HABER: Deniz Çakır'dan Ece Üner'e sert tepki: Bu üslupla haber sunuyor, inanılır gibi değil

Deniz Çakır'dan Ece Üner'e sert tepki: Bu üslupla haber sunuyor, inanılır gibi değil

29 Eylül 2020 13:03
Deniz Çakır'dan Ece Üner'e sert tepki: Bu üslupla haber sunuyor, inanılır gibi değil

Ece Üner'in Kim Kardashian'a yönelik sözlerini sert bir dille eleştiren Deniz Çakır, "Bu nasıl avam yakışıksız bir üsluptur. Pes yahu... Bu üslup ile Ana Haber Bülteni sunuyor. İnanılır gibi değil" ifadelerini kullandı.

Haber Yorumları (313)
KİMENE: ECE ÜNER HARBİ MERT Bİ BAYAN ONA LAF EDEN DÖNSÜNLER KENDİLERİNE BAKSİNLAR TÜRKİYEYE MİLLETTE LAF KİMSE EDEMEZ ONLAR ÖNCE KENDİ KAPİNİN ÖNÜNDEKİ PİSLİKLERİNE BAKSİNLAR TÜRKLER GİBİ KİMSE OLAMAZ NOKTA
ZZZZ: Bu ülkede türk kimliğine sahip çok ermeni var buda onlardan biri galiba
KENAN HAN: direk vatan haini
MAMİ: Ece Ünere laf edicek son insan haber yapılacak konu bile degil
MAMİ: Yav deniz çakır kimde haber yapılıyor onun ne düşündüğü kimsenin umurunda değil haberler
ANGELİCODONNA: Bravooooo sana Ece ... yorumlarına hayranım
SÜLEYMAN: Deniz Çakır'ın da kaynağı kim'in kaynağı ile aynı olması münasebetiyle tepki göstermiştir herhalde yada ermenimi acaba!!!
MİKTAT AKKAYAİ: Eceuneri yurekten tebrik ediyom boyle turkadinlatimiz oldugu mudetce turk bayragi ilalebet dalgalaanacaktir
ZEKİYE AKINCI: Deniz Çakır bu ara pek iş yapmıyor galiba gündemde kalmak için konuşuyor bırakın konuşsun bence
ZEKİYE AKINCI: , Deniz Çakır anlamını bile bilmez geriye dönsün yaptığı işlere bir baksın biraz haklı gündemde kalmak için konuşuyor bırakın konuşsun
MERTOL: Ece haklı, deniz çakır defolsun gitsin.
TAYFUNNN: Yani deniz sana ne batıyor çokda güzel söylemiş tam destek..
MEHMET: Ülkede ki hepimiz ermeniyiz diyen terörist lerden ses geliyor. Acık daha belli edin kendinizi .... İhanetin bedeli sorulur.....
NEDEN: Yoksa sendemi? Ermenisin .
MUSTAFA: Deniz biz ece ablamızın yanındayız o nederse doğru diyor hem sana bişey demediki niye üstüne alınıyorsun
SİLİVRİ ÖZLEMİ: yine bir ermeninin kalbi kırılmış anlaşılan. hainleri dışarda aramayın hepsi içimizde :)
ALIŞIR: Yıllarca pkk . Pkk dediler şimdi daha iyi anlaşılıyor MEGER PKK ermeniymiş nasıl ıraktaki ve suriyedeki PKK (yanı ermeniler) nasıl ermenistana yardıma koşuyor. ECE ÜNER HANIM AĞZINA SAĞLIK .??????
NOKTA: Sen kim kafkasyanın avukatimisin sanane..
SPARTAKÜS: Deniz çakırın kardaşyanın kaynağına sahip çıkması, kaynağa laf söyletmemesi, üsluba takılması, kendisinin Vatan Millet gibi kutsal değerleri özümseyemediğini göstermektedir. Yazıklar olsun. Senin gibi sanatçı olmaz olsun. Ya da, sanatçıysan sanatçılığını git ermenistanda yap.
HALİL: Buna ne battı acaba
BİLAL: Sana batan
ORHAN BULUT: Ece ablamızın azına sağlık çok güzel söylemiş, deniz çakırın zoruna gitmiş baksanıza
LEYLA: Kendisinin kapalı kızlara söylediklerini unutup üsluptan bahsediyor kendide rum olduğu için bittin sen
RASİM: deniz çakır zaten bitmiş. hiç bir diziden rol alamıyor. ne yapsın belki kendisine ermeni sevenler yardım ederde belki bir iş alır diye düşünmüştür. ama yanlış zamanda yanlış konuşmalar yaptığı için denizin dibini iyice gördü. bundan sonra zor iş bulur diye düşünüyorum. . sayın ECE ÜNER seni seviyoruz ve destekliyoruz.
İZMİR: Deniz Çakır oynadığı dizilerde canlandırdığı karakterleri bir sorgulasın ilk önce sonra gelip kardashianın kadınlığını savunsun.
AYŞE DOGANAY: Doğru seni neden rahatsız etti çok mu üzüldündeniz sen de hemen koruduklarinin yanına yallah
MİHRİBAN: Deniz çakır Ermenistana gitsin aferin eceye
FATOŞ: Helal olsun sana. Bazılarına anladığı dilden konuşmak elzemdir. Deniz Çakır bi kenara gel. Ece Üner geçiyor.
KARDEŞ AZERBAYCAN: ece üner gerçek türk kadını tebrik ediyorum
2727: ona söynenen seni neden rahatsız etti. . . . .
GEÇMİŞİ OLMAYAN ADAM: denız çakır defol ermenıstana sana ora daha çok yakısıyor kadın guzel bır dılle soyledı ben olsam soylerken kucuk dılını yutarsın cakır
İSPİRLİDADAS: Deniz hanımın amacı belli gündeme gelmek, ya siyasete atılmak istiyor yada bir yerlerden iş teklifi alabilrimiyim diye gündemde kalmak isyor, reklamı yapmayın bence, cok ta işini iyi yapan bir oyuncu değil zaten, sadece oyun oynuyor, . . . . .
TOPAL PENGUEN: Normal ya. Ermeni tohumu değil ama gündeme gelmek için her rezilliği yapabilecek zavallı kadın bu ''Deniz Çakır''.
GALİP: demekki neymiş, deniz çakır ın sülalesinde ermenilik var olabilirmiş. ECE ÜNER çok güzel konuşmuş. kendisini tebrik ediyoruz. tam bir TÜRK hanımefendisi gibi konuşmuş.
FİKRET DELİORMANCI: bugun gündeme cıkmak için ne yapmalıyım adlı çalısmamızdan bir bölüm
DENİZ: Ya Deniz boş yapma git sen işine bak
SEZİN: deniz gerekli yerde reklam yapsaydın deniz karşındaki ece üner sen kimsin reklam için başka yollar ara o kadar olmadın daha yerini bil. .
ARZU: Deniz çakır hanımında ne kadar üslubunda dikkatli olduğunu gayet iyi hatırlıyoruz!!!! Alkol alıpta kafelerde kapalı kadınlara nasil hakaret ettiğini ne çabuk unuttu.asil kendisine pes.......
ZİGANA: Boş yapıp teneke yorumunu git başka coğrafyada yap deniz...ece hanımın yanındayız,çok güzel yorumlamış.
NEŞTER: Düşmaların oku kime dönmüşse dostun odur
MÜSLÜM: Deniz Çakır olayın yönünü neden degistirdin? Neye ve kime hizmet ediyor sun? Sen ahlaktan usluptan bahsedebilecek bir insanmisin?
NEŞTER: Düşmanların oku kime dönmüşse dönmüşse dostun odur
ESRA: Türkiye'nin Ece Üner gibi hiç birşeyden korkmadan sadece düşüncesini ortaya koyan bir spiker daha yok ağzına sağlık " meyve veren ağaç taşlanır"
ADALET: Ece ünvere bu konufa laf söyleyen ermenistanı onaylıyor, onu destekliyor demektir. deniz denilen bayan gündemden düştüğü için reklamın iyisi kötüsü olmaz deyip dalmış olaya. kendisi de ermenimidir bilmiyorum. kanına dokunmuş olabilir. serde solculuk var biraz. ama kapitalizmin kadına biçtiği rölü oynamaya devam ediyor.
İŞİNE BAK: SIRF KARDAŞŞŞAN BELKİ SENİ GÖRÜR DİYE BOŞ YAPMA. DENİZ ÇAKIR''MISIN, ECE ÜNER''MİSİN. SEN HAYIRDIR?GÜNDEMDEN Mİ DÜŞTÜN?. SPİKER GEREĞİNİ SÖYLEMİŞ HELAL OLSUN.
DENİZ ÇAKIR BOŞ YAPMA: Troller her yerde var
GÜLŞAH: düşüncesini destekliyor, aynı fikirler ama konu ile vücudun bir bölmesini bağdaştırması hoş değil. kadın sadece kullandığı uslüp ve yönteme tepkili. hemen deniz çakırı vatan haini ilan etmeyin.
İLKER: koskoca ülke de bi o bi sen yani değilmi 80 milyon insan saf mı da bi siz iyi niyetlisiniz deniz denen şeye
GÜLŞAH''A CEVAP: neden çıkardın desteklediğini bir öyle bir açıklama görmedim cümlelerinin içinde? Ayrıca karşıdaki kadın işgalci ermenistanı savunurken Türkiye ye yaptırım getirilsin diyen birini eleştiren sunucuyu eleştiriyor yaşadığı yeri neresi sanıyor acaba bu deniz çakır ABD ya da ermenistan mı ? zaten aşk-ı memnu gibi saçma bir diziden ünlü olan bir kadından ne bekleyebilirsin ki sanırsam dizi tekliflerine açığım demek istiyor.
FATİH: Bugüne kadar uslüp iyi oldu da ne değişti acaba;yine çocuklar yaşlılar katledildi
CAFER: Kani bozuksa vatan hainidir onu savunanda ayni
ÇATIR ÇAKIR: Kadın haklı beyler çünkü o da aynı yolun yolcusu aynı işi yapıyor tabi tepki tepki gösterir :):):)
ILAHİ ADALET: Hepimiz ermeniyiz diyenlerdenmiydi bu sanatciymis işte türk milleti bunun gibileri yediriyor içiriyor ama genede bunlar böyle vatanı eleştirenlere pirim verecek kadar cahil ve küstah olabiliyorlar.Bunu da ermenistana gönderin biz istemiyoruz.
...: senin gibi kaliteli içen içince kendinden geçen (Deniz ÇAKIR) gözünün önünü göremeyen bayan . . bilgin neki ece ÜNER''e cevap verebilme cesareti göstermişssin. . Avam güzeli
TUNCAY YAMAN: Deniz, kardasyan koruduğuna göre, o da aynı kafa, defol git ermenilere, Yaşasın buyuk birleşik, TÜRK MİLLETİ
1 2 3 4 5 6
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Antoloji.com Hastane.com.tr Intersinema.com Yenikadin.com
Şu an buradasınız: Deniz Çakır'dan Ece Üner'e sert tepki: Bu üslupla haber sunuyor, inanılır gibi değil Haber Yorumları
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 30.11.2020 18:22:27. #1.15#
title