HABER: Sosyal medyadan etkilenen genç, bisikletine otomobil lastiği taktı

Sosyal medyadan etkilenen genç, bisikletine otomobil lastiği taktı

18 Eylül 2020 12:58
Sosyal medyadan etkilenen genç, bisikletine otomobil lastiği taktı

Sosyal medya özellikle gençlerin yaşamlarını yakından etkilerken Kahramanmaraş'ta da bir genç bisikletini farklı bir görünüme kavuşturdu. Kahramanmaraşlı Halil İbrahim Göker, bisikletinin arka tekerleğini otomobil lastiğiyle değiştirdi. Bisikleti görenler hem şaşırıyor hem de bisiklete binerek farklı tecrübeyi yaşamak istiyor.

Haber Yorumları (39)
VATAN: Haso dengesizi sende heykel yap
RO RO: ULAN ÇOÇUK FARKLI Bİ ŞEYLER YAPMIŞ YADA YAPMAYA ÇALIŞMIŞ. . ÇOCUKLARIN YARATICILIKLARINA ENGEL OLMAYIN VE BU İŞİ SİYASETE BAĞLAMAYIN.
EGELİ: ayaklan itmeli ortadan çekmeli mi la hu
DEP: O lastiği çevirmeyede güç lazım
BEKİR: bisiklet te zincir varmı sanki zincirsiz ileri teknoloji gibi haber çok önemli gibi duruyor
REF: aahahha bunu haher dye koymuşlar birde bisikletin pedalı bile dönmüyor ulan ne tuaf üşle olduk eğitimde sıfır ciftcilikte tarım nanay neyimiz kaldı gerye taş yığınları.
GİDİYE: Daha pedal atamıyor 50 Kiloluk teker takmış iterek zor gidiyor
KALENDER038: Allahım tutup bide haber yapmışlar. Elin çocuğu yapay el yapar, bizimkileride boş işlerle uğraşır.
ORHAN: Ne mucidi kardesim iyice sacmalamissiniz..Bu lastik hic gidiyor mu baksana..Anca gosteris icin haber icin yapmis..Tam soytarilik.Sosyal medyadan paylasimlar yapiyormus da filan da..Birkac km gitse birinden birinde kaza yapar.Surmekte zorlaniyor zaten..Bu mu mucitlik simdi..Cocuklari sosyal medya ile zehirlediniz.
KİRİTO: Tarhan Telliyi bilir misiniz? O da çocukluğunda bisikletini modifiye edermiş. Bu çocuğu amaçsızca eleştirenler Tarhan Telli için bir google araması yapsın.
CS: bsk yi mahvetmiş
ADEM: Biz 4+1 ses sistemi takıyoruz bisiklete eğir yapıyoruz bi habere çıkamadık ya
MURAT: senin ALLAHINA kurban türk bayragınıda asmış türkün yapamacagı hiç bir iş yoktur helal olsun sana
KADİR BABA: Sana ALLAH akıl fikir versin boş işlerle uğraşmaya devam sen anca boş gezenin boş kalfası olursun
ALKIM YILMAZ: Ne yapacaktı bu yaşta, bu yoklukta, roket motoru mu? Bu çocuk gibi nice becerikli gencin önü senin gibi vizyonsuz angut ana babalar yüzünden kesiliyor. Bilmezsiniz ki geleceği böyle hevesli ve azimli gençler şekillendiriyor.
BİLAL KURT: Çocuğun hevesini kırmayalım. Bu yaşta bir çocuktan uzay aracı yapmasını bekleyemeyiz. Yeğen çalışmaya devam. Destek olun yakınında bulunanlar. Mucitler böyle kişilerin arasından çıkıyor.
TATAVA YAPMA: Yahu çocuk o daha çocuuuk
KAAN USTA: Kendine veya çevreye nasıl bi yararın varsa bu şekilde eleştirebiliyosun, çok merak ettim
GÜMRÜKÇÜ: Bilal kurt ne mucidinden bahsediyorsun adam tiktoktan görmüş yapmış youtubede bi sürü yararlı şey var onları görüp niye yapmamıs
.....: Vaybe kıskandınmı kadircik
SAKARYALİ: Aferin herkesin harcı değil.buyuyunce daha neler yapar
GENEROUS: O cocuk o yasinda onu yapabilmis peki sen busasina dek hangi kazmaya sap olbildin
EKREM: O oto lastigini bisiklete takmak icin düşundukleri çözumler ve bunu bisiklete takmis olmalari bir basaridir onemli olan düşunebilmektir bir sonraki asamasinda nasil daha hizli gider diye dusunecek veya eksiklerini gorerek daha iyi bitseyler yapmaya calisacaktir. Ben tebrik ediyorum sahsen
RESUL: gereksiz bişey olmuş pedal yok
DİNGİL TAMİRCİSİ: Ben iha siha ve aklınıza gelen ve gelmeyen her şey yapıyorum seçimlerde akp’ye oy moy yok.
ZAVRAK: Ortada yapılan bir şey yok maalesef. Halihazırda bisikletin güç aktarım organı olan zincirler çıkarılmış. Bisiklet, bisikletlikten çıkmış, maalesef olmamış.
CUMA: herseyi guzel dusunmus uygulamayi bari tamamlasaydin herseyi orda birtek zincirin ayarini yapib takmak kalmisti neden yapmadilar oda bir mumama cocukluk isde buyuyurek orenecekler herseyi zamanla
MERT: süremediğin bişeyi niye yapıyorsun bari motor taksaydın
TANIDIK: yazık ülkenin çocuklarına böyle boş işlere orası burası kalkık yanlayan tofaşlara saçma sapan insanlara özendikten sonra gelecekten pek de bir şey beklemeyin
İVAN DİVANDAKOR: Bir de PEDAL taksaymış güzel olurmuş, ama parası buna yetmiş demek ki.
URFALI: O da olacak.
QORJUX: yürüyen uçak hayal edenler sırada
TELESKOP: Evladim hayal gucunu bula bula bunami harcadin.
KOYAR GEÇER: SENDE HAYALGÜCÜ VARDIDA ONDAN MI BURALARDA BOŞ BELEŞ YORUM YAPIYORSUN ÇOCUK HİÇ DEĞİLSE BİRŞEY YAPMIŞ PEKİ YA SEN ?
ADANALI: BOŞ SACMA HABERLERLE DOLDURUYORSUNUZ ORTAMI BİRAZ GERCEK HABERLERLE UĞRAŞIN
CORÇ: Genç kardeşimizi tebrik ediyorum bir kaç dişli ve sağlam bir zincirle gerçekten bir bisiklet gibi kullanılabilir. Bu gibi gençlere ihtiyacımız var. Selametle. . .
SERPİL: allahım ya sabır. . . . . . . . . . . .
MEMET33: EEE. NETİCE NE PEKİ? ABESLE İŞTİGAL. O BİSİKLET YÜRÜRMÜ Kİ YÜRÜMÜYORDA ZATEN. HABERE DİKİZ.
TAŞ DEVRİ ARACI: Zincir yok, taş devrine geri dönüş yapmış kardeşimiz. . . Ayaklarıyla iterek gidiyor bisiklette.
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
title