26 Şubat Çarşamba su kesintisi yaşanacak ilçeler! İstanbul'da sular ne zaman gelecek?

26 Şubat Çarşamba su kesintisi yaşanacak ilçeler! İstanbul'da sular ne zaman gelecek?

26 Şubat Çarşamba günü İstanbul'un çeşitli ilçelerinde farklı sürelerde su kesintisi yaşanacak. Peki, İstanbul'da sular ne zaman gelecek? İşte İstanbul'da su kesintisi yaşanacak ilçeler!

26.02.2020 08:14 | Son Güncelleme: 26.02.2020 16:28
26 Şubat Çarşamba su kesintisi yaşanacak ilçeler! İstanbul'da sular ne zaman gelecek?

İSKİ'den yapılan açıklamada İstanbul'un çeşitli ilçelinde su kesintisi olacağı ifade edildi. İşte 26 Şubat Çarşamba İstanbul'da su kesintisi olacak ilçeler? İstanbul'da sular ne zaman gelecek?

26 ŞUBAT ÇARŞAMBA İSTANBUL'DA HANGİ İLÇELERDE SU KESİNTİSİ OLACAK?

Arıza Kesinti

İlçe : Bağcılar

Etkilenen Mahalleler : Kirazlı Mah

Açıklama : 150 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 2020-02-26 15:24:49.0

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 26.2.2020 tarihinde saat 20:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir

Arıza Kesinti

İlçe : Bahçelievler

Etkilenen Mahalleler : Bahçelievler Mah

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 2020-02-26 13:49:56.0

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 26.2.2020 tarihinde saat 16:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Bakırköy

Etkilenen Mahalleler : Yeşilköy Mah

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 2020-02-26 11:30:11.0

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 26.2.2020 tarihinde saat 15:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Beykoz

Etkilenen Mahalleler : Anadolu Kavağı Mah

Açıklama : Şebeke Hattı Vana Montajı/Değişimi

Başlama Tarihi : 2020-02-26 10:03:39.0

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 26.2.2020 tarihinde saat 15:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Pendik

Etkilenen Mahalleler : Güllübağlar Mah

Açıklama : 150 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 2020-02-26 14:11:26.0

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 26.2.2020 tarihinde saat 15:30 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Tuzla

Etkilenen Mahalleler : Orhanlı Mah

Açıklama : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 2020-02-26 14:15:12.0

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 26.2.2020 tarihinde saat 15:30 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Paylaş
Google'da Takip Et Facebook'ta Paylaş! Twitter'da Paylaş! Whatsapp'da Paylaş! Instagram Sayfası
Haber Yorumları
500
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: 26 Şubat Çarşamba su kesintisi yaşanacak ilçeler! İstanbul'da sular ne zaman gelecek? - Haber
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 29.3.2020 12:53:58. #1.14#
title