Tribündeki sütyensiz taraftarı gören ünlü hoca Andrew Gaze, ne diyeceğini şaşırdı!

10 Eylül 2019 19:48

Çin'de düzenlenen Dünya Kupası'nda Brezilya ile ABD'nin karşı karşıya geldiği maçta kameralar, tribünde oturan sütyensiz bir taraftarı çekince maçı yorumlayan ünlü hoca Andrew Gaze, ne diyeceğini şaşırdı. Bu durum sosyal medya kullanıcılarının dikkatinden kaçmadı.


YORUMLAR (96)
  • EMİNOV SIÇARIN YILDIZIDIR:
    Bizde haklıyız. Şu kız için Bakü de kıvırcık kıvırcık saç ektirdim ama kafa hala dazlak kaldı.
  • ANI YAŞAMAK YERİNE KAFALAR PLANLA DOLU:
    Görsel bir enstanteneyi hemen bacak arasına indirgeme olayını aşamadık.. Güzelliğini eğlence ve özgüvenini beğenip tebrik edip bırakıcanız herkesle yatağamı girmek lazım
  • AYHAN BABA:
    Kaldır CONİ: özgürlük dedinmi kendi ailende giriyor içine biraz düşün sadece ormanda var durma koş
  • MAÇKOLİK:
    Kendisi ile maç yapacak takım! arıyan bayana iç saha mı yoksa deplasman mı teklif etsem şaşkınlığı olmasın.
  • EKREM:
    Hocanin abazanligi nasil bir dert olmus millete yahu. Cokta abartmayin gayet dogal boyle bir kadina saglikli bir erkek tepkisiz kalmaz..
  • İSMİ LAZIM DEĞİL :):
    hatice''de haklı bu sıcakta sütyen takıp ikizleri sıkıştırmanın pişirmenin manası yok :)))neticeye bakacak olursak insanlığa format atılması gerekiyor bu hızla gidersek insan oğlunun sistemi çökecek :))hee bu arada anlamadığım şu ki böyle bir teknoloji çağında kız yada erkek bulmak ayarlamak yada birlikte olmak o kadar basitki hala tecavüzü düşünen insanlara acıyorum açıkcası. :))) yazık laaa
  • KERİM:
    Hoca hayran kalmistir da ondan, batidakai erkekler hayranliktan bakar, taciz etmek ve ya rahatsiz olduklari icin degil.
  • ASYALIYIM BEN:
    ORTADOĞUDA DA AYNI BÖYLE BAKIYORLAR HAYRANLIKLA VE SAYGIYLA, MEDENİ BİR ŞEKİLDE
  • MERT:
    Hocaya ne, hem hoca türk veya müslüman degil, asparagas haber. türkiyede kadina baskiyi mesrulastirmak icin ''bakin disarda batida da böyle kadinlar hos görülmüyor'' algisi yaratmak yapilmis asparagas bir haber.
  • TAYYAR DURDEN:
    Vay kafir ahlaksız terbiyesiz, kaka gavurlar pis batılılar, cehennem odunları, falan filan. Müslüman ülke olduğumuz için bizde hiç olmuyor böyle şeyler.
  • ADINIZI YAZIN:
    Farkında mısınız insanların coğunun inancı sadece giyinim olunca kıyametten filan bahsediliyor
  • TURİST ÖMER:
    Dünya artık son zamanları yaşıyor aklı olan tövbe etsin salih amel işlesin dünyanın sonu geliyor ALLAH sonumuzu hayr eylesin
  • TWİX E CEVAP:
    SAHTE HACI HOCALAR YÜZÜNDEN DİNDEN SOĞUYORSUNUZ BU AŞİKAR, BUNLARA SEBEP OLANLAR BU TÜR ÇIPLAKLIKLAR DEĞİLMİ? İŞİN GARİBİ SAVUNDUĞUNA GÖRE BUNUN GİBİ ÇIPLAKLIKLAR HOŞUNUZA GİDİYOR GALİBA. AMA BİRİSİ KARINA KIZINA VEYA AKRABANA AYNI GÖZLERLE BAKINCA SAPIK OLUYOR, NAMUS DAVASI OLUYOR DİMİ? TURİST ÖMER DOĞRUYU SÖYLÜYOR KIYAMET ALAMETİ SADECE SÜTYENSİZ KIZLAR DEĞİL SENİN GİBİLERİN BU TÜR ŞEYLERİ NORMAL KARŞILAMASI DA BİR ALAMET MALESEF
  • TWİX:
    SÜTYENSİZ KIZLAR MI GETİRECEK DÜNYANIN SONUNU. YOKSA SAPIK HACI HOCALAR MI ACABA?
  • HAYIRDIR:
    Öbür tarafa geçişte sınav muafiyeti mi var? varsa kime var? sınavsız geçenler kontenjandan mı alınıyor? hangi kısma geçiş yapacakları nasıl belirleniyor? sınavsız cennete geçiş yapıldığında huri hakkı iptal olur mu? bu konuda bilgilendirirseniz aramızdan ecnebi olmak isteyenler çıkabilir. kendimi bir an nihat hatipoğlunun stüdyosunda sandım.
  • KOLONİ:
    neden peki müslüman hesap sorulacak onlar insan olarak gelmediler mi dünyaya imtihana gelmediler mi
  • HAYIRDIR:
    Niye onlar sınavdan muaf mı? sınavsız direk geçebiliyor mu? geçebiliyorsa hangi tarafa geçiyorlar? sınavsız cennet cehennem ayırımı nasıl oluyor? Bu bilgileri de versen de ona göre ecnebi olmak isteyen çıkabilir belki.
  • İSMİ LAZIM DEĞİL :):
    böyle haberlerin en çok yorum kısmını seviyorum çok eğlenceli oluyor :))) sanki insanlar hep kafa güzel dolaşıyor :/ sahi ne içiyorsunuz kafanız süper valla :)) beddualar, kendinden geçmeler, tecavüzü düşünenler, ulan sanki korku filmi entrika, gerilim, macera hepsi var :)))))))))
  • DAMAT FERİT:
    Ne yani, kadın tribünlere meme şov yapacak, erkekler de arkasını mı dönecek? Bu kadar farklı kültürlerden erkekleri nasıl tanıdığını da sormayalım istersen, yakında kitap falan da yazarsın sen.
  • NETİCE:
    Buradan coşkuyu verip kaçmayın, görüntülü belgeli ispat isteriz.
  • TEAM SYSTEM:
    Artık insanlar iyice cüretkar olup utanma duygularını yitirmeye başladılar . Ölçüyü kaçırıp nerede durmaları gerektiğini bilmiyorlar . Amaçları giyinmek mi nasıl daha çok açık oluruz mu belli değil . Ahlaksızlık edepsizlik kabul görür oldu .
  • BABA VANGA:
    Bizde gelin adayi hanifenin bikinili haliyle meşguluz haydi hanife biraz gayret sen daha çok ses getir.
  • SARS:
    oğlum 2 göğüs 2 bacak görünce aklına hemen tecavüz geliyorsa yazık sana. .
  • NEDEN:
    allah belasını versin allah bu kimse kişileri kahretsin hadsiz ler zinayı teşvik edenleri allah onları cehnnemin en dibine göndersin
  • HAYVAN:
    Sevgili İnsan, bu sözde dindarlar buralara gelip böyle saçmasapan haberlerin yorumlarında beddualar ederek kendi egolarını tatmin etmeye çalışıyorlar, ciddiye almamak gerekir.
  • TON TON:
    zina yapmak suç değil suç olmaktan çıkaranlara sesin çıkmaz ama değil mi !
  • İNSAN:
    Ne kadar kolay beddua edebiliyorsunuz ? İlla birşey demek istiyorsanız Allah islat etsin deseniz daha güzel olur bence? Umut ediyorum ki Allah sizi kaale almıyordur. Bu kadar katil tecavüzcü kötü kalpli sevgisiz insan varkan cehennemde bu kadına yer kalmaz herhalde
  • ADINA YAKIŞSA BARİ:
    YÜRÜYENİ, ÇALIŞANI, YÜZENİ VE HAREKET EDEN HER ŞEYİ İDAM EDELİM, ÖYLEMİ MANKAFA
  • AYŞE:
    Bence arkadaş sürekli idam yazanlarla dalga geçmiş ciddiye alıp yorum yapıyonuz bide
  • MAYDONOZ:
    idam etmeye salak sulak yorum yapanlarla başlarlarsa bence hiç şansın yok
  • İQ TERK:
    Bir de beğenenler var :D neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamak mümkün değil :)
  • ASABİ:
    geri zekalılar başkalarınıda kendisi gibi zannedermiş OOZN gibi. . .
  • MAYDONOZ:
    yazdığı bir kelimenin bile anlamını bilmemek, insan sevgisini hoş görüyü unutmak sadece cebini düşünmek menfaati için her şeyi karalamak
  • OOZN:
    Mal olmak, Geri zekalı olmak, Çıktığın yeri beğenmemek, namus saymak filan. . . akmal seni:D
  • TXX:
    sen nesin acaba tony stark mı. bizde mi açıp böyle gezelim senin uckuru seyinde insanlarının yasadığı ülkede ha. böyle değiliz diye kezban mı oluyoruz ulema. . . . beyinsiz. sizin gibiler yuzunden ülke bu halde.
  • BEN FERO:
    aynen türk kızları trip,dır dır.rus ve ukrayna lı ile evlenin hem güzeller hem kafa dengi
  • KARA KUYU:
    yer cekimi diye bir sey var, kimse kacamaz, bunda bu güzel yaratikda dahil.




Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.