HABER: Şahan Gökbakar, kızına olmayan terlikleri çocuklara hediye ederek herkese örnek oldu

Şahan Gökbakar, kızına olmayan terlikleri çocuklara hediye ederek herkese örnek oldu

25 Mayıs 2020 11:28
Şahan Gökbakar, kızına olmayan terlikleri çocuklara hediye ederek herkese örnek oldu

Komedyen Şahan Gökbakar, kızına aldığı terlikler küçük gelince sosyal medya hesabından ihtiyacı olan birilerine göndermek istediğini söyledi. Gökbakar bu ince düşüncesiyle takipçilerinin gönlünü fethetti.

Haber Yorumları (74)
DELİGADİR: Ağam biznen eğleniy
KAAN EMİR: Yani şunu diyeceğim o kadar varlıklı kazançlı bir aile neden böyle yapar madem yardım peşindesiniz elinizi biraz taşın altına koyun ya da bu reklamlara ara verin hani sıradan geliri olan bir aile yapsa anlarım takdir ederim Ama takdire şayan değilsin üzgünüm
GEREKSİZLER: vay be ne büyük işler yaptı 4 cift terlik le haber oldu böyle haber mi olur binlerce terlik yetim ve fakir cocuklara bağış yapsaydı parasımı yoktu o zaman bizde taktir ederdik böhhhhh
MRC: Allah kabul etsin
BİLAL: Adamsın kardeşim
VATANDAŞ: Amma da haber. Gönülleri feth etmiş. Bunu sıradan olan her Vatandaş yapıyor kendisine ve çocuğuna ait eskileri atmadan birilerine veriyor. Hatta Belediye yardım sandığı koydu orya atılıyor Belediye ihtiyaç sahiplerine veriyor. İyilik yapacaksa yenilerini alıp dağıtsın.
YÜSRA: çok önemli iş yapmış sanki ben 20 yıldır gönüllü yetim öksüz giydirip ihtçyaçlı aileleri kapı kapı dolaşıp bulup yardım götürüyorum tek derdimiz rabbimiziz rızası bir terlik vermiş de yüce gönüllü olmuş şahan bey daha dün reisin kapısına gidip sinemadaki bilet sorununu çözdürüp ardındana dirsek çeviren değişmiydi bu
İNSAN: Bunu herkese duyurmak ne kadar doğru
ALPTEKİN: Giyilmiş göndereceğine yeni gönder
SERSERİ: Bu ulkeye virus az Allah daha buyugunu verecek yakinda hickimse mutlu olmayacak bu ulkede
FİKİR: Mesele olmayan terlikler olmasın. Herkese olan terlik ayakkabı olsun.
KİBAR ADAM: Lütfen filimlerinde fazla küfürler ettme. Çocuklara kötü örnek oliyorsun.
BABA: yazıklar olsun bukadar zengin ve imkanlarım olsa kamyon kamyon dağıtmassam adam değilim. ihtiyaç sahiplerine ücretsiz lokanta açmak hedeflerim arasında
ADİL: O lokantaya ferrarisi olanlar da gider emin ol.
BİR ELİN VERDİGİNİ ÖTEKİ EL GÖRMEMELİ: Reklmam kokan hareketler
KARTAL: Eee ya nasıl verecekti laf işte sizinkide
ALPTEKİN: Giyilmiş göndereceğine yeni göder
SONER: Yaw he hee
OZGUR: Tesekurler dılerım bır ıhtıyac saybıne gıder
GRON: Bırak bu ayakları, mağaza iade almayınca elinde kalmıştır.
SEYMA OK: El insaf
CAV BELLA: Muhahahahha
AZİME: Kullanılmş terlik bağışlayıp iyilik meleği olunmaz asıl ihtiyaç sahiplerini bulup kimseye göstrmeden et edebliyosan yardımlarını
ADİL: Servetinin yanında bir nokta bile oluşturmayacak bir eşyayı vermek için 80 milyonluk ülkeye reklam yapan insan izliyorsunuz.
MİSAFİR: Şahan ve türevleri midemi bulundırıyorsunuz!!!
HALE JALE: Terlikler kullanılmış değil tanesi 200 TL civarda güzel bir hediye bence . Tabiiki daha büyük paralar kazanan insanlardan terlik dışında büyük hediyeler de dağıtması bekleniyor ama para onun zorla değil ya . Belki veriyor biz bilmiyoruz. Ne diyelim ne verirsen elinle o gider seninle
AKILLIO: Salo adam yeni aldığı terlikler olmayınca iade etmek yerine ihtiyacı olan yazsın demiş
MURAT: SAĞ ELİN VERDİĞİNİ SOL EL BİLMEMELİ
ERDAL: Bilmeli bilmeli ki teşvik olsun
ADEMOĞLU: Sn Murat ve Erdal kardeşlerim, aslında her ikinizin söylemi de doğru olup Kur''an da geçerlidir. Şöyle ki; Yardımı göstererek yapmak iyiliktir, örnek teşkil edip teşvik eder. Yardımı göstermeden yapmak ise hayır dır ve daha büyük sevap kazandırır. En doğruyu bulmak isteyen bahşedilen aklını kullanıp araştırır ve okur, sonrasında ise vicdanını kullanıp yorumlar ve yorumuna göre hareket eder. Allah, iyilik düşünenin de hayır işleyenin de yar ve yardımcısı olsun.
SALO: adamın fakirlere yardım etmediğini nerden biliyonuzda , burda çıkmış 4 tane terliğin hesabinı yapıyonuz. ne yapsın çöpemi atsın terlikleri. . gösteriş içinmi koliler erzaklar dağıtacak. . .
AYDIN YILDIRIM: ULAN ADAMIN FİLİMLERİNE BEN YÜZLERCE TERLİK PARSI ÖDEDİM BİR TERLİĞİN REKLAMINI YAPMA RECEP BİLE SENDEN DELİKANLI
SALO: eskileri verene kadar, yenisini al. paranmı yok.
ÖMER: reklamın iyisi kötüsü olmaz
CEYHUN: Bu dunyada yeri olmayan o kadar çok insan varki
KOMEDYEN: vay be ünyayı kurtarır artık. ne büyük işler peşinde. sosyalist geçinen herkes memlkette hep zenginler ne hikmetse. çöpçü de benle aynı olcak diyo ama paylaşmaya geldi mi se3s yok
ALİ: Her insanin yapmasi gereken seylerken ,gunumuzde bu davranisin bukadar etkilenilmesi begenilmesi insanligimizin icler acisi durumu gosteriyor
VATANDAŞ: Y akardeşim dününü hatırla beş parasızdın allah yürü kulum dedi yürüdün. Yardım ederken bumu yaptığın çocugunun eskilerini vermiş internetten ihtiyaç sahiplerine sen sanatçımısın be utan utan . Yapsana kazandığın alın terinden yoksullara, doğğayı çevreyi hayvan sevgisi nerde lan bunlar. Biz çocuklarımızın küçük gelenlerini yıllardır verdik veriyoruz. Fitreni zekatını ve kazandığından yoksullara ver ozaman sana sanatçı derim. Kayıp ol ağzımı bozdurma benim.
ELA: gösteriş başka birşey değil
CAN: Yeni terlik veriyor miyazmanız var anladık okumanız var mi
SOSYAL FARE: Vatandaş haklı. Yeni de verse bizde veriyoruz yıllardır alınıyor bazı şeyler hiç giymeden küçülüyor. Etiketi üzerinde veriyoruz. Bilmem kaç tane bilmem kaç milyonluk tekne almamış mıydı bu adam terlik mi şaka mı veriyorsa da bu nedir göstere göstere. Belki bilmediğimiz yardım yapıyordur ama nedense bu adamdan hiççç ummuyorum o da benim fesatlığım olsun o elektriği alamadım.
EROL: Aman da ne hayır yapmış hayır falan bir elin verdiğini öbür el görmicek (bu hadis eski terlikleri kapsamıyor bile) arkadaşım haber yaptırmış herkes eski terliği verdiğini duysun diye
LORE: gözünüz kör olmuş laf sokacağım diye terlikler eski mi? , sen daha iyisini yap sen söyleme ama iyilik yapacak tip olsan bu yorumu yazmazsın.
İPEK: eskisini millete veriyor ne var bunda gönülleri fethedecek bizlerde verdik hatta bizlerde ablalarımızın küçülenlerini giyindik.
TYC: fesatlıktan önünü göremiyosun gliba, iyi oku bakalım, eskisini mi veriyor. . . alıpta olmayan yeni lerimi veriyo, daha üzerinde askıları duruyor. . . çok yazıkkkk
SEHLA GOZLU KEDİ: Hadi yaaaa...
HABERCİ: yılın olayı . . . herkes şok. . . ağlamak istiyorum
KARAFIRTINA: bu kadarcık mı
S: Fesatlık içlerinize işlemiş. Şu yorumlara bak. Bir ölüp gidemediniz.
DR: sen öl çapsız
KRAL: sana katılıyorum ama gülmekten puhaa
HAKAN: Sudanda binlerce su kuyusu açan dernekleri yobaz şeriatçı diye fişle, iki kullanılmış terlik için övgüler diz
TYC: önce oku, sonra anla, sonra günah alll
HAKTAN: VAH VAH NE ÖNEMLİ.. BİDE KULLANILMIŞ TERLİKLERİ... İYİ BİDE DAVUL ZURNA CALDIRSIN
ACINDIRIK: ayyyyyyy ya ne kadan dokunaklı yaaaa yerim ben onun patilerini. . . . Yaaaa 4 tane aykkabısı mı vaymış ayaklayı mı sığmamış yaaaa çok mutlu oldum yaaaa ne kadan güzeeeel . . . .
MİNE: Aman ne önemli bir iş yapmış, bizlerde neler veriyoruz ihtiyacı olanlara, millette ne övmüş, ne yağcı insanlar var yahu.
TYC: birde fesat insanlar var. bknz: ayna ya
PİRAYE: baktı filimle ri tutmuyor biraz göze gireyim gişem artsın
SOR: aynen nankörün teki üstelik
REZZAN: Herkese örnekmi olmuş ?? Zengin alınca güle güle kullan fakir alınca nerden buldun misali biz sıradan insanlar neler veriyoz neler gerçekten üzüldüm örnek olmuş lafina alt tarafı bi terlik yanı onlarca koli kıyafet erzak gönderse tm diycem
KANKAA: Gerçekten büyük bir iş ve büyük bir haber.
KANKAA: Gerçekten büyük bir iş ve büyük bir haber.
CELYOS: Sacmalik
DERYA ARSLANTÜRK: Güzel takdir edilecek bir davranış. Ancak bir elin verdiğini diğer el görmemeli. İlan edip insanları mahçup etmenin anlamı yok.
KARTAL: reklam iste gişe başarısızlığı malum
ASDASD: aman ne büyük iş yapmış
FIRTINA: Bunu sadece o yapmıyor ki herkez yapıyor böyle günde bu haberin bir önemi yok yani
İNSAN: Resmen gözümden yaş geldi(?!?!)
RACO: ne fedakar e recep ivedik tutmadı biraz gönül kazansınki parayı öbür yapacağı filimle götürsün kapiş
CASU: 100 üzeinden 100 atnen katılıyorum
1 2
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Şahan Gökbakar, kızına olmayan terlikleri çocuklara hediye ederek herkese örnek oldu Haber Yorumları
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 5.8.2020 06:07:36. #1.14#
title