HABER: Ünlü şef Hazer Amani ile aşk yaşayan Sıla, 1,5 ayda 4 kilo aldı

Ünlü şef Hazer Amani ile aşk yaşayan Sıla, 1,5 ayda 4 kilo aldı

8 Eylül 2019 12:49
Ünlü şef Hazer Amani ile aşk yaşayan Sıla, 1,5 ayda 4 kilo aldı

Ünlü şef Hazer Amani ile sürpriz bir aşka yelken açan Sıla, ilişki boyunca dört kilo aldı. Sıla, Amani'nin yaptığı yemeklerden dolayı diyete giremediğini söyledi.

Haber Yorumları (51)
ADINIZI YAZIN: gezi zekalı
CEMİLE: Bize ne bu sarhoşlar dan?
KÜRŞAT: Sıla boşver bu ecnebi tohumunu
PERİ KİZİ: Yok artik hicte guzel ornet degil bu davranislar civisi cikti dunyanin
ADALET: bu kadının haksız olduğu ayrılıktan 10 gün sonra bu adamla görülmesi demek ki ortada bir aldatma var Ahmet i harcadı hiç bir TÜRK erkeği aldatılmayı hazmetmez eğer g. . . değilse
AYDIN: ulan ayakkabı değiştirir gibi eş değiştiriyor bunlar sıktır gidin lan bu ülkeden demokrasi laiklik diyerek ve demokrasi ve laiklikle alakası olmayan söylemlerle toplum ahlakını bozdunuz
99: Önceden sana bakışım farklıydı Sıla şimdi başka
88: SILA DUYMASIN ÇOK ÜZÜLÜR. . .
333: ARKADAŞ HABERLERDEN ÇOK YORUMLAR DAHA GÜLÜNÇ. . . NE DEĞİŞİK BİR MİLLETİZ YA
TEVHİD: Yüce rabbimz Arsin üstündedir. 7 kat göğün üstünde. İlmiyle kudretiyle heryerdedir. Dua edince ellerini neden kaldirirsin bir düşün. İnsanin pis kin haset kiskanclik doku kalbinde hiç değildir orasida mekandır estağfurullah
İBRAHİM: sıla ... si la ... gurbet anlamında sıla... bi iki tane daha bulmustum anlam olarak simdi unuttum. ben de kendi kızım olsa sıla gibi isim verirdim.. ama su yada sure en beğendiğim isimler. sure sıla ile yaroşsa yeter.. :)
SSS: buna ne iftira atacak acaba
AHAHAA: Olum ne adamlarsiniz la yorumlara bak ya ahahaa
MÖSYÖ CHARRLET: Sıla onu bırak sen, nusretini al sana et show yapar, sende iki kıvırıp mest edersin
FFF: Sıla iyce kendini rezil etti başka bişi demiyorum
UYANIK: NE REZİLİ KARDEŞİM, ZATEN REZİLİN TEKİYDİ. AHMET KURAL GİBİ ADAMIN DİBİNİ KARALAMAYA ÇALIŞTI BİDE. .
LACİVERT: yukarıda allah var. ahmet kural adam adam. yazık sana sıla.
07: Allah sadece yukarıda değil!
KUZEYİN UŞAĞI: ALLAHÜ TEALAYA MEKAN İSNAT ETME.ALLAHÜ TEALA MEKANDAN MÜNEZZEHTİR..
ANADOLU AŞIGI: La Kuzeyin uşağı , senin de ne yediğin , hangi tas dan su içtiğin belli değil ! Bir gün ağzından pislik akıyor , bir gün bal . Böyle olmaz.
KUZEYİN UŞAĞI: ANADOLU AŞIĞI KARDEŞİM SEN BANA ŞU ANDA İFTİRA ATIYORSUN.BEN HİÇ BİR ZAMAN KÜFÜRLÜ YORUM YAZMADIM.YAZILANLARIDA DOĞRU BULMUYORUM.SELAMETLE.
ANADOLU AŞIĞI: İki arapça kelime duymayın . . . . Bilmem neremize kötü söz söylerse söylesin , ooooo , bu söz iyidir deriz . . . Şnun Türkçe sini yaz da millette anlasın UŞAK
ANADOLU SEVDASIIIIIIIIIIII: ANADOLU AŞIĞI, , , , , KES BE SALAKO. . , , , ÇOCUKLAR UYUYOR. . . . PEKSİMET KAFALI, , , , , , , , HER YERE MAYDANOZ OLMA, , , , , , , SIĞIR, , , , , , , ,
KUZEYİN UŞAĞI: ANADOLU AŞIKI KARDEŞ BEN BU FORUMDA NE KİMSEYE KÜFÜR ETTİM NE DE KİMSEYİ RENCİDE ETTİM.KÜFÜRLÜ YORUMLARI ZATEN ONAYLAMAM SÖZ KONUSU BİLE OLAMAZ.SELAMETLE.
DÜRBÜNLÜ: layik sistemin dayattığı ahlaksızlık sistemi
BUBİ: Ama Dürbünlüüüüü. . . . . . . Senin sistemde de yatılı okullarda tacizler oluyor , o sence caiz mi ? Engin bilginle bizleri aydınlatır san memnun oluruz . . . Hürmetler , Dürbünlü hocam .
NEYSE ARTIK: Sonraki sevgilisi de fitnessçı olur zayıflatır. Yaz gelmeden önce ayrılıp bulur.
SILATIRRAK: Sevgili mi oldu eve aşçı mı tuttu
NAYIRRRRRRRR: NOLAMAZ, , , , , , YIKILIN KARŞIMDAN, , , , , , , , ULEN, , , , , , , ÇERÇEVE KAFALILAR, , , , , , , , ,
SEVGİ KUTVAL: Nasıl bir anda dığerinin daha konusu bitmeden yeni birisi hayata girebiliyor.Sila yine dengini bulamadi Hazarda denginu bulamadi Hazer sana nd oluyor iyiki meşhur oldun.Yaziklar olsun Sadece şunu istiyorum sizden günlerce Sıla gündemdeydi şimdi hicbir zaman bitmek bilmeyen cirkin basit iliskileri ile Serengil günde kusacagız artik sizlerden gerek Hazar gerekse Sıla bu iliski ile tamamen.gözlerden düstü Hazarin programinu bile izlemiyoruz demem oku iki gün sonra çok net biliyorum ki bu ilişki bitecek ne olur bizleri rahatsiz etmeden seviyeli sessiz sedasız ayrilin yeter artik pisliklerinizi ortalarda dolastirip gündemi.mesgul ettiginizz...
DÜRBÜNLÜ: kes lan tatavayı sepet kafa
BRUCE LEE: lan dürbünlü etrafa sataşma seni çok kötü şamarlarım.
JACKİE CHAN: dürbünlü senin ağzın burnun kırarım lan gerzek.
KUNG FU: DÜRBÜNLÜ DÜMBÜKÜ KAFANI GÖZÜNÜ KIRDIRMA BANA
SÜPERMAN: Dürbünlü enseni patlatırım senin gelir gelmez millete ne bulaşıyorsun lan gevşek.
ÖRÜMCEK ADAM: akıllı ol dürbünlü seni bir o duvara bir bu duvara çarparım yamuk
SIRIK SITKI: Yine ne toplandınız lan vukuat mı var düdüklü makarnalar
BRUCE LEE: Ulan sırık osmanlı tokatını patlatırım 3 ay kendine gelemezsin.
KARATE KİD: SIRIK SITKI AKILLI OL FELÇ EDERİM SENİ.
DOMBİLİ: Ayağımın altında çıtır çıtır ezerim lan hepinizi
JHON WİCK,,,,WAYNE,: KESİN, , , , TANTANAYİ, , , , , , , LAHANA KAFALILAR, , , , , , , , ÇOCUKLAR UYUYOR, , , ,
HAMSTERX: Ulan ordan buraya çarpan, felç eden bebeler. Ne toplandınız lan yine burada. Adam haklı. Düdük makarnaları. Dağılın lan!
DÜRBÜNLÜ: rezil insanlar, ayakkabı değiştirir gibi sevgili değiştiriyorlae
HAHAHAHA: mal dürbünlü piyasaya çıkmış.lan mal nerdeydin bunca zaman
KUZEYİN UŞAĞI: Dürbünlü hoş geldin kardeş...
MÜFİT: dürbünlü iyi yorumlar kendini özlettin hoşgeldin
KUZEYİN SESİİ: Hoşgeldin dürbünlü bilader.
DÖNDÜ TEYZE: Hoş geldin dürbünlü evladım....
İSPİTCİ: hahaha lan dürbünlü zaten hep burlardaydı hiç bir yere gittiği filan yoktu sizin gibi saftirikler inanır.kim inanır Kadir inanır.
İSKARPELA: Buraların da suyu çıktı . Birisi ; yazıyor , çiziyor , oynuyor , cevap veriyor , kızıyor , küfür ediyor . . . . . . . . . Hödüksünüz , tırşiksiniz
ZUBİ: Yesin, icsin dünyaya gelme sebebi bundan ibaret.
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: Ünlü şef Hazer Amani ile aşk yaşayan Sıla, 1,5 ayda 4 kilo aldı Haber Yorumları
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 4.12.2020 06:20:26. #1.15#
title