Neymar'ın annesi, oğlunun 22 yaşındaki arkadaşı ile ilişki yaşıyor

12 Nisan 2020 15:43
Neymar'ın annesi, oğlunun 22 yaşındaki arkadaşı ile ilişki yaşıyor

PSG forması giyen Neymar'ın 52 yaşındaki annesi Nadine Gonçalves Santos, 22 yaşındaki sevgilisi Tiago Ramos ile fotoğrafını paylaştı. Bu paylaşıma Neymar ve Neymar'ın babasının da yorum yapması dikkat çekti.

Haber Yorumları (100)
SABRİ ABİ: Gol olur. . . .
ARZU CISSS: ve onlar ermiş muradına
DEMET: O çocuktan zarar gelmez bizim Kerimcan gibi Fatih Ürek gibi bişey. Kuaförde tatlı bir oğlan var Cemil İpekçi gibi bıyıkları var asla kadınlara ilgi duymaz kadından anlar çünkü o hislere sahiptir ne hissettiğimizi bilir nazik ve kibardır erkekler gibi hanzo değildir.
BERDANOTO: neymar noooooooooooo
SEYFİ: meshepleri geniş
ZİYA: NE TIMARLIYODUR.
ALEX: My friends hot mom
KALDIRIMMÜHENDİSİ: ÇILDIRDIM KARDEŞ NEFESSİZ GÜLDÜM ALLAH SENDEN RAZI OLSUN SABAH SABAH NE GÜLDÜRDÜN BENİ :d:d:d:d:dd: aşkbdajgsdfhalsfmnbdaslk
ERHAN: NE MUHTEŞEM ANNESİ VARMIŞ YAA. .
FARKETMEZ: Paran varsa herşeyi yaparsin. Paran yoksa sevgi diye tutunduğun herşey yarım kalır. Yalan olmadığını bilsen de kendini avutursun. ??
GÖRKEM İNCİ: İKİ GÖNÜL BİR OLUNCA SAMANLIK SEYRAN OLURMUŞ . . . . TEYZENİN GÖNLÜ GENÇMİŞ NE YAPSIN. . . . . .
DENİŞİK İŞLER: KADIN YAPINCA MODERNLİK OLUYOR ERKEK YAPSA SÜBYANCI
TEYZE: oğlu sayesinde yaşıyor, hayırlı oğlanmış. . .
MİSAFİR: Teyze kıskanmış gibi halşnde var merak etme bizde daha iyileri var bekliyorlar sabırsızlıkla......
KORONAVİRÜS OLMASIN DA: ne olsun şu dünyada. . .
SABİ SEVER ÇARŞAF HALAM: Bazı şeylere maalesef paranın gücü yetmiyor işte
MİSAFİR: Allah coronayı boş yere göndermiyor sapıklık diz boyu oldu.Dünyanın her yerinde var bu sapıklık bazıları normal karşılayabilir bu halleri ama ne dinimizde ne insanlıkda ne ahlakda ne saygıda hiç bir şeyde yeri yok.Edep yahu edep insanoğlu..........
TEYZE: sübyan seviyor. .
KİMSESİZ: Gercekten bu latin irkina hayranim kadin tas gibi.
EREN: korona az bile size
SERHAT: İnsanoğlunun nasıl yoldan çıktığına bir örnek daha. nice virüsler belalar gelir böyle giderse.bu nasıl bir anlayıştır ya.
EGELİ: ÜLKEMİZDEDE VAR BUNLARDAN PARASI OLAN KENDİSİNE JİGOLO TUTUYOR AMA SOSYAL MEDYADA HEPSİ PAYLAŞMIYOR.
QHHAHA: Arkadaşı neymara çok küfür etmiş ki sonunda gerçek olmuş demek
ASYA: Kızı yaşında kadınlarla evlilik yapan yüzlerce insan var bizim ülkede, hatta çok bilindik isimlerde var, onlara tepki yok ama kadın yapınca kıyamet kopuyor.
HANDE: Kadını tamamen haklı bulmuyorum ama erkekler kendilerinden çok daha küçük kadınlarla birlikte oluyor ve bu kadar tepki çekmiyor
MEDENİYET DEDİĞİN: Tanınmış, Zengin, Sosyete yaparsa ne var ya alan memnun veren memnun, medeni,, modern, ilerici, Laik Amma velakin Muhafazakar, Hacı Hoca yaparsa vaaayyy yok yaşlı teke yok bilmem ne işte Müslüman şöyle böyle...
ANKARALI: Türkiye yi gecti bunlar
MURAT: Adamlar ahlak yok ki meşrebleri baya geniş.
KYBALİON: Adamlar namus takıntılarını aşmışlar. Para herşeyi çözer.
LA BUNLAR Bİ ACAYİP: neymar ve babası da baya genişlermiş yani
BABA YUNUS: İşte kıyametin kopma nedenlerinden biri. Tersi olsa, adam yaşlı olsa kadın dernekleri ayaklanırdı.
VATANDAŞ: Vurıs değil başimiza taş yağsa az bile sen bizi bagişla allahim
ABDULBURAK: islam hukukuna bile aykırı değil bir sakıncası yok ikisine ergenlik çağını aşmış ve kendi kararını verecek olgunluğa erişmiş ise sakınca ise nikahsız birliktelik zinadır ve büyük günahtır. Mide meselesi o ayrı konu
SERKAN ÇELİK: Yani belli olmuş konu film nerdeTamda brazzer da çekilen filmlerin konusu olmuş olgun milf genç oğlunun annesi ile
SAMUEL: Gönül bu. İnsan kalbi ve akli 2 ayri cumhuriyet gibi. Kalb burada imparatorlugunu ilan etmis. Hayat kısa madem iki tarafta mutlu. Allah yardımcıları olsun.
SİLİFKELİ3: olmaz olamaz
MELİH TOLGA: Ben 18 yaşındayım ve daha yakışıklıyım bende istiyorum.
OĞUZ: Sanki başka kimse kalmadı Kala kala buna mı kaldın
DADAŞ: Ulan ne messebi geniş insanlar varmış bee.
SAYGI: Yargılamak ne kadar da basit oturduğumuz yerden.Her şey hakkında yorum yapmak zorunda değiliz mutluluğu bu şekilde bulmuşlarsa bize susmak yakışır
MMMMKTMKLKML: midem bulandı
DÜRÜST BİRİ: Dinimizi mutlaka her habere alem edersiniz. Çok cahilsiniz.
OZCAN: Tiago birezilyada kizmi kalmadi
ER: Mide bulandici tiago birezilyada kizmi kalmadi
PEKMEZCİ: Neymar transfer etmistir
ELMADERSEMÇIK: 22 yaşında Zengin ve yakışıklı adam istediği hatunu ayarla
DABRUKA: Hatun tas gibi brezilyali olsun gart olsun
DASO: Insanlar zivanadan cikmis,Insanogluna müstehak bu Corona virus,yok olmayi hak ediyor. Sonrada aglar sizlarlar bizi kurtarin diye bu virustan. Böyle giderse daha beter viruslar gelir.
MALAKLI: sana ne, git elizabetle görüş sen de anca onla
CİHAD: dini nikahları varsa, mutluluklar
MÜFTÜ DEDE: KEHF 105 - Onlar, Rab’lerinin âyetlerini ve O’na kavuşacaklarını inkâr eden, böylece amelleri boşa çıkan, o yüzden de kıyamet gününde amelleri için bir terazi kurmayacağımız kimselerdir
MİSAFİR: Sana ne ulan...
MÜFTÜ DEDE: Kâfirler için ahirette hesab yoktur.Ebediyen Cehennemde kalacakları için onlar için mizan da kurulmaz. Sadece iyilik ve cömetliklerine göre azabları da farklı olur.!
BUNAK: BUNLARA HERŞEY SERBEST, HESAPLARI AHİRETTE
ARAS: hep korona korona biraz magazin iyi geliyor. . . . . . .
COŞKUN ÇAKIROĞLU: Bi yastıkta kocayın diyceğimde tuhaf olacak:)
BATSIN BU DUNYA: Edepten mahsun insanlar,bu aralar bu a benzer bir cok haber okudum,ulkemizdede oyle seyler oluyor.Eskiden sok eden olaylar simdi,cok siradan geliyor.EDEP EDEP EDEP
TARIK: zavallı pislik. .
1 2
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Neymar'ın annesi, oğlunun 22 yaşındaki arkadaşı ile ilişki yaşıyor Haber Yorumları
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 4.7.2020 05:36:01. #1.15#
title