Cevap ve düzeltme

Gazetenizin 28.04.2005 tarihli nüshasında 'CHP Al Baraka Türk takibinde' başlıklı haberde müvekkilim, Al Baraka Türk'ün sahibi ve ayrıca 'Nakşibendilideri' olarak gösterilmiştir.

Cevap ve düzeltme