Yatak görüntüleri sızdırılan ünlü şarkıcıdan hayranlarını şoke eden hareket!

Pakistan'ın ünlü popçusu, 30 yaşındaki Rabi Pirzada, çıplak görüntüleri ve yatak videoları internete sızdırılınca hayranlarından kendisini affetmesini istedi.

06.11.2019 10:01
Galerinin devamını görmek için tıklayın.
Yorumlar (26)
PAKİSTAN GİBİ ABAZAN BİR YERDE YAYILIR:hem de öyle bir yayılır ki, sıcak çöle dökülen su gibi anında..
METE:çekip çekip ifşa olsun zaten isteyipte aglıyolar timsah misali
SAPIK:KARI İYİYMİŞ AMA
ÇIPLAK:Bu bizim bazı sanatçıların giyinik hali. Bunda bir şey yok.
KASIM:Kendi de sızdırmış olabilir reklam yapmak için bu tür insanlardan her türlü kurnazlık beklenmesi lazım.
PONTİKS XX:güzel kadınmış beyaz tenli kadınlar bir başka güzel oluyorlar
AÇIKÇASI:BUNLAR HEP VARDI..HEP TE YALAN OLDULAR GİTTİLER
EXPORTER:Resimlere bakarsak Pakistanın iç çamaşırı sektörü berbat .. Çok güzel fantazi iç çamaşırı satılabilir .. Sektöre duyurulur ..
KAAN:Yatak goruntulerini neden cektirirsinki cameraya pozda vermisin kimin cektigini zaten biliyorsundur gundemde olmak icin yapilan sahte paylasimdir bu bilincli yaptirdigin asikar kimseyi kandirmaya calismayin hence haberi yokmus mus bababababaaa????????
FSA:oha
ÇIKTIRI ÇIKTIRI ÇIKÇIK:Üstsüz başsız sallar çıkçık.
İRONMAN:Bu özür diliyosa , Şeyma’nın ayaklarımıza kapanması lazım.
ÇORUMLU:BEN BU GÖRÜNTÜLERİ GÖRÜNCE DAHA BİR HAYRANI OLDUM..
B54:Şekil itibariyle fark yok büyütmeyin.
HAKAN GÜLLE:affetmek büyüklüktür, herkes hata yapar. sen bağışlaki, Yaratanda senin bi kusurunu bağışlasın. Allah azze celle bile özür diliyen kullarını affediyor lakin bizler haşa Allah dan yücemiyizki af dileyeni bağışlamıyoruz. Ne demiş mevlana, bin kere tevbeni bozsanda gel. Bu kapı umutsuzluk kapısı değildir. Rabbim herkese hidayet nasip etsin. Bizlerede hata işletmesin yinede.
KOROGLU:Bunun nesi ve neresi unlu? Kim taniyor bu cakma sanatciyi! Herkese unlu diyorsunuz pes valla!
ZAOLOGLİ:yerli malı deil zaden pakistan uyrukluymuşş
0 6
HAHA:yönetici link versene
ILBER:Ben sizan birsey görmiyorum,okyonusa su sizmaz her taraf okyunus
0131:öküzlügün bu kadarina pes yani...resimler selfi degil. hem resim cektir poz ver adamin veya kadinin ceken kisi gözünün icine bak , sonrada ciyakla..reklam konusunda daha cok ders alman lazim eger ömrün yeterse tabi....
FATİH:Bunlar anlasmali bildigim kadariyla
NE ZAMAN UYANACAN KOYUN HALK:egemenler başka türlü sanatçı dediklerini idare edemezler zaaf sahibi kafası basmayan düşmüş tiplerin sanatçı olması tesadüf değil üniversitelere bakın bilimide o halde, tek dertleri talan düzeninin devamına hizmet edecek araçlar haline dönüştürmek
KADER:cıplak resmını cekıp satıyorlar sonrada mahkemeye verdıp deyıp bızı ve kendınısı kandırdıgını sanıyor buradakı amac para kazanamayınca omayan sesı ve bedenı para etmeyınce onlar için gecıp kapısı gorunuyor sonra kım sızdırdı oluyor
HAYVAN EĞÎTMENÎ:Bilmediğin bir konuda kıskançlığından dolayı kezbanlığına uygun tarzda bir yorum yapmışsın. Ne diyeyim cehaletine
10 17
DOĞRULUK:Bir insanın çırılçıplak soyunup poz vererek kendisini çekmesi ya da çektirmesindeki amacı bir türlü anlayamıyorum.Edep yahu edep.
YANLIŞLIK:Anlamadığın şeye yorum yapma
25 10
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Türkiye'nin en kapsamlı haber portalı: Haberler.com
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 26 Ekim 2020 Pazartesi 16:58:05