Yıldız Futbolcunun Eşinden Instagram'ı Sallayan Olay Paylaşım!

Beşiktaş'ın eski yıldızı Tosic'in eşi Jelena Karleusa, Instagram'da yaptığı son paylaşımlarla olay olmaya devam ediyor.

28.10.2018 14:31
Galerinin devamını görmek için tıklayın.
Yorumlar (40)
#OZAN TUFAN FB:Bi fotonu beğendik diye dünya tantana ettin. Şimdi bu yaptığın iş mi Özelden yaz
FANATİK FENERLİ:Nedense bu kadın, bütün fotoğrafları güneş gözlüklü şekilde çekilmiş ,sabahları anladık gece ne iş.Vampir olmasın bu :)
A K:Sol koltuk silikon bıçak izi belli oluyor midem bulandı
MEHMET2:yaladığını düşünmezsen miden bulanmaz
0 0
FATİH:Beşiktaştan aldıkları paraları mkaskil yapmışsa bu kârı kendine hahaha
MUDO:Ozan da haksız dağılmış hanı :)
DRYGG:Yenge kitabı yarısına kadar okumuş herhalde
ADINI SEN KOY:bir yığın et yenmez mundar
BAŞIM DÖNDÜ:tosiç boş bırakma yerler bumalak ı
BAŞIM DÖNDÜ:ham şum şararop
MEMO:Herkesin hayati kendine kimse karisamaz benim dusuncemede kimse karismasin, yerim ben bu hanimefendiyi
MÜHENDİS:dinimiz örtüyü süs olarak takın demiyor ötünmek amaçlı mahrem yerlerini ayrıca ben müslüman düşmanı falan değilim türküm müslümanım elhamdülillah olması gerekeni söylüyorum ama gerçekler acı kadını görünce çoğunun aklı başından gitti olmayan akılları daha doğrusu
ABAZA:kafa atarim lannnnnnnn boylesine
GÜZELLİK UZMANI:BÖYLE DAHA GÜZEL OLMUŞ..
OHHHHHH:Yemeden yanında yat
ADINIZI YAZIN:u kadının makyajsız hali sizi hayal kırıklıgına ugratabilir
ŞAPKACI:TAŞ GİBİ KADIN LAN HACI ABİ. PARAMIZ YETMEZ Kİ MAMUT, BİZ YİYEMEK GARDAŞ. HADİ KURUCUYA GİDEK.
MMM:MAL FENA DEĞİL HANİ
ADINIZI YAZIN:VAR OLMA VE BEĞENİLME DUYGULARININ ESİRİ OLMAK İNSANI HER ŞEKLE SOKAR AMAN DİKKAT GENÇLER. BEYNİNİZİN VE DUYGULARINIZIN ESİRİ OLMAYIN YOKSA FARKINDA OLMADAN YÖNETİLEN BİR VARLIK OLARAK YAŞAR ÖLÜRSÜNÜZ. AKIL ÇOK DEĞERLİ BİR NİMET GÜNDELİK CURCUNADAN VE ÇOĞUNLUGUN BASİTLİĞİNDEN SIYRILIP KENDINIZE ODAKLANIN KEŞFEDİN KİTAP OKUYUN SANATLA İLGİLENİN KALİTEYE YÖNELİN.
TOP İÇ:KÜLTÜRÜN KARAKTERİN ÇOK GENİŞ BİZİM BÜNYEMİZ KALDİRMAZ BUNU
PETRUS:BAŞ ÖRTÜSÜNÜ ÇIKARSAYDIN TAM OLACAKTI KAFİR.
BJK ACI GERÇEK:seni TOSİC belllllllllllllllllllesinnnnnnnnnnnnnnn BU NE LAN
ATSIZ:Maşallah kapanmış bize böyle kapalılar gerek :
MÜHENDİS:başındaki örtüyü çıkarda islamı kirletme
KIBRISLI ASIL TURK:Basortusu islamin simgesi degildir,yabancilarda basortusu giyor,basortusu,turban Ne der seniz deyin rahibe ortusudur,her basini ortende musluman degildir,
4 9
DOST:Başörtüsü çok yakışmış bacımıza ama biraz da giyimine dikkat etmeliydi.
TZ:Bu kadinlar niye hep biyerlerini gösterirler, mal erkeklerin yogunlugundan dolayimi
FUJİ:Oğlum tosic top ortada kale boş bu gidişle go. Kralı olursun. Dikkat et sakata gelme
NURİ ALCO:Sekerim gazozunu yudumla
123:TOSİC NAAPTINLANNNNNNNNNNNNNNNNNN
MAHMUTTİNG:10 sene sonra ülkemde de görecegiz böylelerini merak etmeyin Allah belasını versin o kafasını kapatıp heryerini açanların
ESES:1 hafta lüks otel odası yeme ıçme hayat bu offff off süper olur
.:ulan tosic
ESKOBAT:gol atilacak en iyi kale masallah
FETBAZ:Basket potası daha iyi bence
1 1
GURBETCİ:Super UGLY!
ŞERİF:Bu resimler arasındaki arapca cüz reklamı uygun olmamamış saygılı olmak kazım
AAAA:eşarp sadece müslüman olan takmıyor bilginize araştırırsanız her dinden takan var
MEHMET:TAMAM ANLADIK KARI YABANCI MÜSLÜMAN DA DEGİL KAFASINA TAKTIGI AŞARPLA NE ANLATMAYA ÇALIŞIYOR BEN ANLADIM DA YANİ DÜŞÜNDÜGÜM ŞEY DEGİLDİR UMARUMM
GİYAR:Begenmedim
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Türkiye'nin en kapsamlı haber portalı: Haberler.com
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 28 Ekim 2020 Çarşamba 09:36:37