İki Uyuşturucuyu Birbirine Karıştırdı, Halüsinasyon Görüp Gözlerini Çıkardı

İki Uyuşturucuyu Birbirine Karıştırdı, Halüsinasyon Görüp Gözlerini Çıkardı

27.02.2018 17:04 | Son Güncelleme: 06.03.2018 12:29

ABD'de yaşayan ve uyuşturucu sorunları yaşayan 20 yaşındaki kadın, iki farklı maddeyi birlikte alıp halüsinasyon görünce gözlerini kendi elleriyle oydu.

ABD'nin Güney Carolina eyaletinde 20 yaşındaki kadın, yüksek dozda uyuşturucu kullandıktan sonra kendi gözlerini oydu.

İKİ GÖZÜNÜ DE OYDU

20 yaşındaki Kaylee Muthart isimli kadın, 6 Şubat'ta bir kilisenin yakınlarında çığlıklar atarken bulundu. Genç kadın bulunduğunda her iki gözü de ellerinin arasındaydı.

Kadının açıklamasına göre, math isimli uyuşturucu madde ile birlikte esrar içen kadın halüsinasyonlar görmeye başladı. Kafasının içinde yankılanan sesin ona "gözlerini feda et" dediğini söyleyen genç kadın, uyuşturucu maddelerin etkisi ile gözlerini yuvalarından çıkarmaya çalıştı ve kanlar içinde kaldı.

İKİ GÖZÜ DE TAMAMEN KÖR KALDI

Greenville Memorial Hastanesine kaldırılan kadını sakinleştirmek için polis çağrıldı.

Genç kadının iki gözünün de tamamen kör olduğu belirtilirken, gündelik hayatında ona yardımcı olması için bir kılavuz köpek almak amacıyla bağış kampanyası düzenlendi. Kampanyada bugüne kadar 7 bin dolardan fazla para toplandı.

İki Uyuşturucuyu Birbirine Karıştırdı, Halüsinasyon Görüp Gözlerini Çıkardı
Haber Yorumları (40)
GEREKSİZ: iyi olmuş görüp de ne yaptı 20 sene. . .
MERT: Kendi düşen ağlamaz. . .
CUMA: insan kendi gozunu cikarirmi ya hic aci hisi kalmadi ozaman gozunu cikarirken akli gozun cok feci kasiniyor parmaklarini tirnaklarinla daha iyi olur kasi kasi derken akli birde bakmis gozleri parmaklari sis gibi batirmitir ah ah bu uyusturucu satanlari asacaksin bak bakyim kac kisi satiyor bu seytani
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.

Manşet

Haberler

Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: İki Uyuşturucuyu Birbirine Karıştırdı, Halüsinasyon Görüp Gözlerini Çıkardı - Haber
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 22.10.2020 13:15:10. #1.14#
title