HABER: İş yerinin kapısına, tehdit altındaki kadınlar için "Bize sığının" yazısı astılar

İş yerinin kapısına, tehdit altındaki kadınlar için "Bize sığının" yazısı astılar

28 Temmuz 2020 15:06
İş yerinin kapısına, tehdit altındaki kadınlar için 'Bize sığının' yazısı astılar

İzmit'te telefon aksesuarları satan bir iş yeri, kapısına yaklaşık 4 metre genişliğinde pankart asarak şiddet mağduru kadınlara "Yanınızdayız" mesajı verdi.

Haber Yorumları (41)
RTGHJ: İyi niyetle yapılacak işlere, muzır maniler çabuk musallat olur, suiistimallere aman dikkat!
MERVE: Kocam psikolojik şiddet uyguluyor yemek yapayım diye ısrar ediyor kırk yılın başında bir yemek yapınca da beğenmiyor, kocam ekonomik şiddet uyguluyor bana beğendiğim elbiseyi almıyor, kocam duygusal şiddet uyguluyor kayınvalide in yanında beni övmüyor güzel sözler söylrmiyor, niye çekeyim bu adamı? Boşanma davası açıp Ömür boyu alacağım nafakayı da çatır çatır yeni sevgilimle yicem yeter artık (İstanbul sözleşmesi)
NURİ ALÇO: herkes ekmeğinin peşinde
TUFAN: bence para peşinde koşan evli zengin erkek avcısı kadınların mağdur ettiği kadnlar da sığınsın
ADSİZ: Cok saçma.
41: Telefoncu arkadaşın isleri iyi gitmiyor, son bir hışımla nasıl güzel reklam yaparım derken, trink.Yoksa dukkanı kaparacaktı.
COŞKUN ÇAKIROĞLU: Gereksiz boş yapma denir böyle şeylere ulan reklamım olsun ayağına girdiğiniz dümenlere bakın
RAMCO: Eğitim şart
ALLAH AN BAŞKASINA SIĞINMAYIN: BAYAN VEYAHUT ERKEK HERKES ALLAH A SIĞINMALIDIR GERİSİ BOŞ İNSANOĞLU GEREKİRSE DÜKKANI O AN KAPATIR DÜNYAVİ ZEVKLERİNİ GİDERİR
ATA KAN: Beyin firarda.....
BOYLE BİRSEY OLAMAZ: Bu trajikomik bir durum. Vatandas devletin "ısrarla yapmaktan kaçındığı" role soyunmuş. Demokratik ulkelerde boyle birsey olamaz. Devleti yonetenlerin, yargı ve kolluğun şu pankarttan utanması lazim.
.: utanılacak ne var 9 sene önce takip edildim polisi aramaya vaktim yoktu . sığınılabilecek bi yere geçmek zorundaydım ve bir sarraf dükkanına girdim alel acele polisi aradım . belki şu an zarar görmediysem o sarrafçı ve dükkanı sayesindedir. tebrik ediyorum bu fikri
RIZA: Araştırma sonucunda kendiside şiddet yanlısı çıkabilir.
REF: kötü birşey olsa nisa otuzyedinci ayet inmezdi haha
BOKSÖR: Karisini doveni döven lere devlet ödül vermeli eski kovboy filmlerindeki gibi ödül olayi desteklenmeli bir süru işsiz is alani çikar.......bunlar da dayak yiyecegim korkusundan eşlerine harika davranir.........caydirici güc her zaman işe yarar........çok maganda patakladim ...
VATANDAS: Kadinlara sirin gozukmen icin elinden geleni yapiyosun yanii
BOKSÖR: vatandas bos konuşma delikanli kadina el kaldirmaz net
VATANDAS: BOKSOR, Delikanli trubinlere de oynamaz.. Delikanli tarafsizdir, bilmedigi konulara fazla burnunu sokmaz.. Bos konusma
GÜL: Sırf gıcıklığına bu dükkana gidip kocamı dövdürücem çünkü bana o beyendiğim ruju almadı bu dükkana kocam bana şiddet uyguluyo dicem anasından emdiğini burnundan getirsinler kocamın burnu sürtsün azcık
VATANDAS: Yapamaz kii , yapamaz kii , yapamaz kiii
ZAL65: Senin gibi müfteri evde kocasinia psikolojik baskı uygulayan çay bike istendiğinde bak ararım polis diyen beynamaz allhtan korkmaz insanlarla dolu olduğundan tamda senin düşünceme olanlar yüzünden şiddet artıyor.
M.Y: Bir araştırın bakalım kimlere şidet uygulamışta bu yazıyı asmış,
CEM AKIN: bakırköyde de 1 aynı yazının ol dugu dükkan mevcuttur
ESESLİ: Eskişehirde 1-2 yıldır aktif şekilde böyle yerler var
VATANDAS: Hepsi pusuda bekliyor, biri gelir duser nasil olsa diyorsun..
VATANDAS: " Itina Ile Bayanlar Kurtarilir.. Icerde VIP servisimiz Vardir..Istek Uzerine Kocalariniz Dovulur "
ESESLİ: Olanı yazdım ne mekan benim ne de başka bişey sende işsizsin sanırım boşşluktan başka bir şeyin yok
ARİF GSLİ: Al işte Türk milletinin sahiplenip onu elde etme sistemi.
VATANDAS: Bravo, aferim sizlere.. Simdi bugun bakalim kac tane kadin size guvenip de kocalarina satasacaklar gene..
HARUN: hadi ordan yalaka senin nasıl biri olduğunu nerden bilip gelsin millet. . .
ATARABASI OSMAN: abi bizim atlar bile daa efendi akıllı abi, ot vermeyince ozurmuyolar abi, bazen küsüyolar ama ne yapalım idare edecez abi
FERHAT: hatunla tartıştık gitmiş karakola şikayet etmiş neyse ifade verdik sonra barıştık falan 2 gün sonra polisin biri msj atıyo merhaba ben şu yunus polis bilmemkim naptın hala rahatsız ediyorsa ilgileneyim yanlış anlamassan müsait olduğunda bi çay içelim bunu yaşayan bi ben değilim kime güvenecek bu insanlar
VATANDAS: Türkiyede Hak var Hukuk var. Polisi ararsin olur biter ! Bu plakat ne simdi? Vatandas esnaf herzman yardim eder !
URFALI: Söylediklerine inanıyorsan problem yok. Espri gibi geldi bana
DGHSDR: REKLAMIN IYISI KOTUSU OLMAZ
REKLAM: adamlar reklam yapıyor böyle bir şey olabilirmi önüne gelen kim olduğu nasıl biri olduğu ne kadar güvenilir olduğu bilinmeyen herkes işyerinin önüne yazı asıp kadınları koruyacağını söylesin
REKLAM: reklamın iyisi kötüsü olmaz
ALİ TATAR: Size nasıl güveneceğiz
TATARCI: Senin güvenmene gerek yok ali olay senlik değil
AFERİM: İŞTE BÖLE BAYANLARA SAHİP ÇIKMALIYIZ ZATEN BAYANLAR BİLİYOR SOKAKTA FELAN BAĞIRSALAR HEMEN YARDIMA KOŞARIZ HER ERKEYİ KÖTÜ DÜŞÜNMEYİN
VATANDAS: Bilmezmiyiz ? Erkek yardim isterse de kosarmisin ?
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: İş yerinin kapısına, tehdit altındaki kadınlar için "Bize sığının" yazısı astılar Haber Yorumları
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 30.10.2020 08:37:14. #1.15#
title