HABER: Magazin gündemini sarsacak iddia: Platonik aşık Ozan Güven, Cem Yılmaz ve Serenay Sarıkaya ilişkisini bitirdi

Magazin gündemini sarsacak iddia: Platonik aşık Ozan Güven, Cem Yılmaz ve Serenay Sarıkaya ilişkisini bitirdi

13 Temmuz 2020 08:46
Magazin gündemini sarsacak iddia: Platonik aşık Ozan Güven, Cem Yılmaz ve Serenay Sarıkaya ilişkisini bitirdi

Bir dönem aynı dizide rol alan Ozan Güven'in en yakın arkadaşı Cem Yılmaz'ın sevgilisi Serenay Sarıkaya'ya platonik aşık olduğu iddiası magazin gündemine bomba gibi düştü. Yılmaz ve Sarıkaya çiftinin ise peş peşe yaşadıkları olaylardan dolayı ayrıldıkları iddia edildi.

Haber Yorumları (46)
YESİM: bir üçlü bukadar itici ve sevimsiz olabilir
ELİF: kizim senin kurtlar sofrasinda ne isin var aklini kullan
MİNE: Bence bahane kız kimi seviyorsadır Ne alaka bari anlaşamadık sıkıldık olmadı deyin hep bahane hep bahane .
BEKİR: Uçlu idare etseydiniz siz zaten alışınsınız mideniz kaldırır böyle şeyleri hem....
IHTIYAR: Ula zaten nikahsiz yasiyolar idi. Eyi olmus looo
SÜMBÜLLÜ: Değişe değişe aşk yaşayın alın size çözüm sorun yapmayın çocuklar Yasak Aşk dersiniz nasılsa suç değil.
BİZE NE: Bize ne onların platonik aşklarından nasıl sa iki gün sonra başkalarıyla adları duyulacak
AYŞEN: Gundem bunların hayatı olmamalı. Insanlar açlıktan kırılıyor, işsizlik almış başını gitmiş,insanlar evine ekmek bile goturemiyor. Hiç ilgimi çekmiyor kim kimin sevgilisi, kim ne yapmış? Su testisi su yolunda... Herkes yasamak istediği hayatı yaşıyor. Bize ne? Ayrıca çok sıkıcı.
YORUMSUZ: ya uzun süre sürdü ilişkileri. sonuçta alacaklarını aldılar. şimdi başkaları ile birlikte olma zamanı. anlıyacağınız hikaye herşey. zevklerini alınca bırakıyorlar
EN: Zinaligin adi ask olmus ...edepsizler
CAN: CAN MANAY GERÇEK Mİ?
KİBARİYE YERLİ: alacagini aldi geldin yenisi
MEGA: ülkenin en itici üçlüsü
BBNB: ee başka ne bekliyodunuz evlenip yuva klurmasınımı
SADECE İNSAN: bu sefer de güldürdü. .
MAGAZİN MUHABİRİ: Şahsen ozan güven kadar kaba kibirli görmedim ve sürekli asik süratli figüran olarak ta oynatmazdim oyunculuğu desen sıfır ... Rezalet birde kadın dövdü yeterli galiba
WOMAN: İyi de onları tanıştıran zaten OZan''dı ki niye böyle bir şey yapıp aralarını açsın. Ayrıca Cem''i kaybetmek istemez Ozan çok iş sağlıyor bir ara Cem sayesinde para kazandı valla. İhanet etmez brosunaa
SONUÇ: Iste bu komik mi evet komik cem yilmaz hala güldürüyor jahaha ne guldum be abiiii
FİRAT: Biz aciz. Habere bak ya
PLATONİK: Piskolojik zaten biz birbirimizi seviyoruz evlencez diye bişe söylemediler
EBRU: bu kadına kimsenin aşık olduğu falan yok. hepsi palavra
SESSİZ ADAM: Hani biz marjinaldik dediydi zamaninda simdi siz marjinal oldunuz :D
XC866: 216 Kendini çok bozdu :)
AYSE: aman allahım ne önemli bir haber
WWW: sacma sapan sey Allahallah ne yazacaginizi sasirdiniz artik ufffff .
EYLUL: :-)) Çok şaşırdık...
NAİM: Bos beles bi haber
AYŞE KURT: KIZIM SENİN BU KOCA KURTLARLA İŞİN NE GİDİP YAŞITLARINLA OYNASANA EVCİLİK OYUNUNU
AFYONLU: SERENAYDA CEM DE 5 PARA ETMEZ DEĞERSİZ İNSANLARDIR SAKAT KALSALAR ÖLSELER BİZİM UMRUMUZDA OLMAZ BİZENE
HARUN TAS: Banene Ozan guvenden, cem yilmazin iliskilerinden. Kalin saglicakla...
ELCEVAP: oyle diyon da kardeş okumuşun haberi :)
PALA: Karantina bitti kızlar dağılabilirsiniz.
CADI: TIPSIZ VE MIDE BULANDIRICI SERENAY
HOCA: Bu kadınlar çok ahlaksız.
WORLD: evet erkekler ahlak abidesi çünkü
COSY: Cem e helal olsun, elden geçiriyor hepsini. . . Hevesini alıncada bul bi bahane şutla gitsin. .
ALİ: Bu gericilerin hayatlari boyunca en az sekiz,dokuz karılari olur...tek eşle ömür gecirmezler...yaşasın medeniyet,yaşasın tek eşlilik.
COŞKUN ÇAKIROĞLU: Ne tarafa kusuyoduk
CEYHUN: hahaha :))
DÜRBÜNLÜ: Bu nasıl bir bohem hayattır?
ÇAPKIN KIZ ASLI: MERHABA
ENTELLEKTÜELLERRE HAKARET ETMEYİN: bunlarınki düzüşgen hayatı bohemle alakası yok
BURAK: Bide halka dönüp hani biz marjinaldik siz neler neler yapıyorsunuz diyen herife bakın. Son 10 yılda 5 son 25 yılda 11 tane kadın değiştirdi. Kız arkadaşının en yakın arkadaşını hamile bıraktı , nikahsız veled-i zina çocuğu oldu , en yakın arkadaşının platonik aşkı ile aşk yaşadı. Kalkıp birde halka ahkam kesiyor. . . Yazık.
BKR: Çoçuğu yaşta olacak iki yaşlı paylaşamıyo bir de magazin oluyorlar aralarında 30 yaş fark var mide bulandırıcı pislikler
AQUA: 30 yas fark yok. cem 47 yasında serenay 29 . . 17 yas fark var ancak görüntü olarak evet bakınca cem babası gıbı duruyor.
BAD: Ozan serenaya kızıp kendi sevgilisini hastanelik etmiş demek.
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: Magazin gündemini sarsacak iddia: Platonik aşık Ozan Güven, Cem Yılmaz ve Serenay Sarıkaya ilişkisin
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 29.9.2020 18:52:52. #1.14#
title