HABER: Gülse Birsel, "İnsana Yakışır Yaşamak İstiyorum" Diyere Jet Sosyete'nin Yayın Saatini Kısalttı

Gülse Birsel, "İnsana Yakışır Yaşamak İstiyorum" Diyere Jet Sosyete'nin Yayın Saatini Kısalttı

16 Mayıs 2019 15:07
Gülse Birsel, 'İnsana Yakışır Yaşamak İstiyorum' Diyere Jet Sosyete'nin Yayın Saatini Kısalttı

Oyuncu Gülse Birsel, "Artık insana yakışır şekilde yaşamak istiyorum" diyerek senaristliğini yaptığı Jet Sosyete dizisinin yayın süresinin kısalacağını duyurdu.

Haber Yorumları (84)
NİLO: önceden nasil yasiyordun merak etdim simdi insangibi yasamak istiyorsun
AYSE FATMA: toplumu islamdan soğutan şeyler yapmada birinci bunlar
HAYRİYE: yallah arabistana
ALPEREN: gel insan gibi yaşatalım seni gülse hanım
NE CEKTİN BE GURSE: Senin derdin daglari asmis. Bizim yiyecek ekmegimiz yok sen firinciyiyla firini satin alabilirsin.
ABDİYE: Ekmegin yoksa internetde ne ariyon ozaman Zubuk
ESES: Seni yayından kaldırmadılar mı ya şimdi hangi kanalla anlaşacaksın :)
AHTAP: Böyle kötü yorumlar yapmaya utanmıyor musunuz? Bence Gülse Birsel, gayet zeki, düşünceli ve İyi bir insan. Yaptığı tüm dizi ve filmi mükemmel. Teşekkürler Gülse Birsel.
CAFER: sen biraz insanca zor yaşarsın . önce içine insnlığı merhameti hoş görüyü. birde vatan millet bayrak Kur. an sevgisini aşılaman lazım. eee oda sana çok uzak. sen yine soytarılığına devam et. gezi zekalı mhlukat.
OZZ: diyene bak. ülke santim santim satılırken hala akp tutan biri söylüyor
VATANSEVER: allahına kurban kardeş, bu değil sadece bu siteye yorum yazan aynı zihniyettekilerde aynı merak etme
KARA: hala bunları izleyen varmı ya
CAFER: ilerici sarhoş ayyaş. nerede vatan millet bayrak düşmanları varsa bu zihniyetlere para kazandırıyorlar. onlar okadar ilericilerki içince kime ne yaptıklarını hatırlayamayorlar. önce en yakınlarına. böylelerden midem bulanıyor
ADINIZI YAZIN: acaba silah mı dayıyorlar kafasına hadi komedi yaz diye sanki yalvardık ne kadar irrite edici bir yorum yaaa. Yaaa bunlara bi haller oluyor biraz bitleri kanlanınca
SABİ: en iyi şartlardqa yaşayan sen acep rahatlık mı batıyo insanlara anlamıyorum cidden ve sen gülse birse savaş ülkesinde yaşıyormuşcasına insan gibi diyorsu nankkörlüün bu kadarı
ALİ: okadar ülkede çalışan var vergisini ödeyen saatlerce ayda 2-3 bin tlye çalışanlar varken bunlar saate 15-20 bin tllere ulaşam para alıyorken daha ne saatinden bahsediyorlar anlamış değilim ver bunlara asgari ücret çalışıyorlarmı acaba?
ADINIZI YAZIN: izleyen varmıki
ALEX: Var hem de cok.
KIRMIZI NOKTA: TOPLU RESİMDE HASİBE EREN HEM EN SAĞDA HEM EN SOLDA VAR
ADINIZI YAZIN: ahlaksızlın biri bin para
TÜRK: bencede emekçilerim sömürülmemesi lazım
123: bizımle değılsin
SON OSMANLI: sen ve senin gibiler fransada almanyada israilde yaşasın
ALİ: Medeniyet açmaksa bedeni desene hayvanlar daha medeni
TÜRKİYE: şuana kadar ne gibi yaşıyordunki.
CAFER: şempaze gibi yaşıyordu ben merak ettim acaba neden insan gibi yaşamıyordu diyeceğim ama oda dahil tüm çevresi insanlıktan uzaktı, önce vatan bayrak millet ahlak sevgisini kendine aşılarsan . azcıkda yetimi garibanı kimsesizi düşünürsen her şey kendiliğinden düzelir
YAKAMOZ: netflixte yayınlansın gürsel birselin dizileri
FRANGATORYA: ya birde altyazılı olursa işitme engelli olarak hepsini izlemek istiyorummm.
CANMEN: Hani herkezin ilgi alanı denişiktir...yalnız Ben bu Bayanın her senaryosuna bayılıyorum...ve 39.bölüm final diye duymuş ve üzülmüştüm...benim görüşümde en çağdaş ve kaliteli espriler bu Bayanın senaryolarında...bir büyük keyif...en kısa zamanda dinlenmiş ve ferahlamış bir düzende görüşmek üzere...başarılar...
VS: Hala yayında mı bu dizi ya. Nerede yayınlanıyordu ? Pek tutmadı sanki
LEYLA58: ÖZgün değilsin kabul et Dizilerin devir daim yapıyor
VATANDAŞ: ilgilenmiyorum
MUZAFFER YALNIZGEZER: Avrupa yakasından sonra başarısız oldugu kabul et artık
TEK TEKERLER SEMİH: YORUM YOK
HAKAN: Gülse ne olur bankacının kızını oynayan Nazlı karakterine yol ver gitsin. Çok itici, hiç yakışmıyor diziye. Kaliteyi düşürüyor. Görüntü, ses tonu, oyunculuk berbat bu kızda.
VEDA: Güzel değil zaten, kendini tekrarlayan diziler yapıyor. Garip tipler uyduruyor.
SİNİRLİ: asgari ücretle saatlerce insan yerine konulmadan çalışanlar ne olacak
TR: Kendileri düşünsün. Çocuk doğurmasınlar hiç sıkıntı çekmezler
DOĞRUCU DAVUT: BEŞ PARA ETMEZ Bİ YAPIM TAMAMEN İZİNLİSİN ZATEN BANA GÖRE HADİ
YUH: Bu ülkede dolmuşla işe gidenlerden para alıp ferrari ile işe gidenlere para toplayanlar var. Tuhaflık burada. Aylarca günde 12 saatten fazla çalışıp mesai yemek parası alamayan cumartesi dahil çalışan yılda ancak sadece 1 hafta tatil yapanlar var. Bakınca insanca yaşamak istiyorlarmış yazın ayrı kışın ayrı tatil yetmiyor ya sizlere toplumla siz sanatçı denilen zerzavat takımı hiç bir zaman eşit olamayacak
RAMAZAN: Valla iyi olur hatta temelli bir izin yapsan dahada iyi olur emin ol.
MASTİQUE: Gözümde dünyanin en cekici kadinisin Gülse Birsel
SERDAR: Şu kadını neden bu kadar abartıyorlar anlamıyorum yetenekli bir oyuncu bile değil bence
ORHAN: Şu Karadenizli kız diziye hiç uymadı
GÜLSEEE: Şu melike ile bankacının sarı kızını gönder gözünü sevim. Komik değil iticiler, yavaşlatıyorlar diziyi.
....: melike için bişey diymem ama o bankacının kızı inanılmaz itici yaa gr sevemedim
SİLA: ben cok seviyordum da sabetay diye okudum artık izlemiyorum. belki dedikodudur. ama gizli bilinçaltımıza mesaj veriyor olabilir toplumu bozmak icin o yüzden korkarım bakmıyorummm
....: Maşllah bu akılla çok yaşarsınız :) aman izlemeyin :)
SEBA-AT: Asıl sebetay müslüman kanalı , beyaz tvdeki sabah dedikodu programları
ADSIZ: yaz tatili bodrum kış tatili uludağ arada amerika avrupa tatili ve insan gibi yaşamak istiyormuş. tatil yüzü görmemiş çalışmaktan ailesini göremeyen insanlar var bu ülkede.
VATAN EVLADI: o paraları hak edene verin merak etmeyin tatilde yapmadan çalışan bir toplumun ferdi olarak çalışacak çok vatan evladı bulunur. . . laflara bak yaa. . .
NE AMELESİNİZ LAN: Kapitalizmin size dayattığı köleliği savunacak kadar cahilsiniz. 7gün durmadan insana yaraşmayacak şekilde çalışmayı vatanperverlik sanıyor zavallım, bir de övünür. .
VATAN EVLADI: ne amele diyen baba parası yiyen ezik mahluk. . . biz gariban adamız sizin gibi baba parası ile karıya kıza hava atan şereften yoksun kişiler değiliz bizler alın teri değmeyen ekmeği yemeyen asil türk evladıyız peki ya siz kimin çocuğusunuz desene bana. . . .
VATANDAŞ: amelesiniz diyen mala çok güldüm baba parası ile kendisini zengin sanan düğünündede başkasının bişeyleri ile bişeyler yaptım sanır mal. . . muahhahaa
ALİ: Okadar para alıyorsunuz verin hakkını.benim vatandaşım 35 derecenin altında asvalt döküp asgari ücret alıyor.şımarıklığın bu kadarı yaşamak istiyormuş bir sen insansın zaten biz amele
MAKO: O sektörde inan üc kuruşa amele gibi calisan cok hazla insan var sen sadece ekrandakileri biliyorsun Kadın bir sektördeki ezilmişliği sıkıntıyı vurgulamak istemiş tepedekileri kışkırtmadan akıllıca
KAAN: ÇOK TATLI MELEK GİBİ BİR İNSAN
VATANDAŞ: muhahahaaa çok güldüm yav. . .
0101: AVRUPA YAKASI GERİ GELSİN LÜTFEN
KAAN: AYNI KADROYLA YAPARLARSA SÜPER OLUR
31: Üstteki ,Sporu yaparken Izliyor um
TÜRK: İzlemiyoruz ki Zaten Bizene
01: AVRUPA YAKASI GERİ GELSİN LÜTFEEEN
01: AVRUPA YAKASI GERİ GELSİN LÜTFEEENNN
ORUÇ: bu nasil yorumlar yav. benim milletime yakışmıyor.
ERCAN: İSTERSE TAMAMEN KALDIRSIN ÇÜNKÜ İZLEMİYORUM
ERCAN: kendeni nimet sanıyorla modern insanımsı
1 2
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Haberler.com Ios Uygulaması Haberler.com Android Uygulaması Haberler.com Huawei Uygulaması
Şu an buradasınız: Gülse Birsel, "İnsana Yakışır Yaşamak İstiyorum" Diyere Jet Sosyete'nin Yayın Saatini Kısalttı Haber
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 19.9.2020 04:51:31. #1.15#
title