HABER: Miçotakis, Türkiye gerginliğiyle ilgili "acil koduyla" ulusa sesleniş konuşması yaptı

Miçotakis, Türkiye gerginliğiyle ilgili "acil koduyla" ulusa sesleniş konuşması yaptı

12 Ağustos 2020 19:32
Miçotakis, Türkiye gerginliğiyle ilgili 'acil koduyla' ulusa sesleniş konuşması yaptı

Doğu Akdeniz'de Türkiye ile yaşanan gerilim nedeniyle Yunanistan'ın Başbakanı Kiriakos Miçotakis, acil koduyla ulusa sesleniş düzenledi. Miçotakis konuşmasında, Türkiye'nin atacağı adımların hiçbiri cevapsız kalmayacak. Askerimiz teyakkuz halinde, olaylar kontrolden çıkarsa bunu başlatan taraf biz olmayacağız. Kimse bizi tehdit edemez" dedi.

Haber Yorumları (155)
BİLMEZ SÖYLEMEZ: Tafsiyem en kötu baris en iyi savasdan coook iyidir
SERKAN KARA: Yunanlıları havlayan bizlerin neden bunca zamandır adalarimizi işgal ettiler sesimizi çıkarmadık şimdi sahlandirdilar hatta dalga geçer gibi ustunede mangal yaptilar susturmak için daha ne bekliyoruz Tansu Çiller gibi cesaret türk milletinden cesaret alıp sat komandoları gidip tekrar türk bayragimizi dalgalandirabilirdik Bülent Ecevit gibi Ayşe Tatile çıktı beye benzeri bir operasyonla adalarimizi alabilirsin atı alan uskudari geçti bizim yüzümüzden bu Yunan tohumları simardi
FATİH: suan amerikanın hava savunma sistemi koyacagı o zaman ki adalarımızı bu hayvanlara veren zihniyet utansın yazıklar olsun . . .
ALİ: Bir kere de boş yapmayın o veren dediğin zihniyet sayesinde bu topraklarda yaşıyorsun cidden yazık acizsiniz
FATİH: Biz bu toprakları lozanda kaybettik hala onun pisliğini çekiyoruz ama Allahın izniyle geri alıyoruz almaya da devam edecez boş konuşma sizin ne zihniyette oldugunuzu çok iyi biliyoruz
KEMAL SUNAL HAYRANI: HADDİ LAN MOLOZ SEN GİT KRALIN GELSİN. . . . . . . . . . :)
EMEKLI GAZETECI: MART KEDISI Gibi HEM Miyavla Hem AGLA. . . ARDINDA Kimler oldugu belli. . . deee NEREYE KADAR ? MISONDAN MÖYODAN HANSTAN YARDIM UMMAK Nereye Kadar ???.
MENEMEN: İtalyanların, ingilizlerinve almanların hakim olduğu on iki ada. . . . . . Türkiyeye üç kez alınması için teklif edilir. . . . Ayrıca BM de Adaların geleceği ile ilgili yapılan toplantıya. . . . . Yunan bütün devlet adamlarıyla katılırken. . . . . Türkiye Komisyon bile göndermeye tenezzül etmez. . . . Uğruna binlerce can verilen topraklar . . . . . Bilerek yada cahilliklerinde Yunana Peşkeş çekilir. . . Yıl bindokuzyüz kırk iki- bindokuz yüz kırkbeş arası. . . . Şimdi Yunan Bütün Akdenizin sahibi. . .
OSMANLI: bekliyoruz bebişim dedelerinin yanına gitmek için pamuğunu da al da gel bu defa tıkama ya müsade edicez söz. . .
KONYA: Helal kardeşim. Hatta biz tıkarız. Unutma ki biz yardımsever bir milletiz.
KONYA: Eceli gelen köpek cami duvarına işer imiş. Demek vaktiniz yakın.
YASİN: Yaramaz çocuk azarlayan tavrını kendine emir verenlere sakla. Ülken işsizlik ve yoksullukla eziliyor, güdümünde olduklarınız ülkeni iliklerine kadar sömürmüş, Türkiye ile terbiye edilmekten artık vazgeçin, herdaim aynı oyunlar tutmaz. Etinizi budunuzu azcık bilin, arkanızdakilere de o kadar güvenmeyin, ülkem sizin gibi kışkırtmalara gelse en az 5 kere yerle bir olursunuz. Biz asil ve hakkaniyetli bir milletiz, sabrında bir sınırı var, haddi aşmayın.
BOBO: adamların canı sıkılıyor e tabii yapacak birşey olmayınca hareket arıyorlardır normal
REİS: KAŞINIYOR DEYUSLAR İLLAKİ GEL BİZİ KAŞI DİYOR
MALKARA LI AYDAR AĞA: Burnumuzun dibindeki adaların yarısını Türkiye ye verin başınız ağırmasın Miçotakis efendi
KERİM: Dünyada bu Yunan milletinden daha ezik mantık yoksunu çevresinden bıhaber bir millet yoktur heralde zamanında bu salaklara nasıl kaptirmisiz güzelim topraklarımızı anlamadım gitti
CENGİZ: Batının kuçusu miço güvenme batıya seni yolda bırakırlar türkiye ve haklı mücadelemiz de. Kilon a göre konuş yarım saatlik taaruz la talan olma.
MURTAZA: miço demişki yunanistan güçlü ülke :D madem güçlü ülkesiniz ona buna ağlayıp fransayı abd yi israili arkana alıp mı güçlü olmak :D türkiye 7 düvele karşı her zaman da öyleydi büyüyen ve güçlenen türkiye istemiyorlar siyaset ayağına türkiyenin gündemini saçma sapan şeylerle oyalıyorlar allah sonumuzu hayırlı etsin. . .
ÖMER: İhtiyatlı ve sağduyulu olalım Türk milleti tarih boyunca hiçbir savaştan kaçmadı her zaman haksızlığın ve sömürgeciliğin karşısında durdu ancak günümüz şartlarında biraz daha temkinli olmakta fayda var
BÜLENT YETER: Batı, Yunanistan ın petrolüne ve adalarına göz koyarak, bizden de petrol komisyonu istiyor. Olay tamamen Batı nın sömürgeci politikaları nedeniyle bu hale geliyor. Normal şartlarda zaten Türkiye nin olan bir hazineye Yunan ı ortakmış gibi gösterip, Yunan ı devre dışı gösterip kendi şirketlerini ortak yapacaklar. 1680-1916 arası Osmanlı tarihini, özellikle de Karadeniz ve Akdeniz donanmalarımızın halini araştırın lütfen. İngiltere, Fransa, Rusya ve en son ABD. Biri düşmanken diğeri dosttur.
BU NE: Sanki savaş hala kılıç kalkanla yapılıyor gibi yazıyorsunuz, öyle değil ama. 80 milyon yürek yetmeyebilir. Tüfek icad oldu mertlik bozuldu. Geri adım atmak zorunda olan biz olursak, madara oluruz. Kalbinizle değil aklınızla yorum yapın. Hakkımızı savunmayalım demiyorum, elbette dik durmak ve gerekirse savaşmak gerekir. Ama bu son çare olmalı.
BÜLENT YILDIRIM: Sen nerede yaşıyorsun acaba Türk ordusunun kullandığı teknoloji tüm dünyayı kendisine hayran bırakmış bugüne kadar savaş sırasında kullanılmayan bir savaş metodunu kullanmış çok enteresan Fransız basını ?ngiliz Savunma Bakanı Rusya daha oralara kadar gitti size ulaşmamış bu bilgiler
BU NE: Arkadaşlar, bu ezeriz, yıkarız, bayrak dikeriz gibi savaş çığırtkanlığını neye dayanarak, neye güvenerek yapıyorsunuz? Yunanla savaşmak demek bütün AB, Mısır, İsraille savaşmak demek. Yukarıda "mantık" denmiş, aşağıdaki yorumlara bakın, inanılır gibi değil. Elbette daima ülkemizin yanındayız ve hakkımızı yedirmeyiz, ama her zaman önce diplomasi ve hukuk başta gelmeli.
HIDIR: Kardeş Merakımdan soruyorum. sence uluslararası hukuku çifte standart uygulayarak işlerine geldiği gibi kıvırıp bükenlere karşı başka ne yapabilirsin ?adamlar kendilerine bile ait olmayan adaların kıta sahanlığı olduğunu iddia ediyor seni denize bile inemeyeceğin şekilde sıkıştırmaya çalışıyor. uluslararası hukuk ile mücadele etmeye çalıştığında öyle bir hukuk tanımadığını söylüyor, diğerleri de destek oluyor. ne yapmak gerek ?
BU NE: Hıdır kardeşim, "ben onlar haklı biz haksızız" demiyorumki. Elbette biz haklıyız. AB tarihte olduğu gibi yine çalma, sömürme peşinde. Benim söylemeye çalıştığım başka bir şey. Günümüzde "er meydanı" kalmadı. Medya, ekonomi, askeri güç vesaire gibi pek çok faktör var. Birbirimizi gaza getirip ego tatmini yapıyoruz. Yok denize döktük, yok dedene sor. Ne kadar çocukça ve saçma. Aklı selim olmak gerekiyor. Mantıklı olmak. Baktın başka olmuyor, savaşırız elbet.
KAMURAN: Yunan nın miçosi tarihi okumamış akdenizi size cehennem ederiz
ŞERAFETTİN MERAL.: Geçmişte yaptığınızın hesabını vereceksiniz.
OSMANLİLAR: evet beyler bu sesler hacli ordusunun ayak seseleridir , baksaniza nasilda hemen bir araya geldiler , ama unutmasilarki türkiyebu sefer güclü geliyor, zaten israile takintimiz var oda karisirsa ki zaten isisn icinde oda dersini alir
VATANDAŞ: Geçin bu oyunları son kozu türkiyenin gerekirse yunan istanı 1 günde alırız kurnazlar ordusu
RAKI AND UZO: zerhoş miço , kendini akdeniz in capitanı sanıyor.
AHİSKALİ: Micitakus konuşman bile kışkırtıcı ve ucuz ülken zaten batmış milletin geçim derdinde ,sana göre hava hoş yarın ilk kaçan ulkenden sen olacan ,seni kurtaran merkelmi olacak ? Ayna bı bak karşındaki aslan aslan aslan !!!!!
BÜLENT AKSU: Arkanızda hristiyan klübü müslüman düşmanı avrupa olmasa sizi bir haftada teslim alırız alçak yunan
KET: Ulan adalara çöken siz, Multecilerin botlarını vicdansızca patlatıp ölüme terk eden siz, Türk okullarının yarısını ve birçok camiyi kapatan siz, askeri gücünüz bizim yarımız, nüfus zaten bir istanbul değil, nasıl bir beyin var bunlarda. Nato üyesi olmasına rağmen Rusya ya bile ağladın, sonra gururdan bahsediyorsun. Yunan halkına yazık diyesim geliyor.
YOZGAT Lİ CAPAN OGLU: elinden geleni ardina koyma yunan bekliyoruzzzz , !!dokme suyla degirmenin donmedigini anlayacaksiniz !! yadaa annattiracagizzzz!!!
KET: Bunun beyni incelenmeli bence. Ulan adalara dalavereyle çöken siz, silahlandıran siz, Türk okullarının yarısını kapatan siz, Müslümanların isimlerini değiştiren siz, multecilerin botlarını patlatıp vicdansuzlik
YOZGAT Lİ CAPAN OGLU: eyyy yunan o r u c r e i s dedigini yapacak sende elinden geleni ardina koyma sikiyorsa !! zaten !! yunanin yarisi ! t u r k ! biliyorsun micoo haydi !! b a k a l i m !! , , , , ,
YİĞİDO: Tutmayın küçük enişteyi...
?EN: Yaw bu küstah mallar gerçekten kaşınıyor... Bu gidişle bunları kaşımak farz olacak yoksa adam olmayacaklar. Yunanistan nerde doğu akdeniz , meis nerde? Burnumuzun dibinde rajon kesmeye kalkıyorlar, tarihlerini unutmuşlar anlaşılan.... Hatırlatmak gerekir. Bunları kıbrıs gibi 2 ye bölmek gerekiyor.
?EN: Yaw bu küstah mallar gerçekten kaşınıyor... Bu gidişle bunları kaşımak farz olacak yoksa adam olmayacaklar. Yunanistan nerde doğu akdeniz , meis nerde? Burnumuzun dibinde rajon kesmeye kalkıyorlar, tarihlerini unutmuşlar anlaşılan.... Hatırlatmak gerekir. Bunları kıbrıs gibi 2 ye bölmek gerekiyor.
HASAN 35100: Bu vatanı aziz sehitlerimizin kanları ile kurduk....sizin gibi soysuzlara bir karış toprak bir damla suyumuzu vermektense teker teker can vermeye şahadet şerbetini içmeye seve seve hazırız....
ERSEN: Valla sen ne yip içiyon bilmiyom ama sakın öle bişey kalkışma Yunan istan nerde diye cok ararsın sen hiç tarih okumadınmı??
MEDET ÖNER: Ula kro ne diyorsun oğğılim,, DİNLEYİN ULAN DEVELER BURASI KARIŞACAK VAZİYET, ALIN, EN BÜYÜK BENİM, ,,, ARNAVUT VOTKAYLA. Eriği çalıştır ULAN,
HALKTAN BİRİ: Şunları ne zaman vurucaz! dünya önce izler sonra diyalog filan araya girer mevzu kapanır baskada bısey olmaz
MİÇO: Gelin bakalım hadi naparsınız hadi bakalım naparsınız gelin hadi
İBRAHİM: sizi böcek gibi ezeriz aklınızı başınıza alın yoksa egemenliginizi elinizden aliriz
DAĞDELEOĞLU: Şu Miço. sanırım kendisini dev aynasında aslan gibi gören bir kedi gibi.
VATAN: zamanında almassan kelleyi olacağı budur.
PİLOT 1: Ben 58 yaşında bir vatandaşım benimgibi düşünen otuz milyon vatandaş çocukları için atinaya Ayyıldız bayrağı dikmeye hazır, aklınızı başınıza alın ,bize atinaya gelmek 12 saat yeterli
İBRAHİM: İt ürür kervan yürür sıkmayın canınıza Yunanistsan diye bi devletmi var babalarının yerısı türk yarısı almandır onların ısıracak köpek havlamaz
REMZİ KİSİ: Lan yunan köpeği siz degil sizin agababalariniz gelsin türkün gücünü gorun görünüzün üstüne oturun itler
LKC: Abi bu Yunanların torbacisi kimse iyi mal satıyor...
ENVER YILDIRIM: Yunanistan ve diğer etrafındaki güçler de yaşayan ülkedeki insanlar doğu Akdeniz ve gelişmeleri sosyal mecralarda takip ediyor konuşuyor lütfen bizde gereken kadar önem gösterelim bu çok önemli bir konu hakkimiza sahip çıkalım gelecek nesillere güzel bir armağan bırakalım...
HÜSEYİN ÖZVATAN: Yunanistanin koş adası şu an oturduğum yere 5 km var yok ilk ayak bastığım yer orası olacak hala 12milden bahis ediyorlar
LEVENT BAYRAM: Seçilmiş bi hükümeti deviren mısır yönetimi ile yaptığınız anlaşma doğru. Libya yönetimi ile yaptığımız anlaşma yı AB kabul edecek. Üyesi olan SİZ GEÇERSİZ sayacaksınız. Bakın miçotakis efendi.. başkalarının gazına gelip. Kendi kendinize gelin güvey olmayın. 12 Saat sürmez memleketiz elinizden gider. Ne olduğunu ANLAYAMAZ siniz.
MUSTAFA CENGİZ HAN: Kim tutar sizi yorumlara bak... dolmuş vallla son durağa kadar inmez bunlar
NECMİ AKILLI: Artık karşınızda eski Türkiye yok.15 temmuzda tek yumruk, Ayasofyads tek yürek olduk. On iki adayı alacağız mutlaka.
KEN: Eski Türkiye olsa ne olur, Türkiyenin ölüsü bunları her türlü süpürür
ALİ: Ey yunan sen bir hayalin peşinden gidiyorsun Türkiye karşı karşıya gelecek gücün yok ama Türkiye nin de senin ve yanında görünen tüm ülkelerden korkusu yok ve şunu iyi bil ki sen bizim hakkımız olan hic bir yeri işgal edemezsin savaşı başlatan biz olmayacağız ama bitiren biz oluruz haddini bil ki tarihe tekrar denize kaybolan ülke yunan diye gecersin
TÜRK: Miço Türkiye Cumhuriyeti arkasında 80 milyon var ve Türk sen belki unutmuşsun ama desene sor o iyi bilir Türk'ün ne olduğunu şaka yapılacağını
1 2 3
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: Miçotakis, Türkiye gerginliğiyle ilgili "acil koduyla" ulusa sesleniş konuşması yaptı Haber Yorumlar
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 31.10.2020 20:30:05. #1.14#
title