Prens'in günlüğünden

Prens'in günlüğünden

İngiltere kraliyet tahtının veliahtı Prens Charles'ın 1997 yılında Hong Kong'un yönetiminin Çin'e devredilmesi törenlerine gidiş ve gelişi sırasında tuttuğu günlük, mahkeme kararıyla kamuoyuna açıklandı. "Mail on Sunday" gazetesinin, prensin eski bir danışmanı yardımıyla ele geçirip, bir bölümünü Kasım 2005'te yayımladığı günlük ile ilgili karar veren yargıç, 3 bin kelimeden oluşan notların kamuoyu tarafından bilinmesinde "yarar olduğuna" karar verdi.

Prens'in günlüğünden