İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ HABERLERİ

Aksaray Doesef'te Türkiye'yi Temsil Edecek

Aksaray Doesef'te Türkiye'yi Temsil Edecek

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen DOESEF ((Doğanata Education Science Energy Engineering Fair) Araştırma Projesi Yarışmasına katılan Ahmet Cevdet Paşa Sosyal Bilimler Lisesi, Biyoloji Projesi Uluslararası Genç Bilim Adamları Konferansında Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı.

18.04.2014 12:14
Büyükşehir, Şimdi de 'Okul Öncesi Eğitim'e El Atıyor

Büyükşehir, Şimdi de 'Okul Öncesi Eğitim'e El Atıyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi, şimdi de yeterli olanağa sahip olmayan çocuklara okul öncesi bilimsel tabanlı eğitim için düğmeye bastı.

03.04.2014 12:18
İzmir Büyükşehir Okul Öncesi Eğitime El Atıyor

İzmir Büyükşehir Okul Öncesi Eğitime El Atıyor

0-5 yaş grubundaki çocuklara ücretsiz süt dağıtan İzmir Büyükşehir Belediyesi, şimdi de yeterli olanağa sahip olmayan çocuklara okul öncesi bilimsel tabanlı eğitim için düğmeye bastı.

03.04.2014 10:40

Eylemci Öğrencilerin Yazılı İfadesinin Alındığı İddiası

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri: "İfade tutanağı imzalatılması gibi bir durum söz konusu değildir.

21.03.2014 10:19
Tenis'te Şampiyon Yamanlar

Tenis'te Şampiyon Yamanlar

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Okullararası Tenis il Birinciliğinde Özel Yamanlar Okulları erkeklerde Ortaokullar ve Liselerde Şampiyon olarak çifte zafer kazandı.

11.03.2014 07:48
Sağlıklı Gözler Başarılı Nesiller' Kampanyası Başladı

Sağlıklı Gözler Başarılı Nesiller' Kampanyası Başladı

İzmir Ticaret Odası (İZTO) 32’inci Gözlükçüler Meslek Komitesi'nin öncülük ettiği, İzmir İl Sağlık Müdürlüğü, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün destek verdiği “Sağlıklı Gözler, Başarılı Nesiller” kampanyası ile 6 ilçede 12 bin anaokulu ve ilkokul birinci sınıf öğrencisi göz taramasından geçirilecek.

27.02.2014 13:25

Öğrenciler Süper Kahraman Yaratacak

İEÜ Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi tarafından düzenlenen 2. Dünyayı Kurtaran Süper Kahraman Tasarım Yarışması'na orta öğretim çağındaki öğrenciler katılacak.

27.02.2014 10:39
Dalton Kostümlü Protesto

Dalton Kostümlü Protesto

Türk Eğitim- Sen üyeleri, meclisin gündeminde olan Milli Eğitim Bakanlığı yasa tasarısını, üzerlerine Daltonlara benzer mahkum kıyafeti giyerek protesto etti.

25.02.2014 17:19
Öğrenciliğe Geri Döndü, Kızı Hocası Oldu

Öğrenciliğe Geri Döndü, Kızı Hocası Oldu

Milli Eğitim Müfettişi Öner Aslan, 58 yaşında yüksek lisans yapmaya karar verince, Gediz Üniversitesi'nin en yaşlı öğrencisi oldu.

09.01.2014 11:19
Okan Öğretmene Meslektaşlarından Destek

Okan Öğretmene Meslektaşlarından Destek

İzmir Aliağa Anadolu İmam Hatip Lisesi Sağlık Bilgisi öğretmeni 35 yaşındaki Okan Cihan, derste 'Ergenlik ve Cinsellik' konusunu anlatmasına şikayet geldiği iddiasıyla hakkında başlatılan soruşturma kapsamında Menemen İlçesi'ndeki başka bir okula atandı.

27.12.2013 14:04
Aliağa Belediyesi'nin Eğitime Destek Projeleri Örnek Oldu

Aliağa Belediyesi'nin Eğitime Destek Projeleri Örnek Oldu

Türkiye’nin en önemli sanayi ticaret kentlerinden olan Aliağa’da, belediyenin eğitime destek çalışmaları Türkiye’ye örnek oldu.

16.12.2013 11:34
Torbalı Ticaret Mezunları Kongresini Yaptı

Torbalı Ticaret Mezunları Kongresini Yaptı

Torbalı Ticaret Meslek Lisesi Mezunlar Derneği olağan birinci genel kurulu önceki gün gerçekleşti.

02.12.2013 15:05
Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

İzmir'de, Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) üyesi kamu çalışanları, Ankara'da, Öğretmenler Günü öncesinde taleplerini dile getirmek isteyen öğretmenlere polisin sert müdahalesini, İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne, üzerinde...

24.11.2013 16:16
Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

İzmir'de, Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) üyesi kamu çalışanları, Ankara'da, Öğretmenler Günü öncesinde taleplerini dile getirmek isteyen öğretmenlere polisin sert müdahalesini, İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne, üzerinde...

24.11.2013 14:48
Türkiye'de Bir İlk Yaşanıyor

Türkiye'de Bir İlk Yaşanıyor

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün Türkiye'de ilk defa başlatmış olduğu proje kapsamında İzmir'deki köy okullarının sorunları yerinde tespit ediliyor.

13.11.2013 11:44
Urla AK Parti Aday Adayı Eroğlu, Memur-Sen'i Ziyaret Etti

Urla AK Parti Aday Adayı Eroğlu, Memur-Sen'i Ziyaret Etti

AK Parti'den Urla Belediye Başkanlığı'na aday adaylığını açıklayan Erşan Eroğlu, Memur-Sen İzmir İl Başkanı Abdurrahim Şenocak'ı makamında ziyaret etti.

02.11.2013 15:20
Urla AK Parti'de Beşinci Aday Adayı Erşan Eroğlu

Urla AK Parti'de Beşinci Aday Adayı Erşan Eroğlu

AKP Urla İlçe Başkanlığına Belediye Başkanlığı aday adaylığı için beşinci müracaat Milli Eğitim Camiasından Erşan Eroğlu tarafından yapıldı.

30.10.2013 12:03
Öğrenci ve Öğretmen Kartlarına 4 Yıl Vize Yok

Öğrenci ve Öğretmen Kartlarına 4 Yıl Vize Yok

Yıllık vize uygulamasını son kez gerçekleştirecek olan ESHOT, gelecek yıldan itibaren öğrenim bilgilerine internet ağı üzerinden ulaşarak vize işlemini otomatik olarak yapacak.

26.10.2013 18:21
Otizmli Beril Okullu Oldu

Otizmli Beril Okullu Oldu

İzmir'de, yetenek sınavını kazanmasına rağmen rahatsızlığı nedeniyle güzel sanatlar lisesine alınmadığı ileri sürülen, girdiği ikinci sınavda aynı başarısını tekrarlayan müzik tutkunu otizmli 15 yaşındaki Beril Zorlu, hayaline kavuştu ve okullu oldu.

06.10.2013 12:57
Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Sertifika Verilecek

Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Sertifika Verilecek

Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO), İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çalışma ve İş Kurumu İzmir İl Müdürlüğü işbirliği kapsamında tehlikeli ve çok tehlikeli işlerde çalışanlara yönelik meslek kursları gerçekleştirilmesi ve bu eğitimlerin...

05.10.2013 11:06
Çocuklar İçin Obezite Projesi'ne Start Verildi

Çocuklar İçin Obezite Projesi'ne Start Verildi

"Çocuklar için Obezite Projesi"ne , İlçe Bağımsız Anaokulu Narlıdere Merkez Anaokulu'nda Start Verildi.

05.10.2013 10:43
Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Mesleki Eğitim Verilecek

Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Mesleki Eğitim Verilecek

Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO), İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü işbirliği kapsamında, tehlikeli ve çok tehlikeli işlerde çalışanlara yönelik meslek kursları açılması ve bu eğitimlerin belgelendirilmesi...

05.10.2013 10:20
Okul Yok Ama Müdür ve Ödenek Var

Okul Yok Ama Müdür ve Ödenek Var

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İzmir'in en eski ve köklü eğitim kurumlarından biri olan Bornova Suphi Koyuncuoğlu Lisesi'nin Anadolu Lisesi'ne dönüştürülmesiyle birlikte son sınıfta okuyan 85 öğrencinin mevcut okulda eğitimlerini tamamlaması kararı verdi.

04.10.2013 18:00
(Özel Haber) İzmir'de Olmayan Okula Müdür ve Ödenek

(Özel Haber) İzmir'de Olmayan Okula Müdür ve Ödenek

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İzmir'in en eski ve köklü eğitim kurumlarından biri olan Bornova Suphi Koyuncuoğlu Lisesi'nin Anadolu Lisesi'ne dönüştürülmesiyle birlikte son sınıfta okuyan 85 öğrencinin mevcut okulda eğitimlerini tamamlaması...

04.10.2013 14:15
25 Bin Kitap İhtiyaç Sahibi Öğrencilere Bağışlandı

25 Bin Kitap İhtiyaç Sahibi Öğrencilere Bağışlandı

Rönesans Eğitim Vakfı, 'Binlerce Çocuğa Binlerce Kitap" kampanyası kapsamında İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne 25 bin kitap bağışladı."

03.10.2013 15:09
Rönesans Eğitim Vakfı, Öğrencilere 25 Bin Kitap Bağışladı

Rönesans Eğitim Vakfı, Öğrencilere 25 Bin Kitap Bağışladı

İzmir'deki Optimum Outlet Alışveriş Merkezi'ni de bünyesinde bulunduran Rönesans Holding'in Eğitim Vakfı, 'Binlerce çocuğa, binlerce kitap' kampanyasıyla İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne 25 bin kitap ile içerisinde eğitim seti bulunan 400 çanta...

03.10.2013 15:09
Rönesans Eğitim Vakfından 25 Bin Kitap Bağışı

Rönesans Eğitim Vakfından 25 Bin Kitap Bağışı

Rönesans Eğitim Vakfı, 100 Temel Eserden oluşan 25 bin kitabı, ihtiyaç sahibi öğrencilere dağıtmak üzere İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağışladı.

03.10.2013 14:05
Halk Eğitimden İzmir'de 69 Bin 574 Kişi Meslek Sahibi Oldu

Halk Eğitimden İzmir'de 69 Bin 574 Kişi Meslek Sahibi Oldu

Eğitim-Bir-Sen İzmir Şubesi'nin de katıldığı Valilik Mavi Salon'daki İl Hayat Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi Planlama ve İşbirliği Komisyonu'nun çalışmaları masaya yatırıldı.2013 yılı için, 7 bin 848 kurs programından 69 bin 574 kursiyer belge sahibi...

03.10.2013 14:01
Türk Eğitim-Sen'den Okul İsimlerinin Değiştirişmesine Tepki

Türk Eğitim-Sen'den Okul İsimlerinin Değiştirişmesine Tepki

Türk Eğitim-Sen, yaptıkları bağışlar ile okullara isimlerini veren hayırseverlere danışılmadan okullar da yapılan isim değişikliklerinin, Milli Eğitim Müdürlüğü ile hayırseverler arasında yapılan protokollere aykırı olduğu açıkladı.

01.10.2013 15:57
Türk Eğitim Sen İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Siyah Çelenk Koydu

Türk Eğitim Sen İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Siyah Çelenk Koydu

Türkiye Kamu Sen'e bağlı Türk Eğitim Sen, İzmir'de yönetici atamaları mülakatlarında şaibeli yol izlendiğini iddia ederek, İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne siyah çelenk koydu.

19.09.2013 15:20

Türkiye'den Afrika'ya sağlık yardımı İZMİR

Türkiye'den Afrika'ya sağlık yardımı İZMİR

18.09.2013 21:20
Türkiye'den Afrika'ya Sağlık Yardımı

Türkiye'den Afrika'ya Sağlık Yardımı

İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü'nün katkılarıyla oluşturulan mobil göz kliniği ile 2 ambulans, Mali ve Somali'de hizmet vermek üzere yola çıktı.

18.09.2013 19:50
Vefa Sağlık Tırı Mali'ye Uğurlandı

Vefa Sağlık Tırı Mali'ye Uğurlandı

ESAFED, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile 'Dünya İyileşene Kadar' sloganı kapsamında kara kıta Afrika'da önemli bir hizmeti hayata geçirdi.

18.09.2013 18:20
Torbalığ'nın Gururu Oldular

Torbalığ'nın Gururu Oldular

İzmir ili Torbalı ilçesine bağlı Dağkızılca İlköğretim Okulu öğrencileri, SBS'ye damga vurdu.

12.09.2013 10:21
İzmir'de Okul Müdürü Atamalarında Şaibe İddiası

İzmir'de Okul Müdürü Atamalarında Şaibe İddiası

Türk Eğitim Sen Torbalı temsilcisi Timur Tunay, "Sınava Dayalı Yönetici Atamaları" kapsamındaki sözlü mülakat sınavına gölge düştüğünü iddia etti.

06.09.2013 17:23
İzmir'in Eğitimi Çandarlı'da Masaya Yatırıldı

İzmir'in Eğitimi Çandarlı'da Masaya Yatırıldı

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 2013 – 2014 Eğitim ve Öğretim yılı öncesi gerçekleştirdiği İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı İzmir'in Dikili ilçesine bağlı Çandarlı beldesinde düzenlendi.

06.09.2013 14:04
(Özel Haber) Okul Bahçesine Duvar Ör Müdürlüğü Kap

(Özel Haber) Okul Bahçesine Duvar Ör Müdürlüğü Kap

Milli Eğitim Bakanlığı genelgesi ile ayrılan ilk ve ortaokulların kargaşası sürüyor.

04.09.2013 18:00

İzmir'deki Okul Yöneticisi Atamalarında Şaibe İddiası

Türk Eğitim Sen İzmir 1 Nolu Şube Başkanı Demir: "Sözlü sınavda sendikamız üyesi adaylar mağdur edildi" "Eğitimci arkadaşlarımızın emeklerinin karşılığının hakkaniyet çerçevesinde ve adaletin bir gün herkese gerekeceği bilinciyle verilmesini bekliyoruz"

02.09.2013 15:08
Türk Eğitim Sen: İzmir'de Okul Müdürü Atamaları Şaibeli

Türk Eğitim Sen: İzmir'de Okul Müdürü Atamaları Şaibeli

Türk Eğitim Sen İzmir 1 Nolu Şube Başkanı Merih Demir, "Sınava Dayalı Yönetici Atamaları" kapsamındaki sözlü mülakat sınavının şaibe altında yapıldığını iddia etti.

02.09.2013 14:40
İzmir'de Şaibeli Sınav İddiası

İzmir'de Şaibeli Sınav İddiası

Kamu Sen'e bağlı Türk Eğitim Sen 1 No'lu Şube Başkanı Merih Eyüp Demir,İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 'Sınava Dayalı Yönetici Atamaları' sınavının sözlü mülakatlarının yönetmelik gereği yapılması gereken 10 gün içerisinde şartı yerine...

02.09.2013 12:16
Sbs Okullar Sıralamasına Yamanlar Damgası

Sbs Okullar Sıralamasına Yamanlar Damgası

2013 SBS okul puan ortalamaları İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından belirlendi.

25.08.2013 09:52
(Özel Haber) Milli Eğitim Bakanlığı'ndan İzmir'de Yatırım Hamlesi

(Özel Haber) Milli Eğitim Bakanlığı'ndan İzmir'de Yatırım Hamlesi

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), bu yıl rekor yardımla İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne yeni derslik yapılması için 130 milyon 803 bin TL; okulların onarımı için de 22 milyon TL gönderdi.

31.07.2013 13:43
Yarının Büyüklerine, Okul Öncesi Örnek Eğitim

Yarının Büyüklerine, Okul Öncesi Örnek Eğitim

Aliağa Belediyesinin, Aliağa TÜPRAŞ HEM işbirliğinde Helvacı beldesinde başlattığı Okul öncesi eğitim projesi, Türkiye'ye örnek oldu.

23.07.2013 15:40
Selçuk'ta Afet Bilinci Eğitimleri

Selçuk'ta Afet Bilinci Eğitimleri

İzmir Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü tarafından, Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı tarafından 'Afetlere Hazır Bir Türkiye İçin Bilinçlendirme ve Eğitim Seferberliği' projesi kapsamında Selçuk Halk Eğitimi Merkezi'nin...

24.06.2013 13:11
Sınıfta Uygulamalı Gözaltı Yaptıran Öğretmene Soruşturma

Sınıfta Uygulamalı Gözaltı Yaptıran Öğretmene Soruşturma

İzmir'in Buca ilçesi Ali Kuşçu Ortaokulu'nda bir öğretmenin, gözaltını, öğrencisinin üzerinde uygulamalı olarak anlattığı ileri sürüldü.

20.06.2013 17:44
Ödemiş'in Proje Üreten Öğrencileri Ödüllerini Aldılar

Ödemiş'in Proje Üreten Öğrencileri Ödüllerini Aldılar

Eğitim-öğretim yılı içinde gerçekleştirilen bilimsel projelerle çeşitli yarışmalarda derece alan Ödemiş Ticaret Odası (ÖTO) Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencileri, İzmir'de düzenlenen törenle ödüllerini aldılar.

11.06.2013 08:56
Kaybettiği İşini Geri Alma Mücadelesi Veriyor

Kaybettiği İşini Geri Alma Mücadelesi Veriyor

Muğla'nın Yatağan ilçesinde YEAŞ Genel Müdürlüğü'nün 18-19-20 Şubat 2013 tarihlerinde yapmış olduğu 23 kişilik makine teknisyeni kadrosu mülakatlarına katılarak işe kabul edilen ancak daha sonra okuduğu bölüm eşdeğer kabul edilmediği gerekçesiyle...