İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ HABERLERİ

Ödemiş'in Yeni İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat İçel

Ödemiş'in Yeni İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat İçel

Ödemiş’te uzun zamandır İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapan Cevdet Ünlü’nün İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne eğitim uzamanı olarak tayinin çıkmasının ardından Ödemiş’in yeni İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat İçel oldu.

18.07.2014 15:07
En Kaliteli Devlet Kurumu Açıklaması

En Kaliteli Devlet Kurumu Açıklaması

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kalite Kordon Ekibi’nin, hizmet kalitesini artırmak için geliştirdiği proje, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) İzmir Şubesi'nin düzenlediği Mükemmeliği Arayış Sempozyumu (MAS) kapsamında, En Kaliteli Devlet Kurumu ödülüne layık görüldü.

13.06.2014 14:36
İsmail Sivri Çocuk Öyküleri Yarışması Sonuçlandı

İsmail Sivri Çocuk Öyküleri Yarışması Sonuçlandı

İzmir Gazeteciler Cemiyeti’ne 14 yıl başkan olarak hizmet veren, Türkiye Gazeteciler Federasyonu Kurucu Genel Başkanı İsmail Sivri’nin adını yaşatmak ve gelecek nesillere taşımak amacıyla İzmir Gazeteciler Cemiyeti tarafından düzenlenen “İsmail Sivri 5. Çocuk Öyküleri Yarışması” sonuçlandı.

12.06.2014 17:44
Özel Dünya Koleji İzmir Birinciliğini Ödemiş'e Getirdi

Özel Dünya Koleji İzmir Birinciliğini Ödemiş'e Getirdi

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün 30 ilçeden 471 okulun katılımıyla düzenlediği ‘Akademik Bilgi Yarışması’nda Ödemiş Özel Dünya Koleji, İzmir il birincisi oldu.

06.06.2014 12:53
İzmirli Öğrencilerden Süper Kahramanlar

İzmirli Öğrencilerden Süper Kahramanlar

İzmir'de ortaöğretim öğrencileri, kendi süper kahramanlarını tasarladı.

05.06.2014 11:14
Ege Bölgesi Kalite Ödülleri İçin Geri Sayım Başladı

Ege Bölgesi Kalite Ödülleri İçin Geri Sayım Başladı

KALDER İzmir Şubesinin düzenleyeceği Mükemmelliği Arayış Sempozyumunda Ege Bölgesi Kalite Ödülü ve Yılın Başarılı Ekibi Ödülleri sahiplerini bulacak.

31.05.2014 10:04
İSTANBUL ATAMA / 2014 MEBBİS İSTANBUL İL ATAMA SONUÇLARI ( MEB - MEBBİS )

İSTANBUL ATAMA / 2014 MEBBİS İSTANBUL İL ATAMA SONUÇLARI ( MEB - MEBBİS )

2014 MEB il içi yer değiştirme sonuçları belli oldu. Öğretmen İl içi atama sonuçları için tıklayınız. MEB İl içi öğretmen ataması sonuçları için tıklayınız.2014 Yılı isteğe bağlı yer değiştirme sonuçları.MEB atama takvimi. İl içi atama sonuçları için tıklayınız. MEB Öğretmen atama sonuçları. Ayrıntılar milliyet.com.tr'de MEBBİS il içi atama sonuçları açıklandı - MEB-2014 (MEBBİS il içi Öğretmen yer değiştirme sonuçları) İşte 2014 MEB İl İçi Öğretmen Atama Sonuçları

22.05.2014 12:59
MEBBİS İzmir ili iç atama sonuçları açıklandı | MEB-2014 (MEBBİS İzmir ili içi Öğretmen yer değiştirme sonuçları)

MEBBİS İzmir ili iç atama sonuçları açıklandı | MEB-2014 (MEBBİS İzmir ili içi Öğretmen yer değiştirme sonuçları)

2014 MEB il içi yer değiştirme sonuçları belli oldu. Öğretmen İl içi atama sonuçları için tıklayınız. MEB İl içi öğretmen ataması sonuçları için tıklayınız.2014 Yılı isteğe bağlı yer değiştirme sonuçları.

22.05.2014 12:57
2014 MEBBİS İSTANBUL İL ATAMA SONUÇLARI ( MEB - MEBBİS )

2014 MEBBİS İSTANBUL İL ATAMA SONUÇLARI ( MEB - MEBBİS )

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2014 MEBBİS il atama sonuçları açıklandı. İstanbul İl Atama sonuçlarını sorgulamak için linke tıklayınız.

22.05.2014 12:32
Eğitim Sendikasından Ödül Tepkisi

Eğitim Sendikasından Ödül Tepkisi

Türk Eğitim Sen izmir 1 No'lu Şube Başkanı Merih Eyüp Demir, Milli Eğitim Bakanlığı'nın (MEB) ödül yönergesindeki kriterlere İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkililerinin uymadığını iddia etti.

21.05.2014 16:12
Un Fabrikasıydı, Kent Koleji Oluyor

Un Fabrikasıydı, Kent Koleji Oluyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kentin tarihine tanıklık eden eski Un Fabrikası'na yeniden hayat veriyor.

13.05.2014 10:45
Tarihi Un Fabrikası Kent Koleji Oluyor

Tarihi Un Fabrikası Kent Koleji Oluyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kentin tarihine tanıklık eden eski Un Fabrikası’nı restore etmeye başladı.

12.05.2014 11:43
İzmir Yeni Bir Tarihi Mekana Kavuşuyor

İzmir Yeni Bir Tarihi Mekana Kavuşuyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kentin tarihine tanıklık eden eski Un Fabrikasına yeniden hayat veriyor.

12.05.2014 10:14

Tek Kişiye Kurs Açan Müdüre Uyarı Cezası

İzmir'in Aliağa ilçesi Hacıömerli köyündeki okulda verilen eğitimle hayata tutunan zihinsel engelli Hasan Solmaz'a kurs açan halk eğitim merkezi müdürü, kusurlu bulunarak ceza aldı Baba Solmaz: "Bu kurs 'Hasan'a uygun değil' diye müdür beye caza verdiler, kurs kapandı.

11.05.2014 13:03
İzmir'deki 16 Okul 8 Trilyondan Faydalanamıyor

İzmir'deki 16 Okul 8 Trilyondan Faydalanamıyor

Türk Eğitim Sen İzmir 3 No'lu Şube Başkanı Adnan Sarısayın, İZKA'nın Okul Öncesi ve Mesleki Eğitim Mali Destek Programı çerçevesinde 16 okul için ayırdığı 8 milyonluk (eski para ile 8 trilyon) kaynağın, Milli Eğitim'in proje ortağı olarak yüzde 10'uk katkıyı sağlamaması nedeniyle kullanılamadığını ifade ederek, "Önemli projelerin yüzde 10 ‘luk kaynak aktarılamaması sebebiyle yapılamayacak olması İzmir’imiz için büyük bir kayıptır" dedi.

02.05.2014 17:04

Özel İdare Kapatılınca 16 Okul, 8 Milyon Liralık Devlet Yardımından Mahrum Kaldı

Türk Eğitim Sen İzmir 3 Nolu Şube Başkanı Adnan Sarısayın, özel idarelerin kapatılmasıyla birlikte ilk mağduriyetin eğitimde yaşandığını söyledi.

02.05.2014 16:49
Yaşar Üniversitesi'nden 'Kariyer ve Yaşam' Projesi

Yaşar Üniversitesi'nden "Kariyer ve Yaşam" Projesi

Yaşar Üniversitesi ve İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile başlatılan “Kariyer ve Yaşam” projesi İzmir’deki yüzlerce lise öğrencisinin mesleki yaşamına yön verecek.

23.04.2014 10:19
Türkiye E-İmza'yı Sevmedi

Türkiye E-İmza'yı Sevmedi

Yaşar Üniversitesi’nde düzenlenen İnternet Haftası Konferansı’nda, Türkiye’deki internet kullanıcılarının yaşadığı güvenlik zafiyetleri ele alındı.

21.04.2014 11:19
Türkiye E-imza'yı Sevmedi, Dokuz Yılda 770 Bin Kişiye Ulaşabildi

Türkiye E-imza'yı Sevmedi, Dokuz Yılda 770 Bin Kişiye Ulaşabildi

Yaşar Üniversitesi’nde düzenlenen İnternet Haftası konferansında, Türkiye’deki internet kullanıcılarının yaşadığı güvenlik zafiyetleri ele alındı.

21.04.2014 10:56
Aksaray Doesef'te Türkiye'yi Temsil Edecek

Aksaray Doesef'te Türkiye'yi Temsil Edecek

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen DOESEF ((Doğanata Education Science Energy Engineering Fair) Araştırma Projesi Yarışmasına katılan Ahmet Cevdet Paşa Sosyal Bilimler Lisesi, Biyoloji Projesi Uluslararası Genç Bilim Adamları Konferansında Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı.

18.04.2014 12:14
Büyükşehir, Şimdi de 'Okul Öncesi Eğitim'e El Atıyor

Büyükşehir, Şimdi de 'Okul Öncesi Eğitim'e El Atıyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi, şimdi de yeterli olanağa sahip olmayan çocuklara okul öncesi bilimsel tabanlı eğitim için düğmeye bastı.

03.04.2014 12:18
İzmir Büyükşehir Okul Öncesi Eğitime El Atıyor

İzmir Büyükşehir Okul Öncesi Eğitime El Atıyor

0-5 yaş grubundaki çocuklara ücretsiz süt dağıtan İzmir Büyükşehir Belediyesi, şimdi de yeterli olanağa sahip olmayan çocuklara okul öncesi bilimsel tabanlı eğitim için düğmeye bastı.

03.04.2014 10:40

Eylemci Öğrencilerin Yazılı İfadesinin Alındığı İddiası

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri: "İfade tutanağı imzalatılması gibi bir durum söz konusu değildir.

21.03.2014 10:19
Tenis'te Şampiyon Yamanlar

Tenis'te Şampiyon Yamanlar

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Okullararası Tenis il Birinciliğinde Özel Yamanlar Okulları erkeklerde Ortaokullar ve Liselerde Şampiyon olarak çifte zafer kazandı.

11.03.2014 07:48
Sağlıklı Gözler Başarılı Nesiller' Kampanyası Başladı

Sağlıklı Gözler Başarılı Nesiller' Kampanyası Başladı

İzmir Ticaret Odası (İZTO) 32’inci Gözlükçüler Meslek Komitesi'nin öncülük ettiği, İzmir İl Sağlık Müdürlüğü, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün destek verdiği “Sağlıklı Gözler, Başarılı Nesiller” kampanyası ile 6 ilçede 12 bin anaokulu ve ilkokul birinci sınıf öğrencisi göz taramasından geçirilecek.

27.02.2014 13:25

Öğrenciler Süper Kahraman Yaratacak

İEÜ Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi tarafından düzenlenen 2. Dünyayı Kurtaran Süper Kahraman Tasarım Yarışması'na orta öğretim çağındaki öğrenciler katılacak.

27.02.2014 10:39
Dalton Kostümlü Protesto

Dalton Kostümlü Protesto

Türk Eğitim- Sen üyeleri, meclisin gündeminde olan Milli Eğitim Bakanlığı yasa tasarısını, üzerlerine Daltonlara benzer mahkum kıyafeti giyerek protesto etti.

25.02.2014 17:19
Öğrenciliğe Geri Döndü, Kızı Hocası Oldu

Öğrenciliğe Geri Döndü, Kızı Hocası Oldu

Milli Eğitim Müfettişi Öner Aslan, 58 yaşında yüksek lisans yapmaya karar verince, Gediz Üniversitesi'nin en yaşlı öğrencisi oldu.

09.01.2014 11:19
Okan Öğretmene Meslektaşlarından Destek

Okan Öğretmene Meslektaşlarından Destek

İzmir Aliağa Anadolu İmam Hatip Lisesi Sağlık Bilgisi öğretmeni 35 yaşındaki Okan Cihan, derste 'Ergenlik ve Cinsellik' konusunu anlatmasına şikayet geldiği iddiasıyla hakkında başlatılan soruşturma kapsamında Menemen İlçesi'ndeki başka bir okula atandı.

27.12.2013 14:04
Aliağa Belediyesi'nin Eğitime Destek Projeleri Örnek Oldu

Aliağa Belediyesi'nin Eğitime Destek Projeleri Örnek Oldu

Türkiye’nin en önemli sanayi ticaret kentlerinden olan Aliağa’da, belediyenin eğitime destek çalışmaları Türkiye’ye örnek oldu.

16.12.2013 11:34
Torbalı Ticaret Mezunları Kongresini Yaptı

Torbalı Ticaret Mezunları Kongresini Yaptı

Torbalı Ticaret Meslek Lisesi Mezunlar Derneği olağan birinci genel kurulu önceki gün gerçekleşti.

02.12.2013 15:05
Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

İzmir'de, Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) üyesi kamu çalışanları, Ankara'da, Öğretmenler Günü öncesinde taleplerini dile getirmek isteyen öğretmenlere polisin sert müdahalesini, İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne, üzerinde...

24.11.2013 16:16
Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

Öğretmenlere Müdahaleye Protesto

İzmir'de, Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) üyesi kamu çalışanları, Ankara'da, Öğretmenler Günü öncesinde taleplerini dile getirmek isteyen öğretmenlere polisin sert müdahalesini, İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne, üzerinde...

24.11.2013 14:48
Türkiye'de Bir İlk Yaşanıyor

Türkiye'de Bir İlk Yaşanıyor

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün Türkiye'de ilk defa başlatmış olduğu proje kapsamında İzmir'deki köy okullarının sorunları yerinde tespit ediliyor.

13.11.2013 11:44
Urla AK Parti Aday Adayı Eroğlu, Memur-Sen'i Ziyaret Etti

Urla AK Parti Aday Adayı Eroğlu, Memur-Sen'i Ziyaret Etti

AK Parti'den Urla Belediye Başkanlığı'na aday adaylığını açıklayan Erşan Eroğlu, Memur-Sen İzmir İl Başkanı Abdurrahim Şenocak'ı makamında ziyaret etti.

02.11.2013 15:20
Urla AK Parti'de Beşinci Aday Adayı Erşan Eroğlu

Urla AK Parti'de Beşinci Aday Adayı Erşan Eroğlu

AKP Urla İlçe Başkanlığına Belediye Başkanlığı aday adaylığı için beşinci müracaat Milli Eğitim Camiasından Erşan Eroğlu tarafından yapıldı.

30.10.2013 12:03
Öğrenci ve Öğretmen Kartlarına 4 Yıl Vize Yok

Öğrenci ve Öğretmen Kartlarına 4 Yıl Vize Yok

Yıllık vize uygulamasını son kez gerçekleştirecek olan ESHOT, gelecek yıldan itibaren öğrenim bilgilerine internet ağı üzerinden ulaşarak vize işlemini otomatik olarak yapacak.

26.10.2013 18:21
Otizmli Beril Okullu Oldu

Otizmli Beril Okullu Oldu

İzmir'de, yetenek sınavını kazanmasına rağmen rahatsızlığı nedeniyle güzel sanatlar lisesine alınmadığı ileri sürülen, girdiği ikinci sınavda aynı başarısını tekrarlayan müzik tutkunu otizmli 15 yaşındaki Beril Zorlu, hayaline kavuştu ve okullu oldu.

06.10.2013 12:57
Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Sertifika Verilecek

Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Sertifika Verilecek

Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO), İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çalışma ve İş Kurumu İzmir İl Müdürlüğü işbirliği kapsamında tehlikeli ve çok tehlikeli işlerde çalışanlara yönelik meslek kursları gerçekleştirilmesi ve bu eğitimlerin...

05.10.2013 11:06
Çocuklar İçin Obezite Projesi'ne Start Verildi

Çocuklar İçin Obezite Projesi'ne Start Verildi

"Çocuklar için Obezite Projesi"ne , İlçe Bağımsız Anaokulu Narlıdere Merkez Anaokulu'nda Start Verildi.

05.10.2013 10:43
Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Mesleki Eğitim Verilecek

Tehlikeli İşlerde Çalışanlara Mesleki Eğitim Verilecek

Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO), İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü işbirliği kapsamında, tehlikeli ve çok tehlikeli işlerde çalışanlara yönelik meslek kursları açılması ve bu eğitimlerin belgelendirilmesi...

05.10.2013 10:20
Okul Yok Ama Müdür ve Ödenek Var

Okul Yok Ama Müdür ve Ödenek Var

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İzmir'in en eski ve köklü eğitim kurumlarından biri olan Bornova Suphi Koyuncuoğlu Lisesi'nin Anadolu Lisesi'ne dönüştürülmesiyle birlikte son sınıfta okuyan 85 öğrencinin mevcut okulda eğitimlerini tamamlaması kararı verdi.

04.10.2013 18:00
(Özel Haber) İzmir'de Olmayan Okula Müdür ve Ödenek

(Özel Haber) İzmir'de Olmayan Okula Müdür ve Ödenek

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İzmir'in en eski ve köklü eğitim kurumlarından biri olan Bornova Suphi Koyuncuoğlu Lisesi'nin Anadolu Lisesi'ne dönüştürülmesiyle birlikte son sınıfta okuyan 85 öğrencinin mevcut okulda eğitimlerini tamamlaması...

04.10.2013 14:15
25 Bin Kitap İhtiyaç Sahibi Öğrencilere Bağışlandı

25 Bin Kitap İhtiyaç Sahibi Öğrencilere Bağışlandı

Rönesans Eğitim Vakfı, 'Binlerce Çocuğa Binlerce Kitap" kampanyası kapsamında İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne 25 bin kitap bağışladı."

03.10.2013 15:09
Rönesans Eğitim Vakfı, Öğrencilere 25 Bin Kitap Bağışladı

Rönesans Eğitim Vakfı, Öğrencilere 25 Bin Kitap Bağışladı

İzmir'deki Optimum Outlet Alışveriş Merkezi'ni de bünyesinde bulunduran Rönesans Holding'in Eğitim Vakfı, 'Binlerce çocuğa, binlerce kitap' kampanyasıyla İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne 25 bin kitap ile içerisinde eğitim seti bulunan 400 çanta...

03.10.2013 15:09
Rönesans Eğitim Vakfından 25 Bin Kitap Bağışı

Rönesans Eğitim Vakfından 25 Bin Kitap Bağışı

Rönesans Eğitim Vakfı, 100 Temel Eserden oluşan 25 bin kitabı, ihtiyaç sahibi öğrencilere dağıtmak üzere İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağışladı.

03.10.2013 14:05
Halk Eğitimden İzmir'de 69 Bin 574 Kişi Meslek Sahibi Oldu

Halk Eğitimden İzmir'de 69 Bin 574 Kişi Meslek Sahibi Oldu

Eğitim-Bir-Sen İzmir Şubesi'nin de katıldığı Valilik Mavi Salon'daki İl Hayat Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi Planlama ve İşbirliği Komisyonu'nun çalışmaları masaya yatırıldı.2013 yılı için, 7 bin 848 kurs programından 69 bin 574 kursiyer belge sahibi...

03.10.2013 14:01
Türk Eğitim-Sen'den Okul İsimlerinin Değiştirişmesine Tepki

Türk Eğitim-Sen'den Okul İsimlerinin Değiştirişmesine Tepki

Türk Eğitim-Sen, yaptıkları bağışlar ile okullara isimlerini veren hayırseverlere danışılmadan okullar da yapılan isim değişikliklerinin, Milli Eğitim Müdürlüğü ile hayırseverler arasında yapılan protokollere aykırı olduğu açıkladı.

01.10.2013 15:57