RUPERT MURDOCH HABERLERİ

Rupert Murdoch haber, Rupert Murdoch son dakika haberleri ve gelişmeleri.

Rupert Murdoch - 5.9.2011
Bazı Liderler İslam Korkusu Oluşturuyor
İngiliz İşçi partili duayen politikacı Tony Benn, batılı devletlerin İslamofobi ile her alanda mücadele etmesi gerektiğini belirtti. Benn, tüm Avrupa'ya yayılmış olan bu problemin sosyal ve politik sebeplerinin masaya yatırılıp acilen çözüme kavuşturulmasının çok önemli olduğuna vurgu yaptı. İngiliz meclisinde en uzun görev yapan ikinci milletvekili unvanını taşıyan Tony Benn Cihan Haber Ajansı'na verdiği mülakatta, Avrupa'daki bazı liderlerin bilinçli olarak "İslam korkusu" oluşturarak bunu politik amaçları için kullandığını öne sürdü. Şimdiye kadar "Müslümanlar İngiltere'yi ele geçiriyor" diye düşünüp İslam'a karşı korku taşıyan hiç kimseye rastlamadığını söyleyen Benn, söz konusu korkuyu siyasi güç elde etmek isteyen politik liderlerin pompaladığını ifade etti. Benn, aşırı sağ görüşlü Norveçli Anders Behring Breivik'in 78 kişinin canına kıydığı terör saldırısının ardında yatan başlıca sebebin de bu tür ırkçı söylemlerde bulunan Avrupalı politikacılar olduğunu düşünüyor. Breivik'in "akıl hastası" olduğunu iddia ederek yaptığı terör saldırısını hafife almanın Avrupa toplumuna büyük bir kötülük olacağına da dikkat çeken Benn, "Norveçteki saldırı, Avrupa geneline yayılarak kurumsal bir kimlik kazanmış olan "ırkçılık" probleminin bir yansımasıydı ve bu sorunla çok acil olarak mücadele etmemiz gerektiğini gösteriyor. " diye konuştu. Korku psikolojisi sonucu bir "düşman" oluşturarak güç elde etmenin yüzyıllardır kullanılan basit bir politik yöntem olduğunu hatırlatan tecrübeli politikacı, "Hitler'in Yahudilere, Amerika'nın siyahîlere yönelik kullandığı yöntem, bugün Avrupa'da Müslümanlar için uygulanandan farklı değildi. " şeklinde düşüncelerini belirtiyor. "Savaşa Hayır Koalisyonu" isimli grubun başkanlığını da yapan 86 yaşındaki İngiliz siyasetçi, ülkesinin Irak ve Afganistan savaşına girmesine şiddetle karşı çıkmış ve bunu engellemek için birçok protesto etkinliği düzenlemişti. Tony Benn, 2003 yılında Irak savaşı başlamadan önce Saddam Hüseyin ile görüşen son batılı politikacı olmuştu. Bu konuyla ilgili bir soruya tecrübeli politikacı, "BM tarafından onay verilmeyen bu savaşı, Bush yönetimi istedi ve Blair de ABD'nin ardına takılarak savaşa girdi. Irak'ta büyük bir savaş suçu işlenmiştir. " şeklinde cevap veriyor. Arap Baharı'ndaki her ülke halkının kendi demokratik mücadelesini vermesi gerektiğinin altını çizen Benn, İngiltere'nin de başını çektiği batılı ülkelere işaret ederek, "Özgürlük getireceğim diye bir ülkeye müdahale etme hakkınız olamaz" diye konuştu. Diktatörlerinden kurtulan Arap Baharı ülkelerinin biran önce bir demokrasiyi model alarak hayata geçirmeleri gerektiğini ifade eden Benn, İngiliz demokrasisini "belli bir düzeye kadar modernize olmuş katı Ortaçağ sisteminin devamı" şeklinde tanımlayarak İngiliz modeline öz eleştiride bulunuyor. Demokrasi ve güç dengesinin nasıl olması gerektiğiyle ilgili soruya tecrübeli politikacı, "gücü" elinde tutanlara karşı temkinli olunması gerektiğini, çünkü otoriter güce sahip olanların hiçbir zaman demokrasiden hoşnut olmayacağını savunuyor. Benn sözlerini şöyle sürdürüyor: "Çok güçlü bir insanla karşılaştığınızda şu beş soruyu kendisine sorun: 1. Ne tür bir güce sahipsin? 2. Bu gücü nereden sağladın? 3. Kimin çıkarları için bu gücü kullanıyorsun? 4. Kime hesap veriyorsun? 5. Senden nasıl kurtulabiliriz? Eğer gücü elinde tutanları başınızdan uzaklaştıramıyorsanız, orada gerçek bir demokrasi yoktur demektir. " İngiliz duayen politikacı, medya devi Rupert Murdoch'un İngiltere'deki gazetelerinin karıştığı telekulak skandalıyla ilgili olarak ilginç bir değerlendirmede bulunuyor.
Rupert Murdoch - 23.8.2011
Bbc: Murdoch, Başbakan Cameron'a Para Yardımında Bulundu
Rupert Murdoch'un İngiltere'deki medya şirketi News International'ın (NI), Başbakan David Cameron'un lideri olduğu Muhafazakar Parti'ye büyük miktarda para yardımında bulunduğu öne sürüldü.
Rupert Murdoch - 23.8.2011
Telekulak Skandalında "Para" İddiası
İngiltere'de telekulak skandalı nedeniyle kapatılan "News of the World" gazetesinin eski editörü Andy Coulson'ın, Muhafazakar Parti'nin iletişim danışmanlığı yaptığı dönemde gazetenin dahil olduğu "News International" şirketinden para aldığı ortaya çıktı. BBC'nin haberine göre, News International şirketi Coulson'a birkaç 100 bin dolarlık işten ayrılma tazminatı ödedi. Tazminat teklifiyle, Coulson'ın şirkete ait aracı almasına izin verildiği de kaydedildi. Muhalefetteki İşçi Partisi, Başbakan David Cameron'ın bu iddialar nedeniyle "ciddi sorularla karşı karşıya olduğunu" savundu. Coulson, News of the World gazetesinin editörlüğünden ayrıldıktan sonra, Temmuz 2007'de Muhafazakar Parti tarafından yıllık 275 bin sterlin maaşla işe alınmıştı. İddialar, Coulson'ın işe alındıktan sonra birkaç ay daha News International şirketinden para aldığını ortaya koydu. Muhafazakar Parti geçen yılki genel seçimde koalisyon hükümetinin büyük ortağı olunca, Coulson, Muhafazakar Parti lideri ve Başbakan David Cameron'ın iletişim danışmanlığını üstlenmişti. Andy Coulson, gazetenin editörü olduğu dönemde telefonların dinlendiğinden haberi olmadığını savunmuştu. Geçen ay skandal nedeniyle gözaltına alınan ve ekim ayına kadar kefaletle serbest bırakılan Andy Coulson, ocak ayında Başbakanlıktaki iletişim danışmanlığı görevinden istifa etmişti. Coulson, telekulak skandalıyla ilgili devam eden haberleri istifasına gerekçe göstermişti. Başbakan Cameron ise Coulson'ı işe aldığı gerekçesiyle eleştirilere maruz kalmıştı. Cameron, Coulson'ı işe aldığı için pişman olduğunu, ancak Coulson'a güvendiğini söylemişti. İngiltere'de telekulak skandalıyla ilgili soruşturma devam ediyor. Skandal nedeniyle geçen ay, News International şirketinin sahibi, medya patronu Rupert Murdoch ile oğlu James Murdoch İngiliz parlamentosuna ifade vermişti.
Rupert Murdoch - 18.8.2011
Telekulak Davasında, Hollywood Muhabiri Gözaltına Alındı
İngiltere'deki telekulak davası kapsamında, kapatılan News of the World (NOW) gazetesinin Hollywood muhabiri James Desborough gözaltına alındı. NOW'un ödüllü muhabirinin, yasadışı telefon dinlemeleri şüphesiyle sorgulandığı belirtildi. 2009 yılında Rupert Murdoch'un sahip olduğu ve telekulak skandalı sebebiyle kapatılan NOW gazetesinin Los Angeles merkezli Hollywood muhabirliğine getirilen Desborough'un, İngiltere'deki yasadışı dinlemelerin bin benzerini Amerika'daki ünlülere yönelik yapmış olabileceğinden şüphe ediliyor.
Rupert Murdoch - 13.8.2011
11 Eylül Kurbanları "Dinlenmemiş"
İngiliz ve Amerikan polisi, Rupert Murdoch'ın medya grubunun 11 Eylül kurbanlarının telefonlarını dinlediklerine dair kanıt bulamadı.
Rupert Murdoch - 2.8.2011
Telekulak Davasında Bir Kişi Daha Gözaltına Alındı
Murdoch telekulak davasında ismi açıklanmayan bir kişinin daha gözaltına alındığı belirtildi. Erkek olduğu belirtilen bu kişinin, Murdoch'un İngiltere'deki medya şirketlerinin üst çatı kuruluşu olan News International'da kilit bir pozisyonda olduğu kaydedildi. Gözaltına alınan bu kişinin de ifadesi alındıktan sonra diğerleri gibi Ekim ayına kadar kefaletle serbest bırakılması tahmin ediliyor. Şimdiye kadar dava kapsamında gözaltına alınıp kefaletle serbest bırakılanlar şunlar: Rebekah Brooks, Andy Coulson, Ian Edmondson, Neville Thurlbeck, James Weatherup, Terenia Taras ve Clive Goodman. Skandalın patlak vermesinin ardından Rupert Murdoch 168 yıllık haftalık News of The World gazetesinin yayın hayatına son vermiş ve BSkyB ihalesinden çekildiğini açıklamıştı.
Rupert Murdoch - 2.8.2011
Independent: Murdoch'un Şirketi 200 Bin E-postayı Sildirmiş
News International (NI) yöneticilerinin telekulak skandalında delil olarak kullanılabileceği yüz binlerce e-postayı sildiği iddia ediliyor. Independent gazetesinin haberine göre, Rupert Murdoch'un İngiltere'deki medya şirketlerinin üst çatı kutuluşu olan NI'nin, yasadışı telefon dinlemelerine yönelik polisin talep edebileceği yüz binlerce e-posta'yı sildirme talimatı verdi.
Rupert Murdoch - 29.7.2011
İngiltere Meclis Komisyonu: Oğul Murdoch Tekrar İfade Vermeye Çağrılabilir
Dünya medya devi Rupert Murdoch'un Avrupa ve Asya'daki şirketlerinden sorumlu oğlu James Murdoc'un, telekulak skandalına ilişkin tekrar ifade vermesi için meclis komisyonuna çağrılabileceği belirtiliyor.
Rupert Murdoch - 28.7.2011
Telekulak Yargıcı: Soruşturma Bir Yıldan Önce Bitmez
İngiliz Yargıç Lord Brian Levesoni, telekulak skandalıyla ilgili yürütülecek bağımsız hukuki soruşturmanın bir yıldan önce sonuçlanmasının çok zor olduğunu belirtti. Rupert Murdoch'un İngiltere'deki gazetelerinin karıştığı telekulak soruşturmasına başkanlık edecek olan Levesoni, daha önce yaptığı açıklamada, soruşturmanın 12 ay içinde tamamlanacağını söylediğini, ancak gelinen noktada davanın bu süre zarfında sonuçlanmasının zor göründüğünü kaydetti.
Rupert Murdoch - 22.7.2011
James Murdoch Ateş Altında
İngiltere'de telekulak skandalı nedeniyle eleştirilen "News International" şirketinin yönetim kurulu başkanı James Murdoch'ın, parlamenterlere yanlış ifade verdiği iddia ediliyor. Murdoch ifadesinin arkasında olsa da Başbakan David Cameron Murdoch'ın parlamentoya tekrar ifade vermesi gerektiğini söyledi. James Murdoch geçen salı günü, İngiliz Parlamentosunun Kültür, Medya ve Spor Komisyonu üyelerine verdiği ifadede, yasa dışı telefon dinleme skandalının birden fazla muhabirle sınırlı kalmadığına dair bir e-posta almadığını söylemişti. Ancak gazetenin eski editörü Colin Myler ve gazetenin hukuk işlerinden sorumlu avukatı Tom Crone, Murdoch'ı bu konuda bilgilendirdiklerini savundu. İngiltere Başbakanı Cameron, "James Murdoch'ın cevaplaması gereken sorular olduğu açıktır ve bunu yapacağından eminim" dedi. Tartışmaya neden olan e-postada dinlenen telefon mesajının bir dökümünün olduğu söyleniyor. Konu, Profesyonel Futbolcular Birliği'nin direktörü Gordon Taylor'la 2008 yılında mahkeme dışında varılan bir anlaşmaya dayanıyor. Taylor, gazeteye karşı gördüğü zararlar için açtığı davayı, 700 bin sterlin ödenmesi üzerine çekmişti. Parlamentoya ifade verdiği sırada James Murdoch'a "Taylor ile pazarlığa onay verdiğinizde, telefon mesajının dökümünü içeren e-postayı gördünüz ya da haberdar edildiniz mi?" diye sorulmuş, Murdoch da "Hayır o zaman bu durumdan haberdar değildim" yanıtını vermişti. Bu arada BBC, Amerikan Merkezi Haberalma Teşkilatı'nın (FBI), İngiliz aktör Jude Law'la temasa geçmeye hazırlandığını bildirdi. Jude Law'un telefon mesajlarının Amerika'yı ziyaret ettiği sırada "News of the World" gazetesi tarafından dinlendiği iddia ediliyordu. Rupert Murdoch, parlamento komisyonuna verdiği ifadede telefonların Amerika'da da dinlendiğine bir kanıt olmadığını söylemişti.
Rupert Murdoch - 21.7.2011
Avustralya Başbakanı: Murdoch'un Gazetelerine İnceleme Başlatacağız
Rupert Murdoch'un telekulak skandalı, gündemi meşgul etmeye devam ederken, ülkede yayın yapan gazetelerin üçte ikilik kısmının Murdoch grubuna ait olması sebebiyle gözler şimdi de Avustralya'ya çevrildi.
Rupert Murdoch - 20.7.2011
Murdoch Memleketi Avustralya'da da Sorgulanacak
Avustralya Başbakanı Julia Gillard, Rupert Murdoch'un Avustralya'daki medya kuruluşları hakkında meclis soruşturması yapacaklarını belirtti.
Rupert Murdoch - 20.7.2011
'Aciz Ve Sorumsuz' Murdoch!
News of the World gazetesinin sahibi Rupert Murdoch'a saldırı böyle görüntülendi.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Brooks, İddiaları Yalanladı
İngiltere'de telekulak skandalında adı geçen "News of the World" gazetesinin eski editörü ve "News International" şirketinin eski üst yöneticisi (CEO) Rebekah Brooks, telekulak iddialarının "nefret uyandırıcı" olduğunu belirtirken, Başbakan David Cameron'la yakın ilişkisi olduğu iddialarını yalanladı. Brooks, medya patronu Rupert Murdoch ve oğlu James Murdoch'ın ardından, İngiliz parlamentosunun Kültür, Medya ve Spor Komisyonu üyelerinin sorularını yanıtladı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Medya Devi Rupert Murdoch'a Saldırı
Medya devi Rupert Murdoch, oğlu James Murdoch ile birlikte İngiltere'yi sarsan telekulak skandalı çerçevesinde İngiltere parlamentosunda ifade verdiği sırada salonda bulunan bir kişinin saldırısına uğradı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Dünya Medya Devi Murdoch, Tüm Dünya Önünde İfade Verdi
Telekulak davasında Rupert Murdoch ve oğlu James Murdoch İngiltere parlamentosunda Kültür, Medya ve Spor Komisyonu üyelerinin sorularını cevapladı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Murdoch'lar İfade Verdi
"Bundan, güvendiğim ya da belki onların güvendiği insanlar sorumlu" dedi.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Hacker, Adam "Öldürürse" İşte Böyle "Öldürür"...
Son günlerde ortalığı birbirine katan hacker grubu, şimdi de ünlü medya patronunu "öldürdü!"
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Rupert Murdoch'a Saldırı Teşebbüsü
Medya patronu Rupert Murdoch ve oğlu James Murdoch İngiliz Parlamentosunun Medya, Kültür ve Spor Komisyonunda ifade verirken, bir kişinin Rupert Murdoch'a saldırı teşebbüsü kargaşaya neden oldu.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Murdoch: Telekulak Davası 2007'de Kapandı Sanıyordum
İngiltere'deki telekulak davasında Rupert Murdoch ve oğlu James Murdoch Kültür, Medya ve Spor Komisyonu önünde ifade vermeye başladı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Murdoch'a Canlı Yayında Saldırı (2)
Rupert Murdoch'a komisyon soruşturması sırasında saldırı girişimi yaşandı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Murdoch'a İfade Sırasında Saldırı
Rupert Murdoch'a komisyon soruşturması sırasında saldırı girişimi yaşandı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Rupert Murdoch: Bugün, Hayatımın En Gurur Kırıcı Günü
İngiltere'deki telekulak davasında Rupert Murdoch ve oğlu James Murdoch Kültür, Medya ve Spor Komisyonu önünde ifade vermeye başladı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Londra'nın İstifa Eden Emniyet Müdürü, İçişleri Komisyonu'na İfade Verdi
Yasadışı dinlemelerde Rupert Murdoch'un çalışanlarının polis ile işbirliği yaptığı iddiaları üzerine görevinden istifa eden İngiltere'nin en üst düzey polis yetkilisi Londra Emniyet Müdürü (MET) Paul Stephenson İçişleri Komisyonu'nun sorularını cevapladı.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Hack'lenen The Sun, "Murdoch'un Cesedi Bahçede Bulundu" Diye Yazdı
Rupert Murdoch'un sahibi olduğu The Sun ve Times gazetelerinin internet siteleri , "Lulz Security" isimli bir 'hacker grubu' tarafından 'hack'lendi.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Murdoch'lar Soruları Yanıtlayacak
İngiltere'de telekulak skandalı nedeniyle tepkilere neden olan medya patronu Rupert Murdoch ve oğlu James Murdoch komisyon üyelerinin sorularını yanıtlayacak.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
İngiliz Basını, Kilit Tanığın Ölü Bulunmasını Manşetlere Taşıdı
İngiltere'nin önde gelen gazeteleri telekulak skandalının kilit tanığı Sean Hoare'nin evinde ölü bulunmasını manşetlerine taşıdı. Guardian, Daily Telegraph ve Times gazeteleri, "Telekulak skandalının kilit tanığı evinde ölü bulundu" başlığını kullanarak haberi manşetten verdi. News of the World (NOTW) gazetesinde Andy Coulson editörlüğü zamanında magazin muhabiri olarak görev yapan Sean Hoare, dün sabah ülkenin güneydoğusundaki Watford'daki evinde ölü bulundu. Hoare, 2010 eylül ayında New York Times'a verdiği demeçte, NOTW'un yasadışı dinleme yaptığını ve Coulson'un da bu olaydan haberdar olduğunu, hatta editörünün çalışanlarını sansasyonel haber yapma konusunda teşvik ettiğini ilk kez ortaya atan isim olmuştu. BBC'de katıldığı bir programda ise Hoare, Başbakan David Cameron'un basın danışmanlığını da yapmış olan Coulson'un telekulak konusunda "bilgim yok" demesine karşın, "Kesinlikle yalan söylüyor" şeklinde düşüncesini belirtmişti. Editörlüğü döneminde birçok yasadışı dinlemenin yapıldığı Coulson, bu görevinden sonra da Başbakan'ın basın danışmanlığını yapmış; bu yıl başında ise telekulak soruşturmasının başlaması üzerine bu görevinden istifa etmişti. Hoare, özellikle Coulson'a yönelik yaptığı açıklamalarla telekulak davasının "kilit tanığı" olarak adlandırılıyordu. Öte yandan Başbakan Cameron'un Coulson ve rebekah Brooks ile yakın ilişki içinde olması ve yılbaşı partisi gibi birçok resmi olmayan toplantıda bir araya gelmesi, muhalefet parti liderlerinin eleştirilerine sebep oluyor. İşçi Partisi'nden iki milletvekili, Cameron'ın gerek Coulson bu yakın dostluk ilişkilerini ima ederek, Başbakanın istifa etmesi gerektiğini düşünüyor. Ocak ayında Cameron ve eşinin Brooks'un evinde bir Noel partisine katıldığı basına yansımıştı. Bu partide kimlerin yer aldığı ise tam olarak bilinmiyor. MURDOCH'LAR SANIK SANDALYESİNDE Rupert Murdoch ve News Corporation şirketinin yönetim kurulu başkanı oğlu James Murdoch Kültür, Medya ve Spor Komisyonu üyelerinin skandala ilişkin sorularını yanıtlayacak.
Rupert Murdoch - 19.7.2011
Başbakan David Cameron'ın İstifası İsteniyor
İngiltere'yi sarsan telekulak skandalı başbakanlık konutuna kadar uzandı. Haftalardır gündemi meşgul eden telefon dinleme ve polise rüşvet skandalının boyutları başbakanlık kapısına dayandı. İngiliz basınında yer alan haberlere göre, aralarında İşçi Partisi lideri Ed Miliband'in de bulunduğu bir çok parlamenter, Başbakan Cameron'un istifa etmesi gerektiği yönünde görüş belirtti. Güney Afrika ziyaretini yarıda kesecek olan Başbakan Cameron, telefon dinleme ve polise rüşvet skandalının görüşülmesi için parlamentonun çarşamba günü olağanüstü toplanabileceğini söyledi. Parlamentonun Salı gününden itibaren tatile çıkması planlanıyordu, ancak telekulak skandalının bir an önce çözülmesi gerektiğini belirten Cameron, "Herşeyin ötesinde şunu söylemek isterim, İngiliz polis teşkilatında çok hızlı ve etkili bir sürekliliği sağlamanın çok önemli olduğunu düşünüyorum. Medya ve polis teşkilatında olan olaylarla ilgili yapılan hayati soruşturmanın sağlıklı yürümesi için bu gerekiyor" dedi. BORİS JOHNSON'U KIZDIRAN SORU Londra Metropolitan Polis Teşkilatı'nda (MET) ardı ardına gelen istifalar nedeniyle Londra Belediye Başkanı Boris Johnson'un da istifası gündemde. Johnson, istifalara ilişkin düzenlediği basın toplantısına katılan gazetecilerin 'istifa etmeyi düşünüyor musunuz?' şeklindeki ısrarlı soruları karşısında soğuk terler döktü. POLİS TEŞKİLATINI SARSAN İSTİFALAR Ülkenin en üst düzey emniyet yetkilisi Londra Emniyet Müdürü Paul Stephenson'un istifasının ardından bugün de teşkilatın iki numaralı ismi olan John Yates de istifa etti. Pazar istifa eden Stephenson, kapatılan News of the World gazetesinin eski editörlerinden Neil Wallis'i halkla ilişkiler danışmanı olarak işe almakla eleştiriliyordu. Yates ise; 2009 yılında News of the World gazetesinin neden olduğu telekulak skandalıyla ilgili soruşturmanın gerek olmadığına karar vermişti. MURDOCK VE OĞLU HESAP VERECEK Ülke gündemini alt üst eden skandalın odağındaki isim Rupert Murdoch ve News Corporation şirketinin Yönetim Kurulu Başkanı oğlu James Murdoch'la birlikte, bugün parlamenterlerin sorularını cevaplayacak.
Rupert Murdoch - 18.7.2011
İngiltere'de Telekulak İstifaları Devam Ediyor
İngiltere'de Avustralyalı medya patronu Rupert Murdoch'un telekulak skandalı sonrası istifalar devam ediyor.
Rupert Murdoch - 18.7.2011
İngiltere'de Meclis Telekulak Nedeniyle Tatile Geç Çıkacak
İngiltere Başbakanı David Cameron, telekulak skandalı ve buna bağlı olarak polisin rüşvet alması konusunu tartışmak için meclis tatilinin ertelenebileceğini belirtti. Anamuhalefetteki İşçi Partisi Başkanı Ed Miliband'ın talep ettiği "erteleme" konusuna, Güney Afrika'da resmi ziyarette bulunan Cameron olumlu cevap verdi. Meclisin Salı günü tatile çıkması bekleniyordu. Rupert Murdoch ve News Corporation şirketinin yönetim kurulu başkanı oğlu James Murdoch yarın parlamentonun Kültür, Medya ve Spor Komisyonu üyelerinin skandala ilişkin sorularını yanıtlayacak.
Rupert Murdoch - 18.7.2011
Cameron, Afrika Gezisini Yarıda Kesecek
İngiltere Başbakanı David Cameron, dün başladığı ve 5 günlük olarak planlanan Afrika gezisini kısa keserek iki günde içinde ülkesine geri dönecek. Bunun sebebi ise her geçen gün büyüyen telekulak skandalı. Cameron, gezisine ilk önce Güney Afrika'dan başlayarak daha sonra Ruanda ve Sudan'ı ziyaret etmeyi planlıyordu. Dün akşam İngiliz Polis Teşkilatı Scotland Yard'ın Müdürü Paul Stephenson'un istifa ettiğini açıklaması ve bu açıklamayı yaparken Cameron'ın skandalın merkezinde olan Andy Coulson ile olan "yakın ilişkilerini" ima etmesi, İngiliz Başbakanı'nın gezisini kısa kesmeyi planlamasına neden oldu. Murdoch grubu bünyesindeki telekulak skandalındaki tavırları nedeniyle eleştiri oklarına hedef olan Stephenson, dün akşam televizyonlar karşısına geçerek canlı yayında istifa ettiğini açıklamıştı. Stephon bu kararı, polis teşkilatı ile (Murdoch grubuna bağlı) News International arasında bağlar bulunduğu suçlamaları ve spekülasyonlar üzerine aldığını belirtmişti. Stephenson, medya devi Rupert Murdoch'un, polis tarafından telekulak skandalı için sorgulanan eski yöneticilerinden Neil Wallis'i danışmanı olarak işe aldığı için eleştirilere hedef olmuştu.
Rupert Murdoch - 18.7.2011
"Telekulak" Skandalında Son İstifa
Çarpıcı manşet ve haber uğruna kapatılan bir gazete, gözaltına alınan 10 kişi ve istifalar... İngiltere'nin gündemini yaklaşık 15 gündür meşgul eden medya patronu Rupert Murdoch'ın sahibi olduğu "News of the World" gazetesi çalışanlarının karıştığı yasa dışı telefon dinleme skandalında her geçen gün yeni bir gelişme yaşanıyor.
Rupert Murdoch - 18.7.2011
Telekulak İstifa Ettirdi
İngiltere'de telekulak skandalına imza atan News Of The World gazetesinin eski genel yayın yönetmenini işe aldığı için eleştiri oklarına hedef olan Londra Emniyet Müdürü Paul Stephenson, istifa etti. Stephenson, görevini bıraktığını canlı yayında duyurdu. Stephenson, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, 'İşlenen bu ciddi suçun bu kadar yayıldığından haberder değildim. Çok büyük ve harika bir organizasyonda çalıştım. Yaşanlardan ve gelişmelerden büyük üzüntü duydum. Böyle bir profesyonel ortamı bırakmak zorunda olduğum için çok üzgünüm" dedi. Kurumun zarar görmesini engellemek için böyle bir karar aldığını belirten Stephendon, skandalla ilgili yanlış bir şey yapmadığını savundu. Stephenson, telekulak skandalının merkezindeki News Of The World gazetesinin eski genel yayın yönetmeni Neil Wallis'i halkla ilişkiler danışmanı olarak işe aldığı için eleştiriliyordu. 2010 Eylül'üne kadar Londra emniyet müdürünün halka ilişkiler danışmanı olarak görev yapan Neil Wallis, telekulak skandalıyla ilgili geçen hafta gözaltına alınmıştı. BORİS JOHNSON, İSTİFASINI KABUL ETTİ Londra belediye Başkanı Boris Johson, Emniyet Müdürü Stewphenson'un istifasını kabul ettiğini açıkladı. Johnson ayrıca, Stewphenson'un istifasından üzüntüyü dile getirdi. TELE KULAK SORUŞTURMASI İngiltere'de telekulak soruşturması tüm hızıyla devam ediyor. "News of the World" gazetesinin eski editörü Andy Coulson ile başlayan gözaltı zincirine gazetenin sahibi Rupert Murdoch'ın sağ kolu Rebekah Brooks da eklendi.
Rupert Murdoch - 16.7.2011
Cameron, Murdoch'un Yöneticileriyle Birçok Kez Buluşmuş
İngiltere Başbakanı David Cameron'un, Rupert Murdoch'un sahip olduğu News International (NI) şirketinin üst düzey yöneticileriyle son 15 ay içinde en az 26 kez buluştuğu ortaya çıktı.
Rupert Murdoch - 16.7.2011
Murdoch'un A Takımındaki İstifalar Devam Ediyor
Rupert Murdoch'un "A takımındaki" istifalar devam ediyor.
Rupert Murdoch - 16.7.2011
Murdoch, Özür Diledi
İngiltere'de yasa dışı telefon dinlemelerinin ortaya çıkması sonrasında kapatılan "News of the World" gazetesinin bağlı olduğu grubun sahibi medya patronu Rupert Murdoch, bir "özür" makalesi kaleme aldı.
Rupert Murdoch - 16.7.2011
Telekulak Skandalında Bir İstifa Daha
İngiltere'deki telekulak skandalının kendisini de hedef almasının ardından Amerikan "Dow Jones&Co" şirketinin üst yöneticisi ve şirketin sahibi olduğu Wall Street Journal (WSJ) gazetesinin yayımcısı İngiliz asıllı Les Hinton istifa etti. Geçen hafta kapatılan "News of the World" gazetesinin de bağlı olduğu"News International" şirketinin, telekulak iddialarının olduğu 1997 ile 2005 yılları arasında başkanlığını yapan ve tüm bu şirketlerin sahibi medya patronu Rupert Murdoch'un "News Corporation" şirketine 50 yıldan beri hizmet veren Les Hinton, telekulak skandalının ABD'ye de yayılmaya başlamasının ardından Murdoch'a istifasını sundu.
Rupert Murdoch - 15.7.2011
Fbı, Murdoch'a Yönelik Soruşturma Başlattı
Amerikan Federal Soruşturma Bürosu (FBI), Rupert Murdoch'un sahip olduğu News Corporation'la (News Corp) ilgili suçlamalarla ilgili olarak soruşturma başlattığını açıkladı.
Rupert Murdoch - 15.7.2011
Murdoch'un 'manevi Kızı' Brooks, İstifa Etti
İngiltere'de telekulak skandalı ile gündeme oturan "News International (NI)" şirketinin yöneticisi Rebekah Brooks, bu görevinden ayrılmak için patronu James Murdoch'a istifa dilekçesini verdiğini açıkladı. Görevinden niçin istifa ettiğini açıklayan bir veda mektubu yazan Brooks, "Doğru gündemi oluşturmak için yıllardır gururla çalıştığım NI grubundan, bugün yanlış haberlerin liderliğini yaptığı için ayrılıyorum. " sözlerine yer verdi. Çok sevdiği şirketin itibarının ve çok değer verdiği basın özgürlüğünün risk altında olduğunu söyleyen Brooks, "NI'nin yöneticisi olarak, kalplerini yaraladığımız insanlardan dolayı büyük büyük bir üzüntü duyuyor ve bütün bunlardan kendimi sorumlu tutuyorum. " şeklinde konuştu. "Doğru ve sorumluluk duygusuyla hareket etme arzumdan dolayı bu konunun aydınlığa çıkması noktasında bir köprü olmak istiyordum. " diyen Brooks, tartışmaların odağında isim olarak bu konuda başarılı olamadığını kaydetti. Brooks, patronları Rupert ve James Murdoch'a istifa dilekçesini verdiğini ve bu sefer istifasının kabul edildiğini aktardı. Brooks, telekulak skandalının ilk patlak verdiği ve geçtiğimiz pazar günü yayın hayatına son veren News of The World (NotW) gazetesi başta olmak üzere Times, The Sun, Sunday Times ve BSkyB'nin yüzde 39'una sahip olan NI yöneticilik görevini 2009 yılından bu yana sürdürmekteydi. Rupert Murdoch'un "manevi kızı" olarak da bilinen ve telefon dinleme skandalının odak isimlerinden biri haline gelen Brooks, 2000-2003 yılları arasında NotW gazetesinin, 2003-2009 yıllarında ise The Sun'ın editörlük görevini üstlenmişti.
Rupert Murdoch - 15.7.2011
Fbı "Telekulak" Soruşturması Başlattı
Amerikan Federal Soruşturma Bürosu'nun (FBI), Rupert Murdoch'a bağlı medya grubunun, dinleme faaliyetini ABD'de de yapıp yapmadığını anlamak için soruşturma başlattığı bildirildi.
Rupert Murdoch - 15.7.2011
FBI Telekulak Skandalını Soruşturuyor
Amerikan Federal Soruşturma Bürosu'nun (FBI), Rupert Murdoch'a bağlı medya grubunun, dinleme faaliyetini ABD'de de yapıp yapmadığını anlamak için soruşturma başlattığı bildirildi.
Rupert Murdoch - 14.7.2011
Avustralya Başbakanı: Murdoch'un Gazeteleri İçin Biz de İnceleme Başlatacağız
Rupert Murdoch'un telekulak skandalı İngiliz gazetelerinin manşetlerini meşgul etmeye devam ediyor.
Rupert Murdoch - 13.7.2011
Murdoch Pes Etti, Bskyb İhalesine Girmiyor
Rupert Murdoch, dijital uydu kanalı BSkyB ihalesine girmekten vazgeçtiğini açıkladı.
Rupert Murdoch - 13.7.2011
Cameron, Clegg ve Miliband'dan Murdoch'a Ortak Tavır: Bskyb İhalesinde Çık
Rupert Murdoch'un sahibi olduğu İngiltere'deki gazetelerin telekulak skandalına karışmaları, medya patronuna pahalıya mal olacak.
Rupert Murdoch - 13.7.2011
ABD'li Senatör: Telekulak Davası ABD'de De İncelenmeli
İngiltere'de Rupert Murdoch'un sahibi olduğu gazetelerin karıştığı telekulak skandalı ABD'li senatörler tarafından da tartışmaya açıldı.
Rupert Murdoch - 12.7.2011
İngiltere'de Polislere Telekulak Sorgusu
Parlamentonun İçişleri Komisyonunda milletvekillerinin sorularını yanıtlayan polislere, ilk kez 2006 yılında ortaya çıkan "News of the World" gazetesinin bazı kişilerin telefonlarını yasa dışı olarak dinlediği iddialarına ilişkin soruşturmanın nasıl yürütüldüğü soruluyor. Soruşturmayı yürüten, Londra Emniyet Müdürlüğü'nün üst düzey yetkililerinden John Yates, News of the World gazetesinin soruşturmada polis ile iyi işbirliği yapmadığını savundu. Kendi telefonunun dinlendiğinden emin olduğunu söyleyen Yates, "hiçbir zaman bilgi için para almadığını ancak bazı polis memurlarına ödeme yapılmış olmasının yüksek olasılık olduğunu" ifade etti. Yates, 2009 yılında soruşturmanın yeniden açılmasını reddetmişti. Emekli emniyet yetkilileri Andy Hayman ve Peter Clarke'ın sorgulanmalarına ise komisyonda devam ediliyor. İngiliz haber kanalları İçişleri Komisyonundaki soruşturmayı canlı yayımlıyor. Milletvekilleri, polis memurlarına cinayet kurbanlarının sesli mesajlarının dinlendiği yolundaki kanıtları neden ilk soruşturmada ortaya çıkarmadıklarını soruyor. Elde edilen bazı bilgilerin neden polis tarafından göz ardı edildiği de soruşturuluyor. Soruşturma, News of the World kraliyet muhabiri Clive Goodman ve gazete için çalışan özel dedektif Glen Mulcaire'in kraliyet üyelerinin yardımcılarının sesli mesajlarını dinlemeye çalıştıkları gerekçesiyle 2007 yılında hapse atılmaları sonrası kapatılmıştı. Milletvekilleri soruşturmayı kapatma kararının, İngiltere Emniyet Teşkilatı Scotland Yard'ın "News of the World" gazetesinin bağlı olduğu ve medya patronu Rupert Murdoch'ın sahibi olduğu "News International" grubuyla iyi ilişkilerini koruma çabasıyla ilişkili olup olmadığını bilmek istiyor.
Rupert Murdoch - 12.7.2011
Telekulak Skandalına The Sun ve Sunday Times da Karışmış
Rupert Murdoch'un sahibi olduğu International News (IN) medya grubuna bağlı News of The World (NoW) çalışanlarının karıştığı telekulak skandalında her gün yeni gelişmeler yaşanıyor.
Rupert Murdoch - 10.7.2011
News Of The World'ün Son Sayısı Çıktı
İngiltere'de, yasadışı dinleme skandalı nedeniyle tepkilere neden olan 'News of the World' gazetesi, bugün son kez basıldı. 168 yıl boyunca yayın hayatını sürdüren gazete, 8 bin 674'üncü ve son sayısında okurlarına teşekkür ederek hoşçakal dedi. Gazetenin editörü Colin Myler, çalışanlarıyla birlikte gazete binası önünde yaptığı basın açıklaması sırasında gazetenin son sayısını göstererek, "Hiç bir editor gazetesini kapatmak ve benim durumda olmak istemez. Tabiki ben kapatmadım. Ama gurur duyacağımız bir gazete çıkaracağımızı biliyorum. News of the World çalışanları için oldukça üzücü bir gün. Bu çok zor günün ardından böylesine muhteşem bir gazeteyi ortaya çıkaran ekibi kutlamak istiyorum. Elbetteki olmak istediğimiz nokta değildi. Bu gazete, 7 milyon okuyucusu, siz ve çalışanları için vardı" dedi. 5 MİLYON ADET BASILDI İngiltere'nin en çok satan bulvar gazetesi News of the World, tam olarak 5 milyon adet basıldı. Gazetenin kapatılmasının ardından işsiz kalan 250 çalışanı, son sayının basılmasının ardından gazetenin editörü Colin Myler ile birlikte binayı terk etti. Diğer yandan, gazetenin sahibi Amerikalı medya devi Rupert Murdoch'ın bugün skandal nedeniyle Londra'ya gelmesi bekleniyor.
Rupert Murdoch - 10.7.2011
"News Of The World" Gazetesinden "Elveda"
"Teşekkürler ve Hoşçakalın" denilen 66 sayfalık tabloit gazetesinin son manşetinde, "168 yılın ardından, 7, 5 milyon okuyucuya hüzünlü, ancak gururlu bir şekilde veda edildiği" yazıldı. 8674'üncü sayısını yayımlayan gazetenin manşetinde bugüne kadarki sayıların bazılarının fotoğraflarına yer verildi. Gazetenin baş yazısında ise "News of the World"ün 168 yıllık geçmişinde birçok tarihi olaya şahitlik ettiği belirtildi. Telekulak skandalı nedeniyle sahibi olan medya patronu Rupert Murdoch tarafından kapatılmasına karar verilen gazetenin yazısında ayrıca "Telefonlar yasa dışı olarak dinlendi ve bundan dolayı üzgünüz.
Rupert Murdoch - 10.7.2011
News Of The World'ün Son Sayısı Çıktı
Notw, ?TEŞEKKÜRLER VE HOŞÇAKALIN" İngiltere'de, yasadışı dinleme skandalı nedeniyle tepkilere neden olan "News of the World" gazetesi, bugün son kez basıldı. 168 yıl boyunca yayın hayatını sürdüren gazete, 8. 674'üncü ve son sayısında okurlarına teşekkür ederek hoşçakal dedi. Gazetenin editörü Colin Myler, çalışanlarıyla birlikte gazete binası önünde yaptığı basın açıklaması sırasında gazetenin son sayısını göstererek, 'Hiç bir editor gazetesini kapatmak ve benim durumda olmak istemez. Tabiki ben kapatmadım. Ama gurur duyacağımız bir gazete çıkaracağımızı biliyorum. News of the World çalışanları için oldukça üzücü bir gün. Bu çok zor günün ardından böylesine muhteşem bir gazeteyi ortaya çıkaran ekibi kutlamak istiyorum. Elbetteki olmak istediğimiz nokta değildi. Bu gazete, 7 milyon okuyucusu, siz ve çalışanları için vardıö dedi. 5 MİLYON ADET BASILDI İngiltere'nin en çok satan bulvar gazetesi News of the World, tam olarak 5 milyon adet basıldı. Gazetenin kapatılmasının ardından işsiz kalan 250 çalışanı, son sayının basılmasının ardından gazetenin editörü Colin Myler ile birlikte binayı terk etti. Diğer yandan, gazetenin sahibi Amerikalı medya devi Rupert Murdoch'ın bugün skandal nedeniyle Londra'ya gelmesi bekleniyor.
Rupert Murdoch - 9.7.2011
"News Of The World" Yarın Son Kez Basılacak
İngiltere'de, telekulak skandalı nedeniyle tepkilere neden olan "News of the World" gazetesi, yarın son kez basılacak. Muhalefetteki İşçi Partisi, hükümete telekulak iddialarına ilişkin bağımsız soruşturmanın bir an önce başlatılması çağrısında bulundu. İşçi Partisi, gazetenin kapatılmasıyla delillerin kolayca ortadan kaldırılabileceğini savunurken, gazete, polisle işbirliği yaptıklarını ve hiçbir delilin ortadan kaldırılmayacağını bildirdi. Bu arada, gazetenin sahibi, medya devi Rupert Murdoch'ın yarın skandal nedeniyle Londra'ya gelmesi bekleniyor.
Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: Rupert Murdoch Haberleri | Rupert Murdoch Kimdir - Haberler - Sayfa 7 - Rupert Murdoch haberleri en güncel gelişmeler ve son dakika haberler. Rupert Murdoch kimdir, hayatı ve biyografisi. Miller: Gazetelerin Takibinden Paranoyak Oldum.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 4.12.2020 03:29:01. #1.14#
title