HABER: Şenol Güneş, Tolga Zengin'i Milli Takım'da görmek istiyor!

Şenol Güneş, Tolga Zengin'i Milli Takım'da görmek istiyor!

17 Eylül 2019 22:54
Şenol Güneş, Tolga Zengin'i Milli Takım'da görmek istiyor!

A Milli Takım Teknik Direktörü Şenol Güneş'in teknik kadro için Tolga Zengin'e teklif yaptığı, tecrübeli kalecinin de bu teklife olumlu yanıt verdiği iddia edildi.

Haber Yorumları (18)
TUPAC: Şenol hoca adamın dibidir. Tolgaya yapılan haksızlığa sessiz kalmadı.
AYHAN: ULAN HİÇ GÜLESİM YOKTU ÜLKENİN ULUSAL TAKIMININ GELDİĞİ DURUMA BAK VAH Kİ VAH
ADINIZI YAZIN: 263 maçta 266 gol !
ALİ VELİ: Şenol hoca Adamdır Adam. . .
HAKLI YORUM: AYNEN
JOHN VAYNE: tolga iyi çocuk. . .
ASLAN KAPLAN: Ulen tolga zaten paranın belini kırmış, gidin iş arayan paraya ihtiyaci olan birini alın.. kesin daha faydalı olur
EZİKKEDİ: bu adama kaleciliği öğretemedi, utanmadan yanına, kaleci hocası olarak alıyor. devlet malı denizmi şenol efendi.
ADSADSAD: Adam vazgeçemiyor tolga dan ya :DD
ANAKONDA NIN TERS DÖNÜŞÜ: Beşiktaş tan yıllarca yatarak para aldın yeter artık Türk futbolu nezaman Şenol ve Terim den kurtulacak merak ediyorum paragöz cimriler para obiri tarafa gitmiyor gidin artık torununuzu sevin nedir bu ya
AB: Tolga Beşiktaş ta takımdaşlık olgusunun en önemli etkenlerinden biriydi, Ersan, Tolga, Olcay gibi futbolcular takımı bir birine kenetleyen oyunculardı, Futbolculuk kaliteleri maalesef aynı doğrultuda değildi, Türk milleti olarak çok duygusal yapıda olduğumuzdan ve profesyonel olamadığımızdan dolayı böyle oyuncular bize değerli gözüküyor, fazla abartınca da Arda örneği gibi ters tepiyor, kısacası Hoca geçen sene Tolga nın takımdan gönderilmesinde kendisinin bir payı olmadığını anlatmaya çalışıyor
ANKARA: Fatih terim in izinden gidiyor,onunda avaneleri varya bir işe yaramayan naylon mafyalar...
GSLİ BİRİSİ: kendi takımında oynatmadığı adamları getirmiş milli takımda oynatıyor bu şenol hocayı severim ama amacı ne acaba bu saçma hamleler kendisine zarar verir.
EMİLYOBUTROGENYO: Tolga: Hocam param bitti ne iş olsa yaparımŞenol: Tamam yarın gel başla
BABA VANGA: Yav git hocam allah aşkına tolga kim yaw .dandirik iki takimi geçtin diye sende kendini hocami zan ediyorsun alma tolgayi sen simdi volkan ayisinida takima alir oynatirsin yuh sana hocam
KEMAL AYDIN: Bunun antrenörlük yaptığı kaleci kova olur. :)
MEMLEKETİM: Tecrübeli eldivene bak.
ZI: HEMSERI KIYAGI
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
title