HABER: Survivor ödül oyununda yarışmacılar birbirine girince Acun, Parviz'i oyundan diskalifiye etti

Survivor ödül oyununda yarışmacılar birbirine girince Acun, Parviz'i oyundan diskalifiye etti

31 Mart 2020 09:09
Survivor ödül oyununda yarışmacılar birbirine girince Acun, Parviz'i oyundan diskalifiye etti

Dün akşam yeni bölümüyle ekrana gelen Survivor'da açlıkla mücadele eden yarışmacılar yemek ödülü için kıyasıya yarıştı. Oyun sırasında Sercan ile Barış, Yasin ile Yunus Emre, Burak ile de Parviz arasında kavga çıktı. Kavga sonrası devreye giren Acun Ilıcalı, Parviz'i oyundan diskalifiye etti.

Haber Yorumları (36)
ÖÖÖJJÖÖÖ: dünyanın haline bak acunun uğraştığına bak. . . elbet yakındır sende diskalifiye olman yakamızdan. . .
DURU: acun kim be
ŞİNASİ YORUM: adam gereksiz yarışması gereksiz izleyenlerde akıldan eser yok baydı artık baydı
HAKKI AYDIN BULUT KARAGÜNDOSTU: ALLAH BELANI TEZ VERSİN ACUN
BOŞVER: evde kal moronlaş hala bunları mı izliyorsunuz pes valla.
ZEKİ DİLEK: Sercanın gerçek yüzü ortaya çıktı
SULTAN: Acun efendi hemen diskoladifa edilmez bir ceza verirsin ama oyundan atamasın o zaman ne alamı var bakmamızın
RAFET: Ünlüler çok agresif kasıtlı kışkırtıcı sözler küfürlerhakaretler etmeye başladı. kendilerinin uyarılması çeki düzen verilmesi lazım. Özellikle Mert Sercan sonradan katılan çocuk ersinde ağırdan işliyor erkekler oyun alamayınca çirkefleşiyor oyun alınca tahrik edici aşağalayıcı söz ve davranışta bulunuyorlar. gönüllüler çökmüş durumda. hatalarından ders çıkartmak eksik yanlarını adada çalışmak moral motivasyon sıfır. Yasin herkes özgür falan diyor takımı yönlendiriyor fikirlerini empoze ediyor.
KAMURAN: Sercan barıştan ne istiyorsun efendiliği ni çekemiyorsun ama sen kaybediyorsun bırak barışın yakasını
PAŞALI: Yarışmada ilerleyen yıllarda cinayet bile işlenir. demedi demeyin
KAMURAN: Sercan dan dolayı seyretmiiyorum
OSMAN: sercanin kufur olayından sonra neden ihraç edilmedi acun bey aciklasin o zaman bu tür konuşmalar serbest mi birakti
LAN KEKO: Ulan sercan bursada oynarken neysede gs ye geldiginde egon tavan yapmıstı. Şimdi yarısmada da aynı cırkın uslup yazık, acun su herifi diskalifiye et haketmiyor bulundugu konumu. . . .
RAHMİ ERİKC: Bu bir şov acun hangi takimi isterse o kazaniyor artık bakmiyoruz
RAHMİ ERİKC: Bu bir şov acun hangi takimi isterse o kazaniyor artık bakmiyoruz
MEHMET GUNEY: Sercan hastaaaa..Ego manyağı net çok yazikk.
EMOLİ: Başta bu sercan ve avenesi ülkeye gelince insanların yüzüne nasıl bakacak. Takımındaki bayanların o küfürlerde nasıl yüzleri kızarmadı ve dahası Acun bu Sercan ı daha ne kadar izletirecek acaba bu millete
GÖRKEM YAZICI: hepsi kurgu hala anlamadınız mı
KONUK11: Merhaba
OZLEM: Kralsin.acun haksizliga goz yummadin helal olsun sana sercan diline sahip ciksa iyi olur guttikce çirkeflesmeye basladi..
KONUK11: Merhaba
ADAM DEĞİLMİSSİN: hala barışa sataşıyorsun sen adam değilsin sercan bunu hala ne tutuyorsun acun
KONUK11: Merhaba
KAMBOÇ: Serkan kraldır.
ATMACA: Millet olüyor bunlar show peşinde Allah belanızı versin
.: IQ su 100 ün altında olanlar lütfen yorum yapmasın ya ülke can derdinde bunlar yarışma derdinde ne ya? bunu biri diyo tv8 cezalandırılmalı kapatılmalı neden kapatılsın mantıklı mı? İnsanlar evde eğlenecek bir şey arıyorlar buluyorlar, TV8 kapatılsın diyenin de çukur içerde kurtlar vadisi gibi dizilere ses çıkarmadığına eminim
Bİ DAKKA!: Çok ta meraklısı değilim, lakin içimiz dışımız oldu korona. . . Valla işten sonra gelip izlediğim içeriği bomboş bi bu var, ha içeriği dolu bi de belgeseller. . .
RTÜK: küfür, şiddet, kavga, dedikodu, onur kırıcı davranışlar, kendini olmadığı kişi gibi göstermeye çalışan sahte kahraman hareketleri, şu adamın bütün programları hatta kanalı acil kapatılmalı. . .
DURSUN ATMACA: Sercanın sinirli agrasif saldırgan tavrı evimizde biz seyircileri de sinirlerini bozmaktadır. Zaten evlerimizde izole durumundayız. Ya düzgün efendice yarışsın yada gereği yapılsın. Normalde spor proğramı keyifle izliyoruz. Ama böyle giderse birçok insan bu durumdan rahatsız olmaktadır. Proğramı takip etmiyeceğiz.
BG: Gsli misin
YAZIK: ülke can derdinde bunlar haala yarışma derdindeler.
ADSİZ: Ne yapalım hastalık için elimizden gelen ancak evde oturmak evde oturunca da doğal olarak Acun Survivor??
TAC MAHAL: Tv8 ağır şekilde Rtük tarafından cezalandırılması gerekir diye düşünüyorum.Tv8 kapatılması doğru bir davranış olacaktır.
EMOLİ: Neyin peşindesin anten, millet evde hapis bi bunu seyrediyor
TAC MAHAL: Lütfen karşıt yorumlarımızı doğru üslub içinde ifade edelim.
MATRAK: Bırakın bu adamın programını, reklamını yapmayın. Sinir bozucu herif.
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Survivor ödül oyununda yarışmacılar birbirine girince Acun, Parviz'i oyundan diskalifiye etti Haber
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 11.8.2020 20:04:34. #1.14#
title