ERGENEKON'DA SICAK GELİŞMELER: Yeni gözaltıları ile ilgili son gelişmeler için buraya tıklayınız
 
   
HABER: Anne Sütüyle Büyüyen Kadının Meme Kanserine Yakalanma Riski
Haberler.com
Ana Sayfa - Hakkımızda - Künye - İşbirliği - Webmasterlar için - İletişim
Haberlerde Arayın :
Faks: Ankara: +90 312 295 9609  Londra: +44 207 681 1437  Paris: + 33 1 7772 3787  NewYork: +1 347 296 3650
  SON DAKİKA    GÜNCEL    EKONOMİ    DÜNYA    SPOR    POLİTİKA    KÜLTÜR-SANAT    MAGAZİN    YEREL HABERLER 24 Temmuz 2008 Perşembe 11:51
Tüm son dakika haberleri için tıklayın...SON DAKİKA : IMKB 38,940 | $ 1,202 | 1,887
   
 

Önceki Haber

Haber Yayın Tarihi: 13 Mayıs 2008 Salı Saat 01:40

Sonraki Haber


ANNE SÜTÜYLE BÜYÜYEN KADININ MEME KANSERİNE YAKALANMA RİSKİ DAHA AZ


Haber: Anne Sütüyle Büyüyen Kadının Meme Kanserine Yakalanma Riski Daha Az
Resmi büyütmek için tıklayın
 

Anne Sütüyle Büyüyen Kadınların Meme Kanserine Yakalanma Riskinin Diğerlerinden Daha Az Olduğu Saptandı.

 
Anne sütüyle büyüyen kadınların meme kanserine yakalanma riskinin diğerlerinden daha az olduğu saptandı.

Amerikalı araştırmacılar, yaşları 20 ila 69 arasında değişen 2016 meme kanserli kadınla aynı yaşlarda 1960 sağlıklı kadını incelediler. "Epidemiology" dergisinde yayımlanan araştırma, 3 ya da daha fazla ablası olan ve bebekken anne sütüyle beslenen kadınların meme kanserine yakalanma riskinin daha az olduğunu gösterdi. Wisconsin Üniversitesi araştırmacılarından Hazel B. Nichols, genel anlamda bebekken anne sütüyle beslenen kadınlarda meme kanserine yakalanma riskinin yüzde 17 daha düşük gözlendiğini, ancak ailenin ilk doğan kız çocuklarına bakıldığında böyle bir düşüşe rastlanmadığını söyledi. Araştırmacılar, annenin kız çocuğunu doğurduğu yaşın, anne sütüyle büyüyen kadınlar üzerinde etkisinin saptanmadığını da bildirdi. Konuyla ilgili olarak düşüşe, emzirme süresi veya anne sütündeki çevresel kirleticilerin seviyelerinin etkisinin araştırılması gerektiği de belirtildi.

13.05.2008 01:40 [1350030]


Önceki Haber

Bu Haberi Arkadaşına Gönder
***
Haberi Yazdır

Sonraki Haber

 
 
Ad Soyad:
E-Mail:
 
  Haber Yorumlarınız

Tüm yorumlar için tıklayın

 
"Anne Sütüyle Büyüyen Kadının Meme Kanserine Yakalanma Riski Daha Az" haberi ile ilgili okuyucu yorumları:
Bu habere henüz hiç yorum yazılmamıştır.
Haberle ilgili düşüncenizi buraya yazmak için,
soldaki 'Bu Habere Yorum Yaz' formunu kullanabilirsiniz.
 
  En Çok Okunan Haberler
 
1.Orduda Seks Skandalı 
2.Key'de Ödeme Takvimi Kesinleşti 
3.'Soyunarak Meşhur Olmadım' 
4.KPSS'nin İptali İçin Dava Açıldı 
5.Yaş Sınırı 35'e Çıkarıldı 
6.Ecevit İmzalı Belden Aşağı Sorular 
7.Köpük Partisinde Kaza: 3 Ölü 
8.Hakkari'de Patlama 
9.Turkcell Süper Lig'de İlk Yarı Maçları... 
10.Gül'den Elenen Rektör Açıklaması 
11.KPSS İki Ayrı Oturumda Yapılacak 
12.Ünlü Otelci Aklını Başından Aldı 
13.Tercih Formlarının Teslimi Başladı 
14.Kürt Yönetimi: Resmen Bir Darbe 
15.Halaçoğlu Görevinden Alındı 
16.Yeni Ergenekon Gözaltıları 
17.İlk Derbi Fenerbahçe ile Galatasaray Arasında 
 
  En Çok Okunan Dünya Haberleri
 
1.Orduda Seks Skandalı 
2.Kürt Yönetimi: Resmen Bir Darbe 
3.Onca Türk Boşuna mı Yandı? 
4.Yedek Bacaklı Geyik 
5.Yandıklarıyla Kaldılar 
6.Sıra Diğer Kasaplarda 
7.Felakete Hazırlanıyorlar 
8."Türklerle Balayı Olur mu?" 
9.Vatandaşlık Sınavı Tamam 
10.Japonya'da 100 Yaralı Var 
 
FotoGaleri

Tüm Foto Galeriler

 
Eski Sevgili Kürşat Tüzmen mi? -
37'sinde 14'üncü Çocuğa Hamile -
Bu Katili Tanıdınız mı -
 

Spor

Tüm Spor Haberleri

 
Fenerbahçe  - Shakhtar Donetsk: 2  - 1
Aurelıo Hazırlık Maçında Kadroya Alınmadı
Marca: Senna, Fb'nin Teklifini Reddetti
 

Magazin

Tüm Magazin Haberleri

 
Ben de Modellik Yaptım
Masum Görünümlüyüm Ama Asiyim
Bakan'la Aynı Masada!
 
  E-Bülten Aboneliği
 
Sabah Bülteni (?)
Akşam Bülteni (?)
Dün Neler Oldu (?)
 Email:

 
  Arşiv
 
Gün
Ay
Yıl

 
 
Son Dakika Haberleri
İlginç Haberler
Gündemdekiler
Dünün Haberleri
Gazete Haberleri
Haber Siteleri
Gazeteler
  Trafik Kazaları
Milletvekilleri
Sinema
Diziler
Firmalar
Kişiler
 
       
 
             
 
               
 
             

 
 
(C) 2006-8 Haberler.Com Hakkımızda - İletişim
Yeni Medya Elektronik Yayıncılık Ltd Şti.
Haberler.Com, AA Anadolu Ajansı Abonesidir  Haberler.Com, İHA İhlas Haber Ajansı Abonesidir  Haberler.Com, ANKA Ankara Haber Ajansı Abonesidir  Haberler.Com, DHA Doğan Haber Ajansı Abonesidir  Haberler.Com, CİHAN Haber Ajansı Abonesidir   Haberler.Com, İMD üyesidir
Haber portalımız 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na %100 uygun olarak yayınlanmaktadır. Ajanslardan alınan haberlerin yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması, ilgili ajansların bu yöndeki politikasına bağlı olarak önceden yazılı izin gerektirir. Portalımızda yayınlanan diğer haberler ise, kaynak gösterilmek ve portalımızın ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.
24.07.2008 11:51:12. Buradasınız: HABER: Anne Sütüyle Büyüyen Kadının Meme Kanserine Yakalanma Riski Daha Az - haber: anne sütüyle büyüyen kadının meme kanserine yakalanma riski daha az

Ana Sayfa - Son Dakika - Güncel - Ekonomi - Politika - Dünya - Spor - Yaşam - Kültür - Magazin

HABERLER: YEREL HABERLER: POLİTİKA: MAGAZİN: DAHA FAZLA HABER:
- Güncel Haberler
- Ekonomi Haberleri
- Politika Haberleri
- Dünya Haberleri
- Spor Haberleri
- Yaşam Haberleri
- Kültür Haberleri
- Magazin Haberleri
- Son Dakika Haberleri
- Yerel Haberler
--- Son Dakika Haberleri
- İstanbul Haberleri
- Ankara Haberleri
- Bursa Haberleri
- Diyarbakır Haberleri
- İzmir Haberleri
- Trabzon Haberleri
- Antalya Haberleri
- Kayseri Haberleri
- Samsun Haberleri
- Konya Haberleri
--- Diğer iller için
- Ahmet Necdet Sezer
- Recep Tayyip Erdoğan
- Deniz Baykal
- Abdullah Gül
- Bülent Arınç
- Abdulkadir Aksu
- Ali Babacan
- Ergenekon
- Şener Eruygur
- Mustafa Sarıgül
--- Gündemdekiler
- Hülya Avşar
- Deniz Akkaya
- Tuğba Özay
- Gamze Özçelik
- Şenay Akay
- Aysun Kayacı
- Özgü Namal
- İbrahim Tatlıses
- Yağmur Atacan
- Pınar Altuğ
--- Magazin Haberleri
- Hava Durumu
- Son Dakika Haberleri
- İlginç Haberler
- Gazete Haberleri
- Haber Siteleri
- Gazeteler
- Ak Parti
- Toki
- TSK
- PKK
- PKK Sorunu