak Bilim Kurulu'na Girdi

Konukoğlu, Tübitak Bilim Kurulu'na Girdi

Sanko Holding Yönetim Kurulu Başkanı Konukoğlu, TÜBİTAK'ın en üst karar organı olan Bilim Kurulu üyeliğine seçildi

29.06.2013 11:59
Konukoğlu, Tübitak Bilim Kurulu'na Girdi

Konukoğlu, Tübitak Bilim Kurulu'na Girdi

Sanko Holding Yönetim Kurulu Başkanı Abdulkadir Konukoğlu, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu'nun (TÜBİTAK) en üst karar organı olan Bilim Kurulu'na girdi.

29.06.2013 11:13

Sinop Üniversitesi'nde 'Horizon 2020 Eğitimi' Düzenlendi

'TÜBİTAK Horizon 2020 Üniversite Başlangıç Seviyesi Eğitim ve Bilgilendirme Günü' başlıklı eğitim programı, Sinop Üniversitesi'nde yapıldı.

27.06.2013 13:20

San-Tez Programı Iı. Dönem Başvurularında Son Gün 15 Ağustos

Kayseri, Sivas ve Yozgat illerinin yer aldığı Orta Anadolu Kalkınma Ajansı (ORAN) T.C.Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığınca yürütülen SAN-TEZ programına başvuru yapmayı düşünen firmaları son başvuru tarihi olan 15 Ağustos'un yaklaşması...

26.06.2013 16:59
Rektör İbicioğlu Sdü'yü Anlattı

Rektör İbicioğlu Sdü'yü Anlattı

Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Rektörü Prof.Dr.Hasan İbicioğlu, Rektör Yardımcıları Prof.Dr.Hüseyin Akyıldız, Prof.Dr.İskender Akkurt ve Prof.Dr.Cengiz Kayacan, İl Milli Eğitim Müdürlüğü temsilcileri, lise ve dershane müdürleri ile rehber...

25.06.2013 17:49
Bakan Ergün BTYK Kararlarını Açıkladı

Bakan Ergün BTYK Kararlarını Açıkladı

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Ergün, Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulu'nun 26. Toplantısı'nda alınan kararları açıkladı.

17.06.2013 09:50
Enerjide 'Yerli' Dönemi Başlıyor

Enerjide 'Yerli' Dönemi Başlıyor

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Ergün."Rüzgar ve güneş enerjisinde 5 yılda yerli teknolojiye geçilecek" "Türkiye'nin 2023'e kadar enerjiye yapacağı yaklaşık 130 milyar dolarlık yatırımın, yüzde 80'inin yerli teknolojiler kullanılarak"...

12.06.2013 11:16
Bakan Ergün: Türkiye Enerjide 5 Yıl İçinde Yerli Teknolojiye Geçecek

Bakan Ergün: Türkiye Enerjide 5 Yıl İçinde Yerli Teknolojiye Geçecek

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, termik, hidroelektrik, rüzgar ve güneş enerjisinde 5 yılda yerli teknolojiye geçileceğini belirterek, "Türkiye'nin 2023'e kadar enerjiye yapacağı yaklaşık 130 milyar dolarlık yatırımın, yüzde 80'inin"...

12.06.2013 10:52
Erdoğan: 2023 Hedeflerimizde Sapma Olmayacak

Erdoğan: 2023 Hedeflerimizde Sapma Olmayacak

Başbakan Erdoğan: "Demokraside ve ekonomide 'Lider Türkiye'yi' kurmanın mücadelesini veriyoruz."

11.06.2013 17:08
Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulu Toplantısı

Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulu Toplantısı

Başbakan Erdoğan.(1) "Düne kadar her şeyiyle dışa bağımlı olan Türkiye'nin bugün kendi ihtiyaçlarını karşılamanın ötesinde alternatif bir üretici ve bir ekonomi olarak küresel sistemde yerini almaya başlamasından rahatsız olanlar bulunduğunu"...

11.06.2013 16:37
Polis, Yolcu Otobüsünü Benzinliğe Çekip Aradı

Polis, Yolcu Otobüsünü Benzinliğe Çekip Aradı

Başbakan Erdoğan'ın Gölbaşı'nda katılacağı programın geçiş güzergahında seyir eden otobüste yapılan bomba ihbarı polisi alarma geçirdi.

11.06.2013 16:00

Gündem / 11 Haziran 2013

ANADOLU AJANSI.

11.06.2013 09:03

Gündem Özetine Ek

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bilim ve Teknoloji Yüksek.

11.06.2013 00:36
Gündem Özeti / 11 Haziran 2013

Gündem Özeti / 11 Haziran 2013

ANADOLU AJANSI.

11.06.2013 00:03
Btyk Yarın Toplanacak

Btyk Yarın Toplanacak

Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulunun  (BTYK) 26.Toplantısı, yarın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılacak.

10.06.2013 17:06
Medikal Biyoteknoloji Konferansı Verildi

Medikal Biyoteknoloji Konferansı Verildi

TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Yücel Altunbaşak, bilim dünyasının çok hızlı bir gelişim ve değişim içerisinde olduğunu söyledi.

27.05.2013 12:45
Bakan Ergün'den ABD'ye 'Nükleer Santral' Sitemi

Bakan Ergün'den ABD'ye "Nükleer Santral" Sitemi

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, ABD'nin nükleer santral çalışmalarında hiç istekli olmadığını belirterek, "ABD'yi bu konuda daha istekli olmaya davet ediyorum."

15.05.2013 10:24

AK Parti TBMM Grup Toplantısı

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, yıllardır yapılan ihmallerin tersine, bu ihmalleri telafi etmek için geri kalmış, geri bırakılmış illere pozitif ayrımcılık uyguladıklarını, buralara daha fazla yatırım yapıp, hizmet...

22.01.2013 14:06

BTYK Önceliğini Belirledi

Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulu sağlığı öncelikli alan olarak belirledi.

22.01.2013 12:38
Sdü En Çok Destek Alan Üniversiteler Sırlamasında 10'uncu

Sdü En Çok Destek Alan Üniversiteler Sırlamasında 10'uncu

Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ), Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulu'nun (BTYK) 25.toplantısı sonrası 2012 yılı üniversiteler bilimsel performans raporuna göre destek verilen 20 projesiyle en çok destek alan üniversiteler sırlamasında 10'uncu...

20.01.2013 16:18
Yeni Hedef Milli Hap

Yeni Hedef Milli Hap

Başbakan'ın talimatıyla, Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulu'nda stratejik kararlar alındı.

19.01.2013 09:53
Kayıtlı Elektronik Posta Hizmetleri Tanıtıldı

Kayıtlı Elektronik Posta Hizmetleri Tanıtıldı

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Kayıtlı Elektronik Posta Hizmeti'nin, sanal ortamda güvenli haberleşme sistemi olduğunu bildirdi.

17.01.2013 13:12
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, 15 Ocak'ta Yapılan Btyk Toplantısında,...

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, 15 Ocak'ta Yapılan Btyk Toplantısında,...

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, 15 Ocak'ta yapılan BTYK toplantısında, e-devlet hizmetlerinin geliştirilmesi, kurumlarla ilgili hizmetlerin tek kapıdan sunulmasına yönelik görevin Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme...

17.01.2013 11:27
'E-Devlet Çalışmaları Tek Elden Yürütülecek'

"E-Devlet Çalışmaları Tek Elden Yürütülecek"

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, e-devlet çalışmalarının tek merkezden yürütüleceğini söyledi.

16.01.2013 15:58

Daha fazla haber için tıklayın